Uiteraard met de stem van Marichaquote:
Vraagt om een kleine hint. Kortom het antwoord...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig, kom dr ook niet uit.
-ik heb 'm-
Je zou maar vriend zijn van Ekdom of Veenstra.quote:
Goed lezen en letten op wat er staat, zag m eerst ook niet, maar spreek die zin eens hardop uit, dan mis je wat, en dát is de oplossingquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vraagt om een kleine hint. Kortom het antwoord...![]()
En hebbe denkquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed lezen en letten op wat er staat, zag m eerst ook niet, maar spreek die zin eens hardop uit, dan mis je wat, en dát is de oplossing
Je zult maar met ze getrouwd zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef Toad het volgende:
[..]
Je zou maar vriend zijn van Ekdom of Veenstra.
Gerard: Wat wil je drinken?
Vriend G.: Koffie
Gerard: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Vriend G.:
Of van Giel...
Vriend van Giel: Ik mail die foto's wel even door, wat is je mail?
Giel: iets met g en een kringelding
Ik betrap mezelf er de laatste tijd ook weleens op, waardoor mensen me regelmatig raar aankijken...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef Toad het volgende:
[..]
Vriend G.:
Of van Giel...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef Toad het volgende:
[..]
Vriend G.:
Of van Giel...
En dat doen ze dus niet...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef MutZ het volgende:
Hopen dat Nederland nu scoort...
Kom bijna niet eens aan toe, zo druk! Al die winnaars enzoquote:
Koffie is ook gewoon het beste wat er isquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:14 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens... "Koffie?" is op zich al een vaak gebruikte uitspraak van Ekdom en Veenstra.
Hans: het is een kwestie van keuzes maken. Voor iedere plek op de nieuwe liedjes-lijst van 3FM zijn minstens 10 goede kandidaten. In de gevallen die jij noemt was het: Jammer, maar helaas. Gelukkig dan maar dat Michiel en Rudy in hun vrije keuzes die platen hebben meegepakt, want dan zijn ze tenminste 'gesignaleerd.'quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik loop al wel een tijdje met een vraag rond en ik hoop dat je nog even tijd/zin hebt om daar antwoord op te geven. Waarom zijn de platen van Modest Mouse, Ladytron en de Killers - Read My Mind nooit op de playlist terecht gekomen? Met name de plaat van de Killers is volgens mij zelden overdag gedraaid. Michiel en Rudy hebben de plaat wel eens gedraaid en daar is het toen bij gebleven.
Is Bones van de Killers eigenlijk wel op de playlist gezet ? Volgens mij ook niet.. Zo vaag is die muziek toch niet![]()
![]()
Ennuh, wat is jullie visie over de Megahit ? Vroeger had ik nog het idee dat er een duidelijk visie achterzat, maar tegenwoordig kan ik er niet echt meer een touw aan vastknopen. Wat wordt nou Megahit op 3FM en zijn het nog altijd de dj's die de Megahit bepalen of spelen andere (externe) factoren ook een rol bij het kiezen van de Megahit (ik doel dan met name op optredens van een band in Nederland of een speciale actie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |