Als de Sunnah volgen radicaal is dan ben ik radicaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je aan het radicaliseren kardes?![]()
![]()
sorry Burak, met alle respect...ik wil weten met wie ik trouw...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ohhhhh ohhh lang verhaal.. misschien dat Trigger een site heb. Iig is verloving om kennis te maken. In de verlovingstijd mag je niet eens hand vasthouden, simpel vanwege het feit dat je elkaar neit leuk kan vinden. Tevens is het dus niet goed om kennis te maken zonder verloving.(zonder toestemming beide partijen ouders).
Ik volg ook de sunnah. Ik heb een keertje de hand van een meisje vastgehouden. Ben ik nu afvallig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als de Sunnah volgen radicaal is dan ben ik radicaal
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik volg ook de sunnah. Ik heb een keertje de hand van een meisje vastgehouden. Ben ik nu afvallig.
Je wist niet beter . Nu weet je het welquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik volg ook de sunnah. Ik heb een keertje de hand van een meisje vastgehouden. Ben ik nu afvallig.
Ja daarom kan je verloven om kennis te maken. Als je elkaar mag dan trouw je. Godsallemachtig zo moeilijk om het uit te leggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef Emel het volgende:
[..]
sorry Burak, met alle respect...ik wil weten met wie ik trouw...
We moeten voor de vakantie nog deel 100 halen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef dvdfreak het volgende:
gaat wel erg snel nu
jeetje, magnificent, dat kan écht nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
was grapje joh..niet zo serieus nemen allesquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Günah olmayan seye günah demek günah...![]()
![]()
Je neukt elkaar op huwelijksnacht als je dat bedoeld? In de verlovings tijd spreek je met elkaar af met toestemming van ouders om elkaar te leren kennen.? Dus bijvoorbeeld Van der Linde ijs eten in Adamquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef Emel het volgende:
dus je ziet elkaar met huwelijksnacht?
Ik vergeet snelquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je wist niet beter . Nu weet je het wel
Ik zeg ook niks tegen jou, hemende aliniveriyorsun...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
was grapje joh..niet zo serieus nemen alles
ik heb ga niet op vakantie, nazomer pas hoop/denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We moeten voor de vakantie nog deel 100 halen...![]()
Inderdaad wel ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jeetje, magnificent, dat kan écht niet![]()
elkaar mag?? 'hey ik vind je aardig, jij mij ook geloof ik..verder weten we weinig van elkaar af. Laten we verloven...'quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja daarom kan je verloven om kennis te maken. Als je elkaar mag dan trouw je. Godsallemachtig zo moeilijk om het uit te leggen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je neukt elkaar op huwelijksnacht als je dat bedoeld? In de verlovings tijd spreek je met elkaar af met toestemming van ouders om elkaar te leren kennen.? Dus bijvoorbeeld Van der Linde ijs eten in Adam
Waarom zou het complexer moeten zijn?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
elkaar mag?? 'hey ik vind je aardig, jij mij ook geloof ik..verder weten we weinig van elkaar af. Laten we verloven...'
Moet je meer biddenquote:
JOSTI LEES EENS. KENNIS MAKEN! WAT JE NORMAAL OOK DOET KANONNEE ZO MOEILIJK? VERLOVEN = KENNISMAKEN DAARNA TROUWEN. KANONNE. DOE JE TOCH OOK MET RELATIE JOSTIquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
elkaar mag?? 'hey ik vind je aardig, jij mij ook geloof ik..verder weten we weinig van elkaar af. Laten we verloven...'
ga moslim worden jijquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waarom zou het complexer moeten zijn?Als ze d'r mooie figuurtje maar houdt
![]()
ja 1 uur van je dag om in de hemel te komen is verspilde tijd en moeitequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor remedie![]()
Bidden doe ik niet, verspilde tijd en moeite![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
JOSTI LEES EENS. KENNIS MAKEN! WAT JE NORMAAL OOK DOET KANONNEE ZO MOEILIJK? VERLOVEN = KENNISMAKEN DAARNA TROUWEN. KANONNE. DOE JE TOCH OOK MET RELATIE JOSTI
dus.
IK HEET EMEL GEEN JOSTI DUS PRAAT NORMAAL TEGEN MIJ OKquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
JOSTI LEES EENS. KENNIS MAKEN! WAT JE NORMAAL OOK DOET KANONNEE ZO MOEILIJK? VERLOVEN = KENNISMAKEN DAARNA TROUWEN. KANONNE. DOE JE TOCH OOK MET RELATIE JOSTI
dus.
Welke hemel?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja 1 uur van je dag om in de hemel te komen is verspilde tijd en moeite![]()
Capslock zat vast ... kreeg em niet terug.. later een pen gepaktquote:
Jij gelooft in hemel op aarde?quote:
luilakken zijn hetquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:55 schreef Jero het volgende:
geen grappen maken over de jostiband
Betaal je nog geld voor een kaartje... KUTMUZIEKquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:55 schreef Jero het volgende:
geen grappen maken over de jostiband
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, jij komt in het niets terecht.
lekker vooruitzichtquote:
Dikke lul 3x bier. heerlijk die 80-90 jaartjes hier op aarde hequote:
Memento Mori.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Carpe diem, dan heb je er echt geen last van![]()
Carpe diem of niet. na 80 jaar blaas jij de pijp uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Carpe diem, dan heb je er echt geen last van![]()
het is gewoon diike lul 3 bier bier hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dikke lul 3x bier. heerlijk die 80-90 jaartjes hier op aarde he![]()
het is dikke lul 3 bier hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is gewoon diike lul 3 bier bier hoor![]()
Nu zijn de apen gaarquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is gewoon diike lul 3 bier bier hoor![]()
quote:
quote:
80 jaar.. mwah.. doe mij maar een eeuwigheidquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef -scorpione- het volgende:
80 jaar is ook mooi zat. Mocht ik dan nog geen natuurlijke dood zijn gestorven en ik lichamelijk flink achteruit ben geholt dan maak ik het zelf wel af.
quote:O soul! If you long for the life of this world and flee death, know certainly that the conditions you suppose to be life are only the minute in which you are. All the time previous to the present minute and the things of the world within that time are dead in the present minute. And all the time subsequent to the present minute and all it contains is non-existent in it, and nothing. That means the physical life on which you rely is only one minute. Some of the learned, even, said it was a tenth of a minute, rather, the passing instant. Thus, it is due to this mystery that certain saints stated that with regard to this world, this world is non-existent. So, since it is thus, give up the physical life of the soul. Rise to the level of life of the heart, spirit, and inner faculties; see what a broad sphere of life they have. For them, the past and the future, which for you are dead, are Living; they are existent and full of life. O my soul! Like my heart, you too weep and cry out and say:
I am ephemeral; I do not want another who is thus.
I am impotent; I do not want another who is thus.
I have surrendered my spirit to the Most Merciful; I do not want another.
I want another, but let him be an eternal friend.
I am a mere atom, but I desire an Everlasting Sun.
I am nothing, yet I wish for these beings, all of them.
Zal ik doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef dennissmolders het volgende:
Ga terug naar turkije
Ja, ik heb voor 30 juni geboekt. Ik stuur je wel een kaartje. Wat is je adres?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef dennissmolders het volgende:
Ga terug naar turkije
goed idee!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef dennissmolders het volgende:
Ga terug naar turkije
quote:Film isimlerinin Osmanlıca mealleri
War of the Worlds - Harb-ül Cihanat
Godfather - Şahbaba
Terminator - Deccal
Gladiator - Yeniçeri
Silence of the Lambs - Sükut-el Gneymat
Vanilla Sky - Baharat Yolu
Lord of the Rings - Padişah-ül Halka
Titanic - Tekne-i Devasaiye
Braveheart - Ecnebi Kara Murat
The Mask - Peçe
Ortadirek Şaban - Şaban-ül Teleferik
Hero - Malkoçoğlu
Shrek - Gulyabani
Indiana Jones - Kabakçı Mustafa
Jaws - Derya Kuzusu
Alien - Yaratık-i Heyhula
Snakes on a Plane - Yilan-ül Teyyare
I, Robot - Nam-ı Diyar, Makina
Alexander - İskender
Kingdom of Heaven - Devlet-ül Cennet![]()
Kunnen jullie er nog meer verzinnen?
met honing hmmmmquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef Jero het volgende:
he burakius lust jij bier??
Lust het wel drink het nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef Jero het volgende:
he burakius lust jij bier??
Omdat alcohol verboden is om te drinken. Uitzonderingen op deze regel kunnen op medische basis zijn. Bijvoorbeeld wonden ontsmetten etc. Verder is het duidelijk dat alcohol puur vergif is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Jero het volgende:
omdat er geen bier in de koran staat?
Jawel hoor, dan heb je niet goed gelezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Jero het volgende:
omdat er geen bier in de koran staat?
ja preciesquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Euh, hoe weet je dat je het lust?![]()
Ik ben pas sinds 2 jaar gepraktiseerd. Ik zag eindelijk in hoe nutteloos het leventje dat ze ons proberen in te prenten was.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Euh, hoe weet je dat je het lust?![]()
Inprenten is juist iets van de islam...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds 2 jaar gepraktiseerd. Ik zag eindelijk in hoe nutteloos het leventje dat ze ons proberen in te prenten was.
Nee je wordt geboren als moslim en vervolgens krijg je hier in Nl atheistische waardes ingeprent. Jij bent degene die is gevuld met verdraaisels mij vriend. Ik ben degene die is ontsnapt uit de'matrix' als het ware.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Inprenten is juist iets van de islam...![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee je wordt geboren als moslim en vervolgens krijg je hier in Nl atheistische waardes ingeprent. Jij bent degene die is gevuld met verdraaisels mij vriend. Ik ben degene die is ontsnapt uit de'matrix' als het ware.
Goed argument. Dat zal God vast zien als goed excuusquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n boeiend leven, daar is geen ruimte voor een god![]()
Je eigen keuze. Ik ga je niet vermoorden. Dat is haramquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef Jero het volgende:
ik heb nog nooit de koran gelezengaan jullie mij nu dood vermoorden?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef Jero het volgende:
Nee. Ik wil je wel een Koran schenken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef Jero het volgende:
ehhh ik heb dat dus ook gedaan bij een vriend. En ik ben er niet blij over. Ik ga me Koran terugclaimen. De debiel gaat er slecht mee om.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Ik wil je wel een Koran schenken.
me neefquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:26 schreef Jero het volgende:
en wie is haram?
Dat is een risiko inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
ehhh ik heb dat dus ook gedaan bij een vriend. En ik ben er niet blij over. Ik ga me Koran terugclaimen. De debiel gaat er slecht mee om.
Huh.. ken je Haram niet eens? Veel andere NEderlanders kennen hem hoor. Hij is fakking beroemd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef Jero het volgende:
ik ken je neef niet
Ja, ik zie het...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef Emel het volgende:
jero is gek op moslims hoor
Hij zat toch in Sesamstraat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Huh.. ken je Haram niet eens? Veel andere NEderlanders kennen hem hoor. Hij is fakking beroemd.
ijdelheidquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n boeiend leven, daar is geen ruimte voor een god![]()
Nee man Haram. Die ene waar je een biertje mee drinkt en mee gokt. Die.. ken je die niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef Jero het volgende:
das een marrokaan:)
Ah dom van me.. in nederlands heet hij natuurtlijk Japie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef Jero het volgende:
oh, japie!
ga je tanden peotsen danquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:49 schreef Emel het volgende:
bijna slaaptijd!
ik zit klaar om mijn bed in te duiken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
ga je tanden peotsen dan
wie bracht je laatst nou naar het vliegveld?
5000quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef Jero het volgende:
dat kost toch 15000 euro?
kijk effe dit filmpje nogquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zit klaar om mijn bed in te duiken.
wie? mijn moeder.
binnenkort gaat mijn broer voor zijn dienstplicht.
5200 en nog watquote:
iedereen gaat weg ja...ik ga in september denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
kijk effe dit filmpje nog![]()
http://www.liveleak.com/view?i=b466093a94
ben je nu helemaal alleen thuis dan?![]()
ow joh ook een goeie vriend zit 1 juni in burdur
party at your place binnenkort danquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef Emel het volgende:
[..]
iedereen gaat weg ja...ik ga in september denk ik
1 juli bedoel je? mijn broer ook
ga misschien volgend jaar gewoon 15 maandenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
dont't dude, tenzij we irak binnenvallen uiteraard, dan kom ik ook meequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ga misschien volgend jaar gewoon 15 maanden![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef Emel het volgende:
je mag in termijnen betalen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
dont't dude, tenzij we irak binnenvallen uiteraard, dan kom ik ook mee![]()
![]()
33quote:
hoeveel geld kan je in 15 maanden verdienen? reken maar uit wat voordeliger isquote:
moet ie binnen 5 jaar alles uitbetaald hebben? die vriend van mij is 37quote:
ik heb toffe broersquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef Jero het volgende:
je broer is cool Emel
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
en minder klappen
hij hoeft nog maar 1 termijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet ie binnen 5 jaar alles uitbetaald hebben? die vriend van mij is 37![]()
maarre party bij jou thuis dan?
nee verhalen genoeg iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef dvdfreak het volgende:
zegt me ook ga gewoon een maand dienen,ik heb verhalen van me pa gehoord en daar werd ik niet vrolijk van![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Emel het volgende:
[..]
hij hoeft nog maar 1 termijn
haha zou je willen![]()
Die gekke Amerikanen toch...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je na je 38ste niet hebt gedaan zit er ook boete aan vastquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:03 schreef Emel het volgende:
ik zat mijn broer al bang te maken
quote:
check mailquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef Emel het volgende:
mijn andere broer is 37die wil niet dus haha
nou hij niet..hij vindt die 5000 oplichterijquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Je vatan verdedigen doe je toch met plezier?
dan moet ie 2 jaar en niet zeikequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef Emel het volgende:
[..]
nou hij niet..hij vindt die 5000 oplichterij
niet zo over mijn broer pratenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef dvdfreak het volgende:
moet je nagaan toen het pas werd ingevoerd moest je 25000 Duitse mark betalen +4 maanden dienen
iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:08 schreef dvdfreak het volgende:
het is ook oplichterij
niet overdrijven hehquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Je vatan verdedigen doe je toch met plezier?
mooi zo. Dienstweigeraars hoeven we nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef Emel het volgende:
als hij zo doorgaat, moet hij zijn Turkse nationaliteit opgeven.
wie is we?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
mooi zo. Dienstweigeraars hoeven we niet
ik denk dat je beter een andere woord gebruiken ipv "plezier" mensen afknallen, je vrienden afgeknald zien worden, ledematen verliezen doe je niet met "plezier'quote:
Tamam, orada haklisin...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat je beter een andere woord gebruiken ipv "plezier" mensen afknallen, je vrienden afgeknald zien worden, ledematen verliezen doe je niet met "plezier'![]()
krijg de pleuris man!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Real ghost recorded on tape
http://www.youtube.com/watch?v=3wWYO_0QFLo![]()
kijk je wel eens naar die ene serie op stv, met die waargebeurde verhalen over sehitler? is wel indrukwekkend somsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tamam, orada haklisin...![]()
Ik had een ander woord moeten gebruiken.
later wijfiequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Emel het volgende:
trusten!
Mijn spiegelbeeld en ik. en mijn schizofrene andere ikquote:
Ja, kijk ik wel eens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
kijk je wel eens naar die ene serie op stv, met die waargebeurde verhalen over sehitler? is wel indrukwekkend soms
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
krijg de pleuris man!!!
ik had me koptelefoon op en wat ik allemaal zei toen ik mijn koptelefoon van mijn kop smeet wil je niet weten![]()
n44b ghaahhahaaquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
krijg de pleuris man!!!
ik had me koptelefoon op en wat ik allemaal zei toen ik mijn koptelefoon van mijn kop smeet wil je niet weten![]()
quote:
Waar had je het op gekeken dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
Jonge.. toen ik dat voor het eerst zag was ik zelfs te bang om naar me pc toe te lopen weer...
Het was zo een andere versie. Michael jackson zatte zingen. En er waren hele kleine letters dus ik moest heel dichtbij kijken en toen BAMquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar had je het op gekeken dan?![]()
Eerst wordt je er wel boos om, maar achteraf kun je er wel om lachen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het was zo een andere versie. Michael jackson zatte zingen. En er waren hele kleine letters dus ik moest heel dichtbij kijken en toen BAM![]()
Ik vind het heerlijk de adreanaline door je lijfquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerst wordt je er wel boos om, maar achteraf kun je er wel om lachen.![]()
s.a kardesquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk de adreanaline door je lijf
20 d8 ik? .. vooralsnog w8 ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef IHVK het volgende:
Krijg je een brief uit Turkije als je 18 bent?![]()
vrouwen invoeren en het leger zwakker maken . Nee dank je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dat ze dienstplicht of ook voor vrouwen moeten invoeren of moeten afschaffen.
Dat zou pas vooruitstrevend zijn. Zelfs in Nederland krijgen alleen mannen een brief van de landmacht met de mededeling dat de dienstpicht niet afgeschaft is maar opgegeschort.
(vorige maand gekregen van het ministerie van defensie)
Wel van de Nederlandse overheid, maar ik heb van Turkije niets gehad, dacht ik... Ik ben wel naar Consulaat in Rotterdam gegaan om dienstplicht uit te laten stellen (omdat ik ga studeren).quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef IHVK het volgende:
Krijg je een brief uit Turkije als je 18 bent?![]()
ja Fak dat moet ik ook nog doen zucht.. doe het vrijdag wel ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel van de Nederlandse overheid, maar ik heb van Turkije niets gehad, dacht ik... Ik ben wel naar Consulaat in Rotterdam gegaan om dienstplicht uit te laten stellen (omdat ik ga studeren).
Ik hoop voor je dat je niet te laat bent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja Fak dat moet ik ook nog doen zucht.. doe het vrijdag wel ofzo
Vrouwen zijn niet zwak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
vrouwen invoeren en het leger zwakker maken . Nee dank je.
wetenschappelijk ook?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lichamelijk (kwa kracht) wel. En dat is wetenschappelijk bewezen.
Ja ze hebben iets meer vet en iets minder spieren. Maar een leger bestaat niet alleen maar uit domme spierkrachtvertoningenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lichamelijk (kwa kracht) wel. En dat is wetenschappelijk bewezen.
Nee tuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets meer vet en iets minder spieren. Maar een leger bestaat niet alleen maar uit domme spierkrachtvertoningen
Ook niet slecht an sich. Het is niet dat ik echt te spreken ben over Nederland hehequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet te laat bent.![]()
Anders krijg je meteen een enkeltje anavatan.![]()
![]()
Het is gewoon praktischer als een man in het leger zit i.p.v. vrouw. En niet om te fokken ofzo, maar er moet ook iemand thuis blijven? Aangezien de man minder snel bang is, gemiddeld slimmer en sterker zie ik niet waarom je je leger wil verzwakken? HOWEVER als het betekent dat de mannelijke hoeveelheid hetzelfde blijft en de vrouwelijke een eventuele extra toevoeging is kan het. Maar er is natuurlijk ook het probleem dat mannen dan afgeleid raken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets meer vet en iets minder spieren. Maar een leger bestaat niet alleen maar uit domme spierkrachtvertoningen
http://video.google.nl/videoplay?docid=7240560636470031966&q=introduction+islam&total=189&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:13 schreef Burakius het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CX60CWhaiyw&mode=related&search=kijk
offf off Madina wat mis ik je![]()
Al gezien en gehuild. Dit liedje die ik heb gezet moet ik ook bij huilen. Dit liedje hoorde je daar elke dag. Damn wat mis ik hetquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=7240560636470031966&q=introduction+islam&total=189&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Al gezien en gehuild. Dit liedje die ik heb gezet moet ik ook bij huilen. Dit liedje hoorde je daar elke dag. Damn wat mis ik het
Omdat die in Istanbul er 6 heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Burakius, weet je waarom de Grote Moskee in Mekka 7 minaretten heeft?
Sorry dat ik je onderschatte...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat die in Istanbul er 6 heeft.
Im not noob![]()
No problem my padowan. Er waren 3 hoca's mee naar Medina/Mekka. Dus ik heb veel geleerd hghehehquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry dat ik je onderschatte...![]()
Selçuklu, Osmanli en geschiedenis van de Islam interesseren mij zowiezo enorm.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
No problem my padowan. Er waren 3 hoca's mee naar Medina/Mekka. Dus ik heb veel geleerd hgheheh
Iyi geceler. Allah(c.c.) rahitlik versin kardesimquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Selçuklu, Osmanli en geschiedenis van de Islam interesseren mij zowiezo enorm.
Maar ik ga slapen.
Iyi geceler ve Allah (cc) rahatlik versin...![]()
TATARISTANquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:54 schreef saban het volgende:
Hoi!
Verstuurd zoals ik 'm naar je heb gemaild.quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:34 schreef Emel het volgende:
Gunaydin!
saban: wat heb je met de brief gedaan?
Ik ben net terug van lunchenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Emel het volgende:
lunchtijd!
Nog een uur te gaan!quote:
oops!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef Emel het volgende:
naar huis!
alleen regent het keihard en ik heb weer eens geen paraplu bij me. Ik word weer zeiknat.
ik moet eerst een auto kopen danquote:
gelukkig keek ik niet zo kattigquote:
http://youtube.com/watch?v=F9H2ckAn9_cquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:42 schreef Emel het volgende:
muziektijd!
http://youtube.com/watch?v=_SCoClNZg1g
quote:
das emel pipoquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Op je hyves staat een hele andere foto
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:44 schreef saban het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=F9H2ckAn9_c
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Herkese selam.![]()
Deze is leuk:
Mirkelam - Hatiralar
http://youtube.com/watch?v=MARfCZOAJ4c![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef Triggershot het volgende:
Wegens gebrek aan inhoudelijkheid beperken tot linkdumps?
tss!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus plaats jij maar links die je allemaal van mij hebt gekregen?
quote:
quote:
hmm..zo zie je maar weer..ik ben toch een echte Turkquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Je weet dat je Turks bent wanneer
- Er een korting op een product is, en je koopt er 100 van
- Je koffie maakt in een steelpan
- Je vader een kleine meningsverschil heeft met zijn broer en praat 10 jaar niet tegen hem
- Je een oudere persoon die je nooit eerder hebt ontmoet roept met oom , tante of 'abi'
- Je alles verbergt van je ouders
- Je telefoon altijd op stil
- Je moeder alles voor je doet als je een jongen bent
- Heel je familie in hetzelfde kleine dorpje woont
- Iedereen een familievriend is, of op de een of andere manier familie
- Je van kebab, doner en van eten houdt
- Je in plaats van het koken van een maaltijd voor 4 je voor 10 kookt
- Je een etentje geeft, er genoeg eten is voor de komende 2 maanden
- Je vecht om de rekening te betalen
- Je altijd zegt 'open het licht' in plaats van kan je het licht 'aanzetten'
- Je zeer gefrusteerd raakt, wanneer de luchtvaartmaatschappij uw bagage niet goed wilt keuren die 80 kilo te zwaar is
- Je uitstapt bij de douane op het vliegveld met uw karretje, je ziet dat 25 familieleden je zijn komen ophalen
- Je je vader een eenvoudige vraag stelt, hij gelijk een verhaal vertelt hoeveel mijlen hij moest lopen om op school te komen
- Je altijd je schoenen aan en uit trekt waar je ook komt
- Je tante denkt dat haar toekomst op de bodem van een kop koffie ligt
- Je ouders je altijd vergelijken met de kinderen van hun vrienden
- Er nooit van te voren wordt gebeld, als iemand op bezoek wilt komen
- Je met je gasten 10 tot 30 minuten bij de deur staat te praten als ze willen vertrekken
- Je mensen laat zien dat je van ze houdt, door te slaan, knijpen, bijten en te kwetsen
- Je denkt dat Turken de meest verbazende ras op de wereld zijn en dat ze jaloers op jullie zijn en jullie proberen te vernietigen
- Je een of ander soort spanning voelt wanneer je in de buurt bent van Grieken, Koerden en Armeniers
- Je olijven, kaas en tomaten eet bij het ontbijt
- Je mannelijke familieden er uitzien als de maffia als ze op vakantie zijn
- Je moeder yoghurt uit niets kan maken.![]()
Goede samenvattingquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
- Er een korting op een product is, en je koopt er 100 van
- Je koffie maakt in een steelpan
- Je vader een kleine meningsverschil heeft met zijn broer en praat 10 jaar niet tegen hem
- Je een oudere persoon die je nooit eerder hebt ontmoet roept met oom , tante of 'abi'
- Je alles verbergt van je ouders
- Je telefoon altijd op stil
- Je moeder alles voor je doet als je een jongen bent
- Heel je familie in hetzelfde kleine dorpje woont
- Iedereen een familievriend is, of op de een of andere manier familie
- Je van kebab, doner en van eten houdt
- Je in plaats van het koken van een maaltijd voor 4 je voor 10 kookt
- Je een etentje geeft, er genoeg eten is voor de komende 2 maanden
- Je altijd zegt 'open het licht' in plaats van kan je het licht 'aanzetten'
- Je zeer gefrusteerd raakt, wanneer de luchtvaartmaatschappij uw bagage niet goed wilt keuren die 80 kilo te zwaar is
- Je uitstapt bij de douane op het vliegveld met uw karretje, je ziet dat 25 familieleden je zijn komen ophalen
- Je je vader een eenvoudige vraag stelt, hij gelijk een verhaal vertelt hoeveel mijlen hij moest lopen om op school te komen
- Je altijd je schoenen aan en uit trekt waar je ook komt
- Je tante denkt dat haar toekomst op de bodem van een kop koffie ligt
- Je ouders je altijd vergelijken met de kinderen van hun vrienden
- Er nooit van te voren wordt gebeld, als iemand op bezoek wilt komen
- Je met je gasten 10 tot 30 minuten bij de deur staat te praten als ze willen vertrekken
- Je mensen laat zien dat je van ze houdt, door te slaan, knijpen, bijten en te kwetsen
- Je denkt dat Turken de meest verbazende ras op de wereld zijn en dat ze jaloers op jullie zijn en jullie proberen te vernietigen
- Je een of ander soort spanning voelt wanneer je in de buurt bent van Grieken, Koerden en Armeniers
- Je olijven, kaas en tomaten eet bij het ontbijt
- Je mannelijke familieden er uitzien als de maffia als ze op vakantie zijn
- Je moeder yoghurt uit niets kan maken.![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Jero het volgende:
hallo turken
waar gaan we nou eten morgen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef Jero het volgende:
goed bezig allemaal!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
- Je denkt dat Turken de meest verbazende ras op de wereld zijn en dat ze jaloers op jullie zijn en jullie proberen te vernietigen![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Grappig: Turkse vriendin
Je weet dat je vriendin een doorsnee Turks meisje is als:
- Ze in Turkije een verre of minder verre neef heeft die met haar wil trouwen, hetgeen goed is gekeurd door zijn ouders, maar niet door haar of haar ouders.
- Er op haar werk of bij haar op stage een jongen is die haar heel leuk vind, hetgeen ze als storend ervaart
- Ze ooit een stalker heeft gehad, maar dat hij om onbekende redenen sinds korte tijd zijn activiteiten heeft gestaakt.
- Er een periodiek verschijnsel is in de volgende vorm: om de zoveel tijd is er een jongen in de trein, op het station of in de bushalte die haar heel leuk vind.
- Ze een broer heeft met een donker verleden, die vaak in aanraking is geweest met politie en misschien zelfs in de gevangenis heeft gezeten. Hij is echter getrouwd nu en heeft kinderen en hard op weg terug te keren naar het rechte pad.
- Jongens die je in de stad tegen komt die vreemde reacties vertonen haar ooit héééél erg leuk hebben gevonden, en verkering wilden, maar haar antwoord daarop negatief was.
- Ze je zoent ze daarbij vermeld dat ze dat nooit zo snel doet normaal gesproken, maar dat ze bij jou gewoon een heel goed gevoel heeft. Of het is überhaupt haar eerste zoen.
- Tijdens haar vakantie naar Turkije, ze niet naar haar dorp wil, omdat anders het gehele mannelijke deel van het dorp en omliggende dorpen om haar hand komen vragen.
- In periodes waarin jullie vaak ruzie hebben haar moeder haar adviezen verleend over ‘Goede Jongens’ in de buurt en in extreme gevallen mensen haar hand komen vragen.
- Ondanks alle maatregelen er toch heel vaak om haar hand is gevraagd, maar dat haar vader altijd nee heeft gezegd, ze zit immers nog op school.
- Ze ''om cultuur op te doen'' altijd ooit graag alleen op vakantie wil naar Istanbul.
Etc………etc………….etc………….etc…………..etc…………….![]()
Je vergeet de umlautquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:38 schreef Emel het volgende:
ik ga even mijn haar fohnen
luiquote:
quote:
de eerste en de derde eigenlijk alleenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jaa, lees maar goed, gaat allemaal over jou![]()
Ik vind juist 2 en 4 typisch iets voor turkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
de eerste en de derde eigenlijk alleen![]()
turken in het algemeen wel ja, maar die gelden niet voor mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik vind juist 2 en 4 typisch iets voor turken![]()
Jij lijkt wel de anti-turkquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
turken in het algemeen wel ja, maar die gelden niet voor mij![]()
ben nog net geen emelquote:
Tesekkür ederim.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:45 schreef Slayage het volgende:
wie heeft eigenlijk die deboele TT bedacht? kon het net zo goed "ontmoet hier grieken en niet grieken" zijn of iets in die geest
gaat ze me zeker knijpen im me zielquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Pas nou maar op dat ze dat niet hoort![]()
sure thingquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
gaat ze me zeker knijpen im me ziel![]()
Noem je haar toch zielige knijper ipv zielenknijperquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
gaat ze me zeker knijpen im me ziel![]()
tja als newman niet meehelptquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:49 schreef dvdfreak het volgende:
nog steeds deel 63
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Noem je haar toch zielige knijper ipv zielenknijper![]()
hey kaaskop!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Noem je haar toch zielige knijper ipv zielenknijper![]()
bring it onquote:
Sint heeft heel lang moeten denkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef Emel het volgende:
ZIELEKNIJPER
Gaat u maar ontspannen liggen
dan knijpt hij zachtjes in uw ziel...
echt wel ik heb bewijsquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik heb lekker helemaal geen kaaskop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |