quote:16.30 Toulouse FC (FRA) Liverpool (ENG) Niet begonnen
18.00 Spartak Moskou (RUS) Celtic (SCO) Niet begonnen
18.00 Tampere United (FIN) Rosenborg BK (NOO) Niet begonnen
19.00 BATE Borisov (WRU) Steaua Boekarest (ROE) Niet begonnen
20.00 Fenerbahçe (TUR) Anderlecht (BEL) Niet begonnen
20.00 FK Sarajevo (BOS) Dinamo Kiev (OEK) Niet begonnen
20.15 FC Zürich (ZWI) Besiktas (TUR) Niet begonnen
20.30 Ajax (NED) Slavia Praag (TSJ) Niet begonnen
20.30 Red Bull Salzburg (OOS) Shakhtar Donetsk (OEK) Niet begonnen
20.30 Werder Bremen (DUI) Dinamo Zagreb (KRO) Niet begonnen
20.45 Sparta Praag (TSJ) Arsenal (ENG) Niet begonnen
20.45 Sevilla (SPA) AEK Athene (GRI) Niet begonnen
Hopelijk wordt de wedstrijd nog ergens in Praag uitgezonden de 28e.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, kan nog een heet avondje worden daar.![]()
3-0quote:
Wat een tijd om te beginnen. CL hoort om 20:45quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:51 schreef stevengerrard het volgende:
Voor de liefhebber. Toulouse - Liverpool is Live te zien op eurosport om 16:30
Dat is voor de uitspraak denk ik zo.quote:
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:43 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is voor de uitspraak denk ik zo.
Voronin zou uitgesproken worden als 'Voronèèh' ofzo
... en dat noemt zich Belg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef Heero87 het volgende:
Alex brengt Fenerbahçe op voorsprong tegen Anderlecht.
Toch wel een beetje een misplaatste smiley in dat geval.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:47 schreef Heero87 het volgende:
Oh ik heb hem. Nee: voor alle duidelijkheid, ik ben voor Anderlecht hoor. Ik ben voor elk Belgisch team in Europa. Als Anderlecht Champions League haalt, levert dat alleen maar geld op voor België en daar vaart ook mijn favoriete team wel bij.
Mja, eigenlijk welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:49 schreef mesecina het volgende:
[..]
Toch wel een beetje een misplaatste smiley in dat geval.![]()
Hoezo levert dat geld op voor België ? Ik zie dat eerder anders, als Anderlecht hier nu de CL haalt vergroot de kloof tussen hen en de andere teams bv Club Brugge op budgettair vlak alleen maar ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:47 schreef Heero87 het volgende:
Oh ik heb hem. Nee: voor alle duidelijkheid, ik ben voor Anderlecht hoor. Ik ben voor elk Belgisch team in Europa. Als Anderlecht Champions League haalt, levert dat alleen maar geld op voor België en daar vaart ook mijn favoriete team wel bij.
Als land krijg je per Champions League - deelnemer ook een som geld van het UEFA jeugdfonds. Die worden dan verdeeld onder de zeventien andere clubs (voor de jeugdwerking dus).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoezo levert dat geld op voor België ? Ik zie dat eerder anders, als Anderlecht hier nu de CL haalt vergroot de kloof tussen hen en de andere teams bv Club Brugge op budgettair vlak alleen maar ...
Bovendien is het ook geld dat zo in de transfercarroussel van je competitie komt. Als Anderlecht een aantal miljoenen krijgt, dan profiteren de andere Belgische clubs daar ook mee van doordat ze meer geld krijgen voor hun spelers die ze aan Anderlecht verkopen. Denk maar aan AA Gent (Boussoufa) en Racing Genk (Daerden). Het feit dat die twee clubs zoveel geld ontvingen voor die twee spelers, is eigenlijk grotendeels te wijten aan de Champions League...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als land krijg je per Champions League - deelnemer ook een som geld van het UEFA jeugdfonds. Die worden dan verdeeld onder de zeventien andere clubs (voor de jeugdwerking dus).
En budget is niet alles. Anderlecht heeft altijd al een stukken groter budget gehad dan de rest, maar dat heeft die rest niet van titels en bekers gehouden...
Alleen hangt de rest altijd af van een 'mecenas' die dat transferbudget extra optrekt met privégeld zodat ze (even) gelijke voet kunnen houden met Anderlecht. Bij KV Mechelen, Waregem en Standard zagen we al wat er gebeurt met zo'n topclub als die investeerder(s) opeens afhaken of andere belangen hebben. Nu merk ik dat dit seizoen bij Club Brugge de grote transfers ook al met privégeld gebeurden. Een teken dat het eigen budget nu al tekort schiet om gelijke voet te houden ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als land krijg je per Champions League - deelnemer ook een som geld van het UEFA jeugdfonds. Die worden dan verdeeld onder de zeventien andere clubs (voor de jeugdwerking dus).
En budget is niet alles. Anderlecht heeft altijd al een stukken groter budget gehad dan de rest, maar dat heeft die rest niet van titels en bekers gehouden...
Als Anderlecht Boussouffa niet had gekocht dan was hij naar het buitenland getrokken , en allicht nog voor geen euro minder ook ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Bovendien is het ook geld dat zo in de transfercarroussel van je competitie komt. Als Anderlecht een aantal miljoenen krijgt, dan profiteren de andere Belgische clubs daar ook mee van doordat ze meer geld krijgen voor hun spelers die ze aan Anderlecht verkopen. Denk maar aan AA Gent (Boussoufa) en Racing Genk (Daerden). Het feit dat die twee clubs zoveel geld ontvingen voor die twee spelers, is eigenlijk grotendeels te wijten aan de Champions League...
En een zware Champions League - campagne kost Anderlecht waarschijnlijk nog punten in de competitie ook. Ook mooi meegenomen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Bovendien is het ook geld dat zo in de transfercarroussel van je competitie komt. Als Anderlecht een aantal miljoenen krijgt, dan profiteren de andere Belgische clubs daar ook mee van doordat ze meer geld krijgen voor hun spelers die ze aan Anderlecht verkopen. Denk maar aan AA Gent (Boussoufa) en Racing Genk (Daerden). Het feit dat die twee clubs zoveel geld ontvingen voor die twee spelers, is eigenlijk grotendeels te wijten aan de Champions League...
Toch is het leuker om het CL voetbal te volgen als er een ploeg uit je land meedoet. Of het nu Genk, Brugge, Standard of Anderlecht is doet er niet echt toe ... als ze maar meespelen. ( en af en toe wel punten meepakkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoezo levert dat geld op voor België ? Ik zie dat eerder anders, als Anderlecht hier nu de CL haalt vergroot de kloof tussen hen en de andere teams bv Club Brugge op budgettair vlak alleen maar ...
Voor de coefficient dan weer is het allicht zelfs een betere zaak als Anderlecht de Uefa cup moest halen ipv de CL ...
Ik vind dat niet, krijg je op de tv weer Anderlecht tegen Spartak Verweggistanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef mesecina het volgende:
[..]
Toch is het leuker om het CL voetbal te volgen als er een ploeg uit je land meedoet. Of het nu Genk, Brugge, Standard of Anderlecht is doet er niet echt toe ... als ze maar meespelen. ( en af en toe wel punten meepakken)
Zap dan naar NL, F of D. Eigenlijk kom je meer spartakken verweggistan tegen in Uefa dan in CL. De laatste jaren hebben belgische ploegen in CL trouwens weinig tegen saaie tegenstanders gespeeld, integendeel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vind dat niet, krijg je op de tv weer Anderlecht tegen Spartak Verweggistante zien als op het zelfde moment Real Madrid - Manchester United ofzo bezig is ...
Als ie één ding zeker weet, is het waar de goal staat!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:18 schreef Heero87 het volgende:
Balaban scoort 0-1 voor Dinamo Zagreb op Bremen.
Op NL is dan meestal Ajax of PSV bezig , en volgens mij zenden de Franse en Duitse openbare zenders géén CL uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:18 schreef mesecina het volgende:
[..]
Zap dan naar NL, F of D. Eigenlijk kom je meer spartakken verweggistan tegen in Uefa dan in CL. De laatste jaren hebben belgische ploegen in CL trouwens weinig tegen saaie tegenstanders gespeeld, integendeel!
Nee? Is mogelijk, maar ik heb altijd de indruk dat het op zo'n CL avond overal voetbal is. Maar als ik kijk is het toch steeds Sporza, Nos of in het slechtste geval VT4. En tegen de echt grote affiches er zijn, liggen we er toch al uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op NL is dan meestal Ajax of PSV bezig , en volgens mij zenden de Franse en Duitse openbare zenders géén CL uit
Sporza of VT4 zul je ook niet moeten kijken. De CL zit sinds vorig jaar bij het allerslechtste geval: Kanaal 2 ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef mesecina het volgende:
[..]
Nee? Is mogelijk, maar ik heb altijd de indruk dat het op zo'n CL avond overal voetbal is. Maar als ik kijk is het toch steeds Sporza, Nos of in het slechtste geval VT4. En tegen de echt grote affiches er zijn, liggen we er toch al uit.![]()
Inmiddels 1-1 door Hugo Almeida.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:18 schreef Heero87 het volgende:
Balaban scoort 0-1 voor Dinamo Zagreb op Bremen.
Hebben ze bij KanaalTwee even pech. Aantal jaren heeft Sporza de rechten en doen er sinds 2002 meestal twee Belgische teams mee. Plots koopt KanaalTwee de rechten en in hun eerste jaar doet er maar één team mee, dit jaar misschien zelfs geen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Sporza of VT4 zul je ook niet moeten kijken. De CL zit sinds vorig jaar bij het allerslechtste geval: Kanaal 2 ...![]()
mn pech houdt niet op!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Sporza of VT4 zul je ook niet moeten kijken. De CL zit sinds vorig jaar bij het allerslechtste geval: Kanaal 2 ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |