Je bedoelt dat big ass ding? Ik ken het alleen van plaatjes, maar het ziet er freaky groot uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef Dos37 het volgende:
Jullie moeten hopen op Slavia, Praag geweldige stad en dat stadion is best leuk maar het stadion wat daar naast staat is F*cking impressive.
livescore meld 1-1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
2-0
woensdag 15 augustus geloof ik. niet zeker thoughquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef Apfel. het volgende:
Is de uitwedstrijd op een dinsdag? of op een woensdag ook ?
dan is de thuiswedstrijd, jij Ajaciedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
woensdag 15 augustus geloof ik. niet zeker though
Dat is de thuiswedstrijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
woensdag 15 augustus geloof ik. niet zeker though
Zilina gooide het compleet op de verdediging. Daar kan Ajax niet mee overweg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Slavia door? Mooi.
Zilina lijkt me gevaarlijker.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Slavia door? Mooi.
Zilina lijkt me gevaarlijker.
Slowaakse ploegen zijn sowieso heel leep.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zilina gooide het compleet op de verdediging. Daar kan Ajax niet mee overweg.
Morgen denk ik. Irritant ja. Ik heb dus voor 4 dagen geboekt zodat het voor mij niet veel meer uitmaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef PLAE@ het volgende:
Wanneer weten we of het de 28e of 29e is?
Zou het niet weten. Staat dat niet op de uefa site?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef PLAE@ het volgende:
Wanneer weten we of het de 28e of 29e is?
Nee. Wedstrijden van Praag raken ook nooit uitverkocht. Meestal rond de 1.000 man die gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef PinhoSouza het volgende:
Uitkaarten zijn toch niet verplicht bij Europese wedstrijden?
Uitkaart is niet nodig, dat weet je toch? SCC is genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef PLAE@ het volgende:
Maar Aanvoerder. Als we d'r nou eentje zonde ruitkaart bij ons hebben. Is het een beetje mogelijk om daar kaarten te fixen of moet je d'r op rekenen dat het vol zit?
Fratsen zoals in Milaan dat scholieren (op schoolreis) met een kaart van een tientje je vak in komen terwijl je zelf 50 betaalt vind ik onzinnig.
Kaartprijzen voor Slavia stellen niks voor als je beseft dat ik 25 Euro voor een SCC heb betaald incl. thuiswedstrijden in de nationale beker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
helemaal geen kaart bedoel ik+ wil niet veels te veel betalen als het 10x zo goedkoop is om een kaartje te halen voor een thuisvak waarmee je uiteindelijk ook wel in het uitvak komt.
Tsjechische prijzen zullen zeker een stuk goedkoper zijn dan de Nederlandse anders krijgen ze het echt niet vol daar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Reken maar dat de prijzen ineens raar omhoogschieten.
Over de loting kan ik kort zijn, het ziet er goed uit voor Ajax.
Kiezen tussen Boekarest of Bucureşti, niet zelf iets verzinnenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Doe mij maar Lazio ipv. Dinamo Bukaresti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |