quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef LvA het volgende:
[..]
Ik ben net twee dagen terug uit Parijs. Ik was er nog nooit geweest, het was echt heerlijk. Ik ben helemaal verliefd geworden op de sacre coeur by night
![]()
![]()
. Ons hostel was in montmartre, 'Perfect hotel en hostel', en dat was allemaal prima geregeld daar. Schoon en niks te klagen, ook niet zo duur
. En montmarte is ook erg leuk om rond de dwalen.
ik wil weer terug....![]()
Leuk hè? Hoeveel van die acties hebben ze nou al gehad? En leren ze er iets van dat iedere keer die site plat ligt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef Smeich het volgende:
ja leuk dat je t meld... hele site ligt uiteraard weer plat![]()
![]()
![]()
![]()
OPTIEFEN JULLIE.. ALLEMAAL![]()
Wij moeten vanaf Utrecht nog naar Rotterdam (waarom kan het eigenlijk nieet vanaf A'dam??), dus over 5,5 uur moeten we al opstaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:09 schreef timp0e het volgende:
[..]
Leukleuk! Hier dus maandag ook om 7u56 hahaha! Have fun in Parijs!
Ze lopen ons te naaien.. wellicht staat hun site vol met allerlei advertentieshit cq reclame zodat de NS gewoon aan het spekken is nu!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:22 schreef k_man het volgende:
Ik vind daar ook de goedkope tickets niet.
Dat kan best, maar over Rotterdam is korter en sneller.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wij moeten vanaf Utrecht nog naar Rotterdam (waarom kan het eigenlijk nieet vanaf A'dam??), dus over 5,5 uur moeten we al opstaan
Maar bedankt, komt helemaal goed![]()
Hey! Ik ben ook in 'Perfect Hotel & Hostel' geweest! Ik ben er uitgegleden in de douchequote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef LvA het volgende:
[..]
Ik ben net twee dagen terug uit Parijs. Ik was er nog nooit geweest, het was echt heerlijk. Ik ben helemaal verliefd geworden op de sacre coeur by night
![]()
![]()
. Ons hostel was in montmartre, 'Perfect hotel en hostel', en dat was allemaal prima geregeld daar. Schoon en niks te klagen, ook niet zo duur
. En montmarte is ook erg leuk om rond de dwalen.
ik wil weer terug....![]()
dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |