Of jouw geheugen is gewoon bar slecht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:14 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Jep, volgens je fobo woon je in Leiden, nou daar ken ik geen mensen dus ik ken jou niet, en als jij mij wel kent terwijl ik jou dus niet ken, ben je of een stalker, of ik ben beroemd en bekend, dus kies maar![]()
?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:22 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Of jouw geheugen is gewoon bar slecht.
Heb je een VWO diploma? Nee? Dan heb je VWO niet gehaald.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:27 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
ey luister is mafkees, waar haal jij het vandaag om te denken dat je weet waarom ik VWO niet heb gehaald, er zijn meer redenen, die ik hier niet wil plaatsen, dus volgende x ff nadenken
Waar zie jij staan dan dat ik zeg dat ik VWO heb gehaaldquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef niekth het volgende:
[..]
Heb je een VWO diploma? Nee? Dan heb je VWO niet gehaald.
Sletjes met een baard?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik niet meer naar school hoef, en breezersletjes ken die dit voor me maken![]()
Dat je je daardoor aangevallen voelt is best wel triest..quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ja, idd hele reële optie.. Ik vergeet altijd alles joh ?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Conclusie:
Kikker_kermit is een faler.
Als je haar maar goed zit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:32 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
![]()
wel een faler die van et leven kan genieten![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:32 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
![]()
wel een faler die van et leven kan genieten![]()
![]()
![]()
Oftewel, je bent te dom voor VWO (gymnasium = VWO trouwens).quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
1e en 2e heb ik gymnasium gedaan, zonder moeite. Toen kreeg ik problemen met Grieks omdat ik te lui was om het alfabet te leren, dus naar VWO gegaan, en toen ben ik vorig jaar blijven zitten in 4VWO, en dit jaar met kerst overgestapt naar Havo. Maar Havo is eigenlijk onder mijn niveau, want ik was nooit zon ster in wiskunde, maar sta nu zonder iets te doen ofzo een 8.5
Maar Havo is wel beter, want ik kan me slecht concentreren enz.
Rot op. Ik heb Latijn niet voor niks gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oftewel, je bent te dom voor VWO (gymnasium = VWO trouwens).
Al die nerds die telkens maar weer zeggen dat gymnasium hetzeflde is als VWOquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oftewel, je bent te dom voor VWO (gymnasium = VWO trouwens).
Bij mij en mij stiefbroer wordt alles VWO genoemd, en dan onderverdeeld in gymnasium en atheneum.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:18 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Al die nerds die telkens maar weer zeggen dat gymnasium hetzeflde is als VWO![]()
Ten 1e heb je op gymnasium nog altijd 1 klassieke taal erbij, dus is het sowieso niet hetzeflde![]()
en ten 2e zeiden de leraren altijd: jullie zijn gymnasium dus kunnen jullie wel extra huiswerk maken. (Oké op vwo zeiden ze dat ook nog, maar toen was het wel telkens minder extra)
Zo is het ook gewoon.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:32 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Bij mij en mij stiefbroer wordt alles VWO genoemd, en dan onderverdeeld in gymnasium en atheneum.
Het vwo bestaat uit het atheneum en het gymnasium. Het is niet zo dat gymnasium dus hoger is dan het vwo, het is gewoon vwo. Dat je bij gymnasium Grieks en/of Latijn er bij doet is het verschil met het atheneum, niet dat het ene wel vwo is en het andere niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:18 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Al die nerds die telkens maar weer zeggen dat gymnasium hetzeflde is als VWO![]()
Ten 1e heb je op gymnasium nog altijd 1 klassieke taal erbij, dus is het sowieso niet hetzeflde![]()
en ten 2e zeiden de leraren altijd: jullie zijn gymnasium dus kunnen jullie wel extra huiswerk maken. (Oké op vwo zeiden ze dat ook nog, maar toen was het wel telkens minder extra)
Inderdaad. Gymniasten en mensen die atheneum doen krijgen voor alle vakken ook het zelfde eindexamen, namelijk een VWO eindexamen (staat er ook op). Maar goed dat TS geen gymnasium meer doet dan, anders zou hij zich een hoedje schrikken op het eindexamen, heeft 'ie dat Grieks en Latijn al die jaren voor niks gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:33 schreef Elefes het volgende:
[..]
Het vwo bestaat uit het atheneum en het gymnasium. Het is niet zo dat gymnasium dus hoger is dan het vwo, het is gewoon vwo. Dat je bij gymnasium Grieks en/of Latijn er bij doet is het verschil met het atheneum, niet dat het ene wel vwo is en het andere niet.
Dus gymnasium = vwo.
Je gaat voor mensen die op het atheneum zitten en dan bijvoorbeeld ook Spaans volgen, toch ook niet een 'hoger niveau' aanmaken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ja, maar het kan toch niet zo zijn dat als je meer vakken doet dan iemand anders, het nog steeds evenhoog is
Deze logica ontgaat mij volledig hoor. Stel, ik doe atheneum en heb N&T-profiel, maar iemand op gymnasium heeft hetzelfde profiel + Grieks en Latijn. Wordt z'n natuurkunde daar moeilijker door? Z'n scheikunde, z'n wiskunde? Nee tochquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ja, maar het kan toch niet zo zijn dat als je meer vakken doet dan iemand anders, het nog steeds evenhoog is
Daarom wordt er ook het onderscheid tussen gymnasium en atheneum gemaakt. Maar beiden zijn vwo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Kikker_kermit het volgende:
Nee, maar hij moet wel Grieks en/of Latijn erbij doen, en dat zijn niet de minste vakken, en al helemaal niet de vakken die het minste tijd kostenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij volledig hoor. Stel, ik doe atheneum en heb N&T-profiel, maar iemand op gymnasium heeft hetzelfde profiel + Grieks en Latijn. Wordt z'n natuurkunde daar moeilijker door? Z'n scheikunde, z'n wiskunde? Nee toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |