IK zou alleen niet zo graag opgedronken worden...quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef crossover het volgende:
Ijsklontjes moeten trouwens wel een heerlijk leven hebben he? Beetje rondzwemmen, steeds meer afvallen en uiteindelijk opgedronken worden..![]()
Zucht, was ik maar een ijsklontje![]()
Een lief meisje mag anders best aan mij sabbelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IK zou alleen niet zo graag opgedronken worden...![]()
ja, maar dat is wat anders dan opgedronken worden...quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Een lief meisje mag anders best aan mij sabbelen![]()
das waarquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat is wat anders dan opgedronken worden...
laturquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:33 schreef MPG het volgende:
Beste mensen:
Ik ga op huis aan
Doedoei[afbeelding]
wat is het voor iets?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ruzie met mn nieuwste ikeaankoop dus vandaar dat ik er niet echt benen weer verder proberen dat ding in elkaar te krijgen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kut kater rot nou op
whehe, is het weer zo ver?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kut kater rot nou op
't weer is ook teh pwn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef crossover het volgende:
Ben er weer ff. Niet echt veel zin meer om te leren.
Ja, het is de schuld van het weerquote:
Ga dat nou gewoon proberen.. wie weet is het iets.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
neenee ik wil eerst vast werk hebben, kan bij een callcenter gaan werken voor 11e per uur maar dat vind ik niks..
Zit wat in, ik ga verder informeren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga dat nou gewoon proberen.. wie weet is het iets.
Als het werk niet opweegt voor het loon kap je dr gewoon mee.
En weer verlaat een tevreden klant het pandquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit wat in, ik ga verder informeren.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit wat in, ik ga verder informeren.
jammer dat ze daarr op school alleen niet in gelovenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van het weer
Wat moest je opzetten?quote:
de linker 2 wel ja de rechter 2 ga ik dnek ik badspulletjes indoen aangezien ik daar plek te weinig voor hebquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:22 schreef Lennuzz het volgende:
zitten in die bakjes ook nog schoenen dan?
goeie zaak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is van 1500 tot 2100 maximaal 4 dagen in de week, klein half uurtje van mij af, 11 e per uur, kans op bonussen.
waar zat precies het euvel dan, er zit toch een beschrijving bij?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030801.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030800.jpg[/img]
en de lack is aanzienlijk makkelijker![]()
je hebt van die schoroefjes en die moeten dan in de plankjes en dan in een vaag dingetje waar die schroef dus inpast maar das dus een gekutquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar zat precies het euvel dan, er zit toch een beschrijving bij?
En 6 planken aan elkaar krijgen lijkt mij niet lastig, maar je zal er wel een reden voor hebben...
i kken de ikea producten wel iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt van die schoroefjes en die moeten dan in de plankjes en dan in een vaag dingetje waar die schroef dus inpast maar das dus een gekut
Ikea moet altijd aparte montagedingen hebbenmja en ik werk er nog wel
zit daarvoor niet zo'n inbussleuteltje erbij dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Min of meer, ik kreeg die schroefjes niet helemaal strak in die dingetjes (heb niet zoveel kracht in mn ganden maar voor alsnog staat het
die al helemaal!quote:
Whehehquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh
[img=578xnull]http://i13.tinypic.com/4ub485l.png[/img]
met imbus de schoef en dat andere ding tegleijk met schroevendraaierquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zit daarvoor niet zo'n inbussleuteltje erbij dan?
Of moest het met een gewone schroevendraaier?
het is ikea, dus we snappen hetquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met imbus de schoef en dat andere ding tegleijk met schroevendraaier![]()
maar dat imbus ding was zo'n vorm met aan 2 kanten zo'n ding omhoog dus dat kon niet eens omdat je dan tegen de bovekant van de plank zat
gelukkig had ik een andere imbus
nouja moeilijk uit te leggen maar het staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |