Nooit in je eigen achtertuin he? Wel altijd in die van de ander....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:19 schreef Canisfire het volgende:
wtf staat daar nou voor jeugdhonk bij de scheg ?
Moet die hangjeugd zo dicht bij mijn huis ?
Zet dat in schalkhaar of de rivierenwijk neer ofzo.
Nu heb ik die kut hang jeugd in mijn achtertuin met die scootertjes en die grote bek zulk soort tuig moet je toch geen jeugdhonk (een opengezaagde container met een bank er in)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:17 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nooit in je eigen achtertuin he? Wel altijd in die van de ander....![]()
Gezellig op één punt ipv verspreid door je wijk. What's your point?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu heb ik die kut hang jeugd in mijn achtertuin met die scootertjes en die grote bek zulk soort tuig moet je toch geen jeugdhonk (een opengezaagde container met een bank er in)
Ik moet het niet ik wil veilig naar de flora kunnen fietsen als het even kan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gezellig op één punt ipv verspreid door je wijk. What's your point?
Dus wil je het honk voor mijn deur bijvoorbeeld? Dan kan ik "niet veilig fietsen ' maar jij wel?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik moet het niet ik wil veilig naar de flora kunnen fietsen als het even kan.
Ja primaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dus wil je het honk voor mijn deur bijvoorbeeld? Dan kan ik "niet veilig fietsen ' maar jij wel?
Als dat jouw redenering is, waarom ga ja dan niet gewoon in een normaal deel van de stad wonen?quote:
Ik woon in een buitenwijk (blauwenoord) Daar verwacht jje die aso dingen toch niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Als dat jouw redenering is, waarom ga ja dan niet gewoon in een normaal deel van de stad wonen?
Ik ben opgegroeid op Blauwenoord. Geloof me, daar heb je ook hangplekken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik woon in een buitenwijk (blauwenoord) Daar verwacht jje die aso dingen toch niet.
Dat wijken als de Rivierenwijk Keizerslanden, Knutteldorp, Tuindorp en weet ik veel wat allemaal niet onder de buitenwijken valt aso is zegt genoeg kunnen ze het beter daar plaatsen.
Laat wijken als Esterneveld Blauwenoord lekker schoon de vijfhoek is ook al verpest door rivierenwijk volk![]()
Vast niet... Wat is het precies?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
Gaat er iemand naar die Trosmuziekfestival ofzo
Dat is morgen he?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
Gaat er iemand naar die Trosmuziekfestival ofzo
Yepquote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef devbow het volgende:
Komt Jaman ook op dat festival?
sowieso morgen avond. Kroegsporten en hete kip lijkt me ook prima trouwensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:41 schreef piepster het volgende:
@zwaaibaai : ga je nog naar Floors deze week? Zie BWH forum.
godallemachtig.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:57 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Yep![]()
Hier den gehele line-up:
Jannes, Kus, Charlène, Dos Cubanos, Belle Perez, Edsilia Rombley, Marianne Weber, René Schuurmans, Gebroeders Ko, Djumbo, Vader Abraham, René Riva, Vinzzent, Patrick, Shuman & Angel-Eye, Mark Dakriet, Danny Nicolay, Eric Hulzebosch en Jaman.
De presentatie is in handen van Belle Perez.
De locatie
Het Muziekfeest op het Plein wordt gehouden op De Brink in Deventer.
De aanvang is om 19:30 uur, en de toegang is gratis. Iedereen is van harte welkom, dus tot woensdag!
Zal wel weer de nodige paupers aantrekken![]()
Bofkont, je zit 1e rij bij deze keur aan nederlandse artiestenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
godallemachtig.....![]()
da's 20 meter verder op bij mij![]()
Ja man!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Bofkont, je zit 1e rij bij deze keur aan nederlandse artiesten![]()
Ik ga nog even overleggen met de achterban. En voor woensdag weet ik niet of we hard genoeg roeien om op tijd te komen. !-)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:47 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
sowieso morgen avond. Kroegsporten en hete kip lijkt me ook prima trouwens
Voor woensdag moet je je wel aanmelden... Ook je achterbanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef piepster het volgende:
[..]
Ik ga nog even overleggen met de achterban. En voor woensdag weet ik niet of we hard genoeg roeien om op tijd te komen. !-)
excuus, ik dacht dat je wilde proeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:29 schreef piepster het volgende:
Jamaar, je kan toch ook gewoon plaatjes komen luisteren? Ik ben toch niet voor 23 uur klaar met roeien.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef klaarover het volgende:
Tros Muziekfeest, lekker feesten op de Brink.
Geniale artiesten, alles live gezongen, komt heel leuk volk op af.
En als zo'n artiest zegt van "en nu die handjes de lucht in," nou dan gaat het dak eraf hoor. Geweldig.
'Maar daar is toch helemaal geen dak'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef klaarover het volgende:
En als zo'n artiest zegt van "en nu die handjes de lucht in," nou dan gaat het dak eraf hoor. Geweldig.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef klaarover het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik moet nog maar eventjes zien of ik kom...
Ik zou alleen vanwege de presentatrice gaan...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik welBackstage met Kus en Djumbo
![]()
Ben je jarig geweest? Zo ja: van harte...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Messenga het volgende:
Mess mag nu officieel de joffer enzo in
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Messenga het volgende:
Mess mag nu officieel de joffer enzo in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |