jij met je auto'squote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nu durf je zeker weer niet naar school met die 1007?
En ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nu durf je zeker weer niet naar school met die 1007?
Heb je de Arctic Monkeys bij pinkpop gezien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat vind ik de laatste tijd zo overtrokkenAf en toe is wel leuk... maar de hele tijd...
Mja meer nu-metal, zoals KoRn, Soulfly, Sepultura, enzovoorts... Metalcore is ook vet, punkrock is super, en dingen als Dragonforce zijn gewoon gekheidquote:
Ik ook niet de hele tijd hoor, ik vermaak mijn huisgenoten tegenwoordig met Drum 'n Bass. Erg leuk in 02:00.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat vind ik de laatste tijd zo overtrokkenAf en toe is wel leuk... maar de hele tijd...
Wat nou beter? Dan moet ik bekant een uur eerder uit de running.quote:
Bad Religion, (hed) P.E. en System of a Down... dat vond ik toffe concertenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heb je de Arctic Monkeys bij pinkpop gezien.
Dat was echt fucking saai.
Je wordt iig niet uitgelachenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef rena het volgende:
[..]
Wat nou beter? Dan moet ik bekant een uur eerder uit de running.![]()
Ken je Sonic Syndicate?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja meer nu-metal, zoals KoRn, Soulfly, Sepultura, enzovoorts... Metalcore is ook vet, punkrock is super, en dingen als Dragonforce zijn gewoon gekheid. Wel cool though.
DnB is meesterlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook niet de hele tijd hoor, ik vermaak mijn huisgenoten tegenwoordig met Drum 'n Bass. Erg leuk in 02:00.
neequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ken je Sonic Syndicate?![]()
Die hebben leuke () gitarist.
mag ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Borkydude het volgende:
Do, geef je weldoordachte mening...
[afbeelding]
Het zal mij poep wezen. Als het maar rijdt zeg ik altijd maarquote:
ze kan ook dr auto bij t zwembad zettenquote:
De 1-duizend-7, functioneel voor in de stad, rete langzaam, hoog zwaartepunt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
die auto is voor kanker dikkere mensen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |