Nee hij hield [SHIFT] de hele tijd ingedruktquote:
Helemaal rechts ja?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Er is ook helemaal rechts zo'n strook waar je kunt inhalen hoor
Die gasten die daarover langs files scheuren moeten ze afschietenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Er is ook helemaal rechts zo'n strook waar je kunt inhalen hoor
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef opgebaarde het volgende:
Gezeik op vrachtwagenchaufs is zo makkelijk en ongenuanceerd
Ja, ik hou van mijn vrachtwagenchauf BrauN, sterf!1!!
verdomdquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee hij hield [SHIFT] de hele tijd ingedrukt
Aan kanker?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef DoNirvana het volgende:
deze is ook echt gestorven![]()
[afbeelding]
Hamburgers aangebrand?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef DoNirvana het volgende:
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je z'n oranje shirtje!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef DoNirvana het volgende:
[afbeelding]
waar het hart van vol is zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:35 schreef Candaasje het volgende:
Verbazingwekkend hoe vaak je het woordje 'kut' in een post van slechts 9 zinnen kunt gebruiken![]()
Liever een algeheel rijverbod. Of een IQ-test bij het rij-examen. Dat dunt de populatie ook wel uit.quote:
Kijk als één truck 89 gaat en de ander 91 moet de een wel langs de anderquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Liever een algeheel rijverbod. Of een IQ-test bij het rij-examen. Dat dunt de populatie ook wel uit.
Ik wil een soort raketschild vóór mijn auto dat de weg vrij maakt van dit soort idioten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef switchboy het volgende:
[..]
Kijk als één truck 89 gaat en de ander 91 moet de een wel langs de ander![]()
Ga weg, gek. Weet hoe slecht het voor het mileu is als ik steeds moet remmen naar 80, en dan weer optrekken naar 120 (o.i.d.)? Oprotten met die vrachtwagens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Automobilisten moeten niet te veel zeuren.![]()
Dan maar een minuut later op de eindbestemming.
Jij moet gewoon met je KUTVRACHTWAGEN rechts blijven plofkop. Hoe voelt dat nou, als je na je debiele inhaalacties tig automobilisten gefrustreerd voorbij ziet komen, heb je dan je leuter in je hand achter je stuur ? Of zie jethet niet eens omdat je koffie zit te zetten met 100% NL op vol volume ? Idioot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Automobilisten moeten niet te veel zeuren.![]()
Dan maar een minuut later op de eindbestemming.
Je vriendin zal een kut hebben als een vrachtwagen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met je KUTVRACHTWAGEN rechts blijven plofkop. Hoe voelt dat nou, als je na je debiele inhaalacties tig automobilisten gefrustreerd voorbij ziet komen, heb je dan je leuter in je hand achter je stuur ? Of zie jethet niet eens omdat je koffie zit te zetten met 100% NL op vol volume ? Idioot.
Je vergeet nog het al shag draaiend zwenken over beide rijbanenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met je KUTVRACHTWAGEN rechts blijven plofkop. Hoe voelt dat nou, als je na je debiele inhaalacties tig automobilisten gefrustreerd voorbij ziet komen, heb je dan je leuter in je hand achter je stuur ? Of zie jethet niet eens omdat je koffie zit te zetten met 100% NL op vol volume ? Idioot.
En de vluchtstrook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je vergeet nog het al shag draaiend zwenken over beide rijbanen.
Niet zo schreeuwen. Ik ben geen vrachtwagenchauffeur. Vrachtwagenchauffeurs weten wel raad met mensen zoals jij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, die rollen over mij heen ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen. Ik ben geen vrachtwagenchauffeur. Vrachtwagenchauffeurs weten wel raad met mensen zoals jij.
je naamtopic al gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
[..]
Vet irritant als ik daar rijd en er zwenkt zo eentje uit, pff, eikels
Druk genoeg dat er een derde rijstrook open kan waardoor het beter door kan stromen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Boerelullen die de route Apeldoorn-Deventer te druk vinden
Het is niet te druk, er is geen inhaalverbod. En kap eens met stalken psychootje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Boerelullen die de route Apeldoorn-Deventer te druk vinden
Dan kantelen zequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je hen het leven te zuur maakt wel.
als de search zou werken zou ik hem voor je opzoekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:28 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Naamtopic?
Ja idd, ze moeten de derde strook gewoon altijd open hebben, alleen ik ben dan wel bang dat dat weer leidt tot mensen die dan daar op ook weer zo langzaam inhalen :Squote:Op woensdag 20 juni 2007 19:04 schreef gelly het volgende:
Waarom
a) Op de A1 apeldoorn-deventer buiten de spits er maar 2 rijstroken open zijn [heel verhaal]
Als er overal een inhaalverbod voor vrachtwagens is resulteert dat in ellenlange slierten vrachtwagens. Veel succes met in- en uitvoegen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is niet te druk, er is geen inhaalverbod.
Je geeft jezelf te veel krediet, achterdochtig kutkneusje.quote:En kap eens met stalken psychootje.
Ik begrijp dat achterlijke gekanker op vrachtwagens sowieso niet en al HELEMAAL niet van mensen die alleen forensen danwel prive aan het rijden zijn. Mi hebben die vrachtwagens een stuk meer recht en nut op de snelweg dan hun. Mensen vergeten dat zonder die vrachtwagens het openbare leven binnen 2 dagen totaal stil ligt omdat NIETS meer bevooraad wordt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:57 schreef Barcaconia het volgende:
Heerlijk, vandaag ook weer. Vrachtwagen voor me die 81 rijdt, ik kan 88 dus dat zal ik ook doen, inhalen dus. Zo'n josti in zijn getunede 106je achter me toeteren en vervolgens met middelvingers mij voorbij komen na mijn inhaalactie. Volgende keer zal ik maar eens stoppen zodat hij 's avonds nog een keer kan vloeken omdat hij het rek met chips bij zijn buurtsuper leeg aantreft omdat ik die achterin had staan
Als je heel de dag moet rijden maakt die 5/6/7kmpu verschil echt wel uit, meer iig dan die 10 seconde dat jij geen 120 meer kan rijden...
Zo, dat lucht op
Precies, jij begrijpt het. En dan kan jij met je luxewagen al niet invoegen, laat staan dat er 3 vrachtwagens tussen moeten. Daardoor moet iedereen op de rem -> files..quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik begrijp dat achterlijke gekanker op vrachtwagens sowieso niet en al HELEMAAL niet van mensen die alleen forensen danwel prive aan het rijden zijn. Mi hebben die vrachtwagens een stuk meer recht en nut op de snelweg dan hun. Mensen vergeten dat zonder die vrachtwagens het openbare leven binnen 2 dagen totaal stil ligt omdat NIETS meer bevooraad wordt.
En op die stukken waar je een inhaalverbod hebt resulteert dat ik de onmogelijkheid om in en uit te voegen omdat een kilometers lange rups vrachtwagens vlak achter elkaar rijden. Nee das lekker hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |