abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:31:35 #101
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50663249
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef MutZ het volgende:

[..]

Das jammer...

Ohja, koepeltentje, 2/3 persoons, wat kost dat?
Die 10 seconden dingen zijn ruim onder de 80 euro dacht ik, maar pin me niet vast. (Zit niet zo lekker)
Wat voor festivals zijn er zaterdag....
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:32:38 #102
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50663280
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net pas dat ik gisteren naar aanleiding van mn request nog een mailtje van Michiel heb teruggekregen
Ik kreeg ook een mailtje: De nieuwsbrief
pi_50663325
Green Day
pi_50663433
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ik zal zaterdag eens kijken. Waterdicht en de works?
Het gaat een festivaltentje worden, waterdicht lijkt me wel handig ja... Er wordt met z'n 2-en in geslapen, maar bagage enzo heb je natuurlijk ook nog...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  Moderator woensdag 20 juni 2007 @ 19:36:44 #105
18653 crew  D.
pi_50663440
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef Glacier het volgende:
ohnee he, die supertramp verkrachting
en nu die Lennon verkrachting
pi_50663453
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Ik kreeg ook een mailtje: De nieuwsbrief
Die heb ik ook vanmiddag gekregen... Beetje laat, want de helft van de week is al om (in MetMichiel-dagen dan).
pi_50663471
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:

[..]

Het gaat een festivaltentje worden, waterdicht lijkt me wel handig ja... Er wordt met z'n 2-en in geslapen, maar bagage enzo heb je natuurlijk ook nog...
"Ik zal kijken wat ik voor je kan doen"
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:38:24 #108
165731 antiroos
3fm plaatjesdraaier
pi_50663509
Zo! Ik heb mail gehad van Mutz, omdat Sirolf wel klaagt maar te lui is om zelf te mailen. (zijn woorden!) :-))

Hier ben ik dan, en ik heb jullie vragen gelezen. Ik zal een piepklein beetje muziekbeleid uitleggen om jullie fulltime luisteraars een beetje inzicht te geven in wat er achter de muziekcomputers gaande is.

Allereerst even die Mika: ja klopt, drie keer vandaag! Das niet hoe het normaal gaat, normaal hoor je een 'hit' twee keer op een werkdag voorbij komen. Hits zijn nu bijvoorbeeld Grace Kelly, Ruby, Say It Right, Shut Your Eyes, Bad Dream. Maar vanmiddag maakte Mika ineens bekend dat ie komt spelen in de Heineken Music Hall, dus is ie een keertje extra bij dat nieuwsbericht voorbij gekomen.

Deze opmerking slaat een klein beetje op deze Fok vraag: "Antiroos, als je meeleest, zou je dan eens kunnen uitleggen waarom er zoveel platen worden doodgedraaid in plaats van dat er nieuwe/onbekende muziek vaker wordt gedraaid? Ik ben daar toch best wel benieuwd naar."

3FM heeft vergeleken met 538, Caz en Q music een lagere hitrotatie. Das 1 ding. Daarnaast hebben we hoog in het vaandel staan dat we van nieuwe muziek proberen een hit te maken. Dat lukt heel goed, want 3FM heeft een best hoog percentage unieke titels die andere stations (nog) niet draaien. Onbekende muziek dus. Jullie luisteren enorm veel (waarvoor dank en ga zo door), dus dat betekent dat je een liedje hoort vanaf de eerste keer dat een DJ m free-choiced tot aan dat het een hit is. Jullie kennen in no-time ieder nieuw liedje uit je hoofd! :-) Dat is zeker NIET het geval bij het grootste deel van de luisteraars. Voor de meeste luisteraars draait 3FM best veel onbekende muziek, hoor!

Volgende vraag:

"Ik vraag me dus alleen af waarom je singles langer zou blijven draaien als er nog geen nieuwe is. Draai dan gewoon even geen Scissor Sisters (of iig een stuk minder) en begin er weer mee als er een goede nieuwe single is, maar ga niet dagelijks koeien uit de sloot halen."

Jij zegt eigenlijk dat we dus liedjes waarvoor 3FM heel erg zn best doet om hits van te maken, niet meer zouden moeten draaien als het eenmaal hits zijn geweest. Wil je dan echt NOOIT meer she moves in her own way, i dont feel like dancing, holiday van greenday of crazy van gnarls barkley horen op 3FM? Neeeee toch? :-) Deze liedjes hoor je inderdaad nog regelmatig op 3FM voorbij komen, maar absoluut niet zo vaak als een hit of een nieuwe plaat. Want jullie merken terecht op: er moet zoveel mogelijk nieuwe muziek worden gedraaid op 3FM, want er is nog veel leuks te ontdekken!

En om dan meteen van de gelegenheid gebruik te maken: welk nieuw liedje dat nu uit is, moet heel vaak op 3FM gedraaid worden volgens jullie? Kommaarop, ik notuleer alles en ga mijn best doen!

Groeten!
pi_50663552
The Junes zijn wel oke.

He Antiroos tof dat je tijd/moeite neemt om te reageren!
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:40:01 #110
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50663585
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn duurzaam-de-hele-nacht-door request nu zal "Underworld - Born Slippy" zijn.
Sorry buren!
pi_50663587
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Die 10 seconden dingen zijn ruim onder de 80 euro dacht ik, maar pin me niet vast. (Zit niet zo lekker)
Wat voor festivals zijn er zaterdag....
Het hoeft geen 10 secondending te zijn... We hebben er 1 op het oog bij de perry sport *klik* en *klik*
<gr8w8>bitch
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:41:25 #112
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50663646
Daar ga ik ff over ponderen antiroos, moment
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_50663703
Wow, snelle reactie. Leuk om eens te lezen hoe dat in zn werk gaat.

Ik heb trouwens She moves in her own way al een tijdje niet meer gehoord. Meestal hoor ik Naive of Ooh La.
  Moderator woensdag 20 juni 2007 @ 19:43:31 #114
18653 crew  D.
pi_50663740
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:38 schreef antiroos het volgende:
Daarnaast hebben we hoog in het vaandel staan dat we van nieuwe muziek proberen een hit te maken.
Da's nu juist het probleem. Een hit moet ontstaan, niet gemaakt worden.
Ik heb vaak het idee dat platen ons (vaak tegen onze wil) opgedrongen worden.

Zelfs goede nummers kots je (bij wijze van spreken) na 1 week megahit wel uit.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:45:08 #115
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50663803
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef MutZ het volgende:

[..]

Het hoeft geen 10 secondending te zijn... We hebben er 1 op het oog bij de perry sport *klik* en *klik*
Die groene. Om even heel te reageren...
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:46:24 #116
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50663858
T.A.T.U. heb de cd nog in mijn handen gehad heden daags...
pi_50663860
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Die groene. Om even heel [afbeelding] te reageren...
Hij is er ook nog wel in andere kleuren (knalroze binnentent bijvoorbeeld )
<gr8w8>bitch
pi_50663862
quote:
En om dan meteen van de gelegenheid gebruik te maken: welk nieuw liedje dat nu uit is, moet heel vaak op 3FM gedraaid worden volgens jullie? Kommaarop, ik notuleer alles en ga mijn best doen!
Simian Mobile Disco! The White Stripes! Queen of the stone ages! The Pigeon Detectives! Feist! Kayne West ft. John Mayer!

Maar ik geef toe, het is niet allemaal de meest toegankelijke muziek, zeker voor overdag.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:47:23 #119
52349 purplerose
pi_50663897
Tatuuuuuuuu

Het gaat trouwens niet alleen over nieuwe muziek, maar ook ouwe klassiekers mogen vaker langskomen
Maar zo heb ik bv nummers van de band Tonic nog nooit voorbij horen komen terwijl ze toch al paar goeie platen hebben gemaakt. Teweten de Lemon Parade met If you could only see en casual affair (maar ook de andere tracks zijn goed en de cd Sugar met You wanted more, knock down walls en sugar.

Geweldige band maar wordt zelden tot niet gedraaid dus nederland kan er ook niet echt mee kennis maken

[ Bericht 2% gewijzigd door purplerose op 20-06-2007 19:52:39 ]
  Moderator woensdag 20 juni 2007 @ 19:48:11 #120
18653 crew  D.
pi_50663934
Owjah, Rihanna moet natuurlijk megahit worden

Hoe kon ik het vergeten he?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 juni 2007 @ 19:48:25 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50663942
quote:
Zo! Ik heb mail gehad van Mutz, omdat Sirolf wel klaagt maar te lui is om zelf te mailen. (zijn woorden!) :-))

Hier ben ik dan, en ik heb jullie vragen gelezen. Ik zal een piepklein beetje muziekbeleid uitleggen om jullie fulltime luisteraars een beetje inzicht te geven in wat er achter de muziekcomputers gaande is.

Allereerst even die Mika: ja klopt, drie keer vandaag! Das niet hoe het normaal gaat, normaal hoor je een 'hit' twee keer op een werkdag voorbij komen. Hits zijn nu bijvoorbeeld Grace Kelly, Ruby, Say It Right, Shut Your Eyes, Bad Dream. Maar vanmiddag maakte Mika ineens bekend dat ie komt spelen in de Heineken Music Hall, dus is ie een keertje extra bij dat nieuwsbericht voorbij gekomen.

Deze opmerking slaat een klein beetje op deze Fok vraag: "Antiroos, als je meeleest, zou je dan eens kunnen uitleggen waarom er zoveel platen worden doodgedraaid in plaats van dat er nieuwe/onbekende muziek vaker wordt gedraaid? Ik ben daar toch best wel benieuwd naar."

3FM heeft vergeleken met 538, Caz en Q music een lagere hitrotatie. Das 1 ding. Daarnaast hebben we hoog in het vaandel staan dat we van nieuwe muziek proberen een hit te maken. Dat lukt heel goed, want 3FM heeft een best hoog percentage unieke titels die andere stations (nog) niet draaien. Onbekende muziek dus. Jullie luisteren enorm veel (waarvoor dank en ga zo door), dus dat betekent dat je een liedje hoort vanaf de eerste keer dat een DJ m free-choiced tot aan dat het een hit is. Jullie kennen in no-time ieder nieuw liedje uit je hoofd! :-) Dat is zeker NIET het geval bij het grootste deel van de luisteraars. Voor de meeste luisteraars draait 3FM best veel onbekende muziek, hoor!

Volgende vraag:

"Ik vraag me dus alleen af waarom je singles langer zou blijven draaien als er nog geen nieuwe is. Draai dan gewoon even geen Scissor Sisters (of iig een stuk minder) en begin er weer mee als er een goede nieuwe single is, maar ga niet dagelijks koeien uit de sloot halen."

Jij zegt eigenlijk dat we dus liedjes waarvoor 3FM heel erg zn best doet om hits van te maken, niet meer zouden moeten draaien als het eenmaal hits zijn geweest. Wil je dan echt NOOIT meer she moves in her own way, i dont feel like dancing, holiday van greenday of crazy van gnarls barkley horen op 3FM? Neeeee toch? :-) Deze liedjes hoor je inderdaad nog regelmatig op 3FM voorbij komen, maar absoluut niet zo vaak als een hit of een nieuwe plaat. Want jullie merken terecht op: er moet zoveel mogelijk nieuwe muziek worden gedraaid op 3FM, want er is nog veel leuks te ontdekken!

Groeten!

Het grootste advies, minder urban en R&B en meer gitaren . Dus minder rihanna, Gwen S en etc. En Ja sommige (onbekende) bands die niet of nauwelijks worden gedraaid meer draaien.

verder dank voor de reactie.

Goeie avond btw

het punt bij mika is dat jullie alleen grace kelly draaien maar love today zal ook eens leuk zijn. Als dan mika 2x gedraaid wordt is het wat minder erg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:50:25 #122
52349 purplerose
pi_50664027
omg gaan we weer
  Moderator woensdag 20 juni 2007 @ 19:50:52 #123
18653 crew  D.