"ik ben niet boos, enkel teleur gesteld"quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef McNasty het volgende:
Ga naar bed en plak een briefje op je deur met daarop: "je eten staat in de ijskast, ik hoop dat het nog te vreten is."
Lol, prima idee aangezien ie hier niet woont enzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef McNasty het volgende:
Ga naar bed en plak een briefje op je deur met daarop: "je eten staat in de ijskast, ik hoop dat het nog te vreten is."
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
"ik ben niet boos, enkel teleur gesteld"![]()
Die zit er inderdaad wel eentje vlak tegen Veldhoven aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:37 schreef jpg97 het volgende:
misschien kook je wel belabberd en heeft ie zich bedacht en zit ie nu bij de Mac
stop wat kip in die navel en ik eet het eruit jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef sipper het volgende:
Checkt fotoboek
Als je goed kan koken zou ik komen
you sure didquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:55 schreef TherAngelina het volgende:
Jeetje, je lijkt op een kennis van mij, je hoefde maar een kwartier te laat te komen en het hek was van de dam. Gewoon afwachten joh! Hij komt zo vast wel.
Hihi, ik zei 'komt'.![]()
ik zou eerst eens je oksels scherenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:23 schreef Lips het volgende:
Bel ik zondag een vriend die ik een tijd niet had gezien / gesproken op om weer eens bij te kletsen, enorm gezellig gesprek van bijna een uur!
Later stel ik voor dat ie woensdag (vandaag) komt eten, dat was goed. Hij werkt in Belgiė en hij zou wel bellen zodra 'ie in Nederland is zodat ik weet hoelaat hij er is. Hij dacht er wel tussen 6 en half 7 te moeten kunnen zijn....
Inmiddels is het dus bijna half 7! Iets over half 6 heb ik gesmst of ie al wist hoelaat ie er kan zijn, niks gehoord. Rond 6 uur heb ik gebeld, wordt niet opgenomen....
Zit ik hier dus gvdmme maar te wachten, mijn honger is inmiddels wel over! Ik wilde kip marineren en rijst voorkoken maar ik ga dus niet beginnen zolang ik niks weet...
* Lips heeft nu een k*thumeur
hmm?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
ik zou eerst eens je oksels scheren![]()
![]()
is dat een uitnodigingquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef MUUS het volgende:
En? Al geneukt?
Ach, wat stoerquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
ik zou eerst eens je oksels scheren![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef Profesor het volgende:
Komt die lamme hond nog!!! AARGH!! De spanning ik kan er niet meer tegen!!!!
!quote:
Misschien zijn ze aan het neuken in de keuken..quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:38 schreef staticdata het volgende:
hij zal er wel zijn anders had ze allang gepost met %##@$@!!! hij is er nog steeds niet
soort van goedmaak sex?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef Profesor het volgende:
[..]
Misschien zijn ze aan het neuken in de keuken..![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef Profesor het volgende:
[..]
Misschien zijn ze aan het neuken in de keuken..![]()
En dan open je er een topic over om 18:23 uurquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:23 schreef Lips het volgende:
...
Hij dacht er wel tussen 6 en half 7 te moeten kunnen zijn....
...
* Lips heeft nu een k*thumeur
HIJ Schatje sorry dat ik zo laat ben, maar ik moest een jong nestje met poesjes redden van een Belgische wreedaard.quote:
het wachten is op het nwe topic jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:52 schreef Profesor het volgende:
[..]
HIJ Schatje sorry dat ik zo laat ben, maar ik moest een jong nestje met poesjes redden van een Belgische wreedaard.
ZIJ Owh geweldig jij bent echt een held!!
HIJ En het spijt mij dat ik je niet kon bellen, want mijn beltegoed was op, omdat ik deze rozen voor je heb gekocht.
ZIJ Owh dankje wel, jij bent zo lief!
HIJ Ach het stelt niks voor. Ik hoop dat je niet al te boos bent dat ik wat later ben.
ZIJ Nee hoor, ik was tussen door aan het fokken
HIJ Fokken?
ZIJ Ach van die lozers met stomme opmerkingen, maar nu ben je hier!
HIJ Dus je bent niet boos?
ZIJ Welnee, kom trek je broek uit, want ik heb weer honger gekregen en wil dat jij mij helemaal volspuit.
HIJ Zip
ZIJ MMMM... MMM.... Aaaa lik lebber lebber..
HIJ AAAAAAARGH!! Ohhhh dit is lekker ja ook mijn ballen..
ZIJ Lebber lebber
HIJ Aaaa ik kom ik kom!!!
ZIJ Ooo in mijn gezicht ja spuit in mijn gezicht!!!
HIJ Ik kom AAAAAAAAA
ZIJ ..
HIJ Schatje?
ZIJ GODVERDOME IN MIJN OOG!! KANKERLUL!! DAT DOET MEGA PIJN!! PRIKT!!! HUFTER!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |