Tja... weet ik veel. Waar hou je van? Kunst? Architectuur? Shoppen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat moet iemand die voor de twééde keer in Parijs komt echt zien?
Met het nacht-netwerk: le réseau noctilien:quote:Op zondag 22 juli 2007 02:28 schreef poohy het volgende:
Mijn vriend en ik hebben net het spontane plan gemaakt om aankomend weekend naar Parijs te gaanNu heb ik een goedkope vlucht van Vueling gezien die zo goedkoop is omdat de terugvlucht op een onmogelijke tijd is, zo uit mijn hoofd 7.00 op zondagochtend.
In élke grote stad moet je oppassen voor zakkenrollers. Dat lijkt me logisch. Helemaal als je ergens als toerist rondloopt en op dat punt een vrij herkenbaar doelwit vormt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef timp0e het volgende:
Hier nog een vraagje: is het echt zo erg daar in Parijs met de berovingen en zakkenrollers?
Ik hoorde net dat je savonds beter niet rond de omgeving van Les Halles kan rondlopen en dat geldt ook voor St. Lazare. En dat je echt heel goed op je tas moet passen. Is het echt zo erg of is het allemaal een beetje opgeblazen?
Hey, ik ga over een 2,5 week en wij zitten net noordelijk van place de clichy (La Fourche). Hoe zit het met eten in Montmartre; zijn er wel een aantal leuke tentjes die niet exclusief zijn, dus dat je voor een 20 euro p.p. wel kunt eten? Hopelijk kun je me wat tips gevenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:12 schreef Frozen het volgende:
Zo! Gisteravond terug gekomen!
Ons hotel zat aan de Place de Clichy..
Zover ik weet moet je goede (en goedkope) restaurants in Montmartre zoeken met een lampje: verreweg de meeste zijn slechte toeristenfuiken! Vermijd sowieso Place du Tetre.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hey, ik ga over een 2,5 week en wij zitten net noordelijk van place de clichy (La Fourche). Hoe zit het met eten in Montmartre; zijn er wel een aantal leuke tentjes die niet exclusief zijn, dus dat je voor een 20 euro p.p. wel kunt eten? Hopelijk kun je me wat tips gevenThanks!
Ik lees je post nu pasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:04 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Met het nacht-netwerk: le réseau noctilien:
http://www.ratp.info/informer/noctilien.php#
En anders per taxi...
Veel plezier, dit weekend!!![]()
Dat is de standaard horeca truc op vele toeristische bestemmingen. Mensen naar binnen lokken met een menukaart met aantrekkelijk geprijsd eten waarop de dranken en overige kosten (couvert, service etc.) niet vermeld staan. En dan dus 7 euro voor een cola vragen.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:48 schreef Frozen het volgende:
Wat wel erg opvial is dat het drinken overal zo duur is! 7 euro voor een halve liter bier is echt teveel....
Nee, ik ben niet zo dol op dat soort borrels.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:40 schreef tim2308 het volgende:
@Deli en Bora: gaan jullie woensdag (ook) naar die borrel ? http://www.nederlanders.fr/article.php3?id_article=2747
Ik ga wel even! Ik denk dat ik er rond een uurtje of 8 ben. Jij bent er ook Tim?quote:Op zondag 29 juli 2007 12:40 schreef tim2308 het volgende:
@Deli en Bora: gaan jullie woensdag (ook) naar die borrel ? http://www.nederlanders.fr/article.php3?id_article=2747
Het varieert per keer. Zowel au pairs als studenten, maar ook mensen die gewoon op lokaal contract in Parijs werken en expats. Ook een aantal mensen met een eigen zaak/handel/winkel, etc. Over het algemeen is het een gemeleerd gezelschap. Van alles wat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:29 schreef tim2308 het volgende:
Komen er ook nog leuke dames op die borrels of zijn er alleen brallerige typjes van de lokale ING en ABN-AMRO bank ??? Ik hoor hele verschillende geluiden; de een zegt dat er veel aupairs komen en de ander dus het bank en diplomaten volk de overhand heeft...
Je hoeft er (volgens mij nog steeds) geen Frans voor te kunnen om een show van de Moulin Rouge te gaan bekijken. (Vandaar dat het natuurlijk ook zo in trek is bij tour(isme) operators: je ziet er hele busladingen afgeleverd worden...)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende: Is een show in de Moulin Rouge de moeite waard? Wie kan daar iets over vertellen? Het is erg prijzig, dus als het niets is, besteed ik het geld liever anders. Aangezien mijn reispartner en ik beiden amper Frans spreken, zou het wel echt een show moeten zijn en niet ellenlange verhalen enzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |