quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ze spreken de taal wel vloeiend, alleen het accent is een beetje bagger.
Een beetje zoals 95% van de Nederlanders dus.
en daar is niets mis meequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ze spreken de taal wel vloeiend, alleen het accent is een beetje bagger.
Een beetje zoals 95% van de Nederlanders dus.
hahaquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heul niet. Grammaticaal gezien druipt het van de fouten en dan heb je nog de bekende kneuzendingen:
"Go your gang."
"Joe hef du skills to biekom a verry impottant liedur in ze ekkonommikal wold!"quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef BottleKid het volgende:
I can type the langaugue liquidly as wel.![]()
Senks! I appriesiejeet set.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
"Joe hef du skills to biekom a verry impottant liedur in ze ekkonommikal wold!"
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef BottleKid het volgende:
I can type the langaugue liquidly as wel.![]()
Yup, werkt als een trein...quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:35 schreef T1andonly het volgende:
Je moet gewoon een half jaar naar Engeland gaan, daar schaven ze je accent wel bij.
Na een half jaar al achteruitgangquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:35 schreef T1andonly het volgende:
Je moet gewoon een half jaar naar Engeland gaan, daar schaven ze je accent wel bij.Mijn engels was eerst best goed, maar sinds ik weer terug ben in Nederland dan verwaterd het simpelweg.
Mijn Nederlands is er uiteindelijk wel slechter van geworden.
ooit in het buitenland gewoond? Zeker als je niet vaak naar huis gaat of vaak nederlands spreekt ga je op een gegeven moment in die taal denken, en ja dan gaat je nederlands achteruit.. dan kom je op een woord maar alleen maar in die taal en moet je heel hard nadenken wat het ook alweer in het nederlands wasquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef Adidah het volgende:
[..]
Na een half jaar al achteruitgang. Als Nederlands je moedertaal is, dan ben je gewoon een aansteller. Echt niet dat je na een half jaar al moeite krijgt met je moedertaal. Tenzij je altijd al moeite had ABN te spreken natuurlijk.
Ik heb een jaar in Ierland gestudeerd (waar ik nagenoeg geen Nederlands heb gesproken) en ik spreek Engels op de werkvloer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef werkeend het volgende:
[..]
ooit in het buitenland gewoond? Zeker als je niet vaak naar huis gaat of vaak nederlands spreekt ga je op een gegeven moment in die taal denken, en ja dan gaat je nederlands achteruit.. dan kom je op een woord maar alleen maar in die taal en moet je heel hard nadenken wat het ook alweer in het nederlands was
En welk Engels is dat dan?quote:
Now breaks my wooden shoe!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:59 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Yes, now comes the monkey out of the sleeve.
That knocks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:01 schreef Adidah het volgende:
De meeste mensen kunnen over het algemeen beter aan hun fluency werken. Leuke accenten e.d. er tegenaan gooien kan altijd nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |