Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Compromis op het Golfer Decreet.:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemeen
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige
[TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
TorD wachtkamer
Code voor TorD header
Romeinse Getalnotering.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 2.58 28-01-2002
quote:nee kan volgens mij niet ik heb dat ook al eens gehad
Op vrijdag 08 februari 2002 10:31 schreef youriw het volgende:
Ehm ... vind het niet tof dat het topic op slot ging terwijl ik mijn post nog wou verwijderen ... is daar nog een kans toe?
quote:wie heeft 'm gesloten dan? of gaat ie bij een vast aantal posts op slot ofzo? hoe werkt dat?
Op vrijdag 08 februari 2002 10:31 schreef Bits het volgende:[..]
nee kan volgens mij niet ik heb dat ook al eens gehad
quote:ik geloof dat ze steeds dicht gaan bij 255 posts
Op vrijdag 08 februari 2002 10:32 schreef youriw het volgende:[..]
wie heeft 'm gesloten dan? of gaat ie bij een vast aantal posts op slot ofzo? hoe werkt dat?
quote:Ja na 255 posts gaat hij automatisch op slot (of was het 256)
Op vrijdag 08 februari 2002 10:32 schreef youriw het volgende:
wie heeft 'm gesloten dan? of gaat ie bij een vast aantal posts op slot ofzo? hoe werkt dat?
quote:GG
Op vrijdag 08 februari 2002 schreef Bits het volgende:
Aan het strand gaan liggen op zo n totaal verlaten bounty eiland. zonnebaden en zwemmen, coktailtje er bij...
quote:ach zo erg vind ik het ook weer niet want volgens mij gaat toch niemand die gesloten topics allemaal nog lezen
Op vrijdag 08 februari 2002 10:36 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ja na 255 posts gaat hij automatisch op slot (of was het 256)
Maar dan moet je even een modje van dit forum aanspreken en even vragen of hij je reactie wil editten. Zo gedaan.
Mailtje sturen of via ICQ is meestal het beste..
[..]
quote:precies, ik laat het er ook maar bij ...
Op vrijdag 08 februari 2002 10:38 schreef Bits het volgende:[..]
ach zo erg vind ik het ook weer niet want volgens mij gaat toch niemand die gesloten topics allemaal nog lezen
nieuwe T?
quote:Om te krijgen of te geven? Ik wil er ook wel weer eentje.
Op vrijdag 08 februari 2002 10:39 schreef youriw het volgende:[..]
precies, ik laat het er ook maar bij ...
nieuwe T?
Jouw T, welke koosnaampjes hebben je vriendin en jij voor elkaar?
quote:Als jij veel zin hebt om te sexen en je vriendje niet, wat doe je dan? G aje dan toch door, of alleen of wachtje dan tot hij klaar er voor is.
Op vrijdag 08 februari 2002 10:41 schreef Bits het volgende:
Ik wil er ook wel weer eentje.
quote:T: Beschrijf jouw laatste orgasme.
Op vrijdag 08 februari 2002 10:41 schreef Bits het volgende:[..]
Om te krijgen of te geven? Ik wil er ook wel weer eentje.
Jouw T, welke koosnaampjes hebben je vriendin en jij voor elkaar?
Koosnamen doen we eigenlijk alleen aan tijdens de sex. Mijn koosnaam voor haar is gewoon 'lekker ding' en af en toe 'neuk poppetje' (niet echt flateus, maar ze vind het prima ). Voor mij is het dan 'schatje' of een rijmsel op mijn voornaam ...
quote:haha heb je ook naar de nationale sex test gekeken?
Op vrijdag 08 februari 2002 10:44 schreef BotXXX het volgende:[..]
Als jij veel zin hebt om te sexen en je vriendje niet, wat doe je dan? G aje dan toch door, of alleen of wachtje dan tot hij klaar er voor is.
Dit gebeurt niet vaak omdat ik de enige ben met wie hij sex heeft en andersom niet maar als het wel gebeurt kan ik hem toch niet dwingen. dan wacht ik wel of doe het zelf (dat wil dan trouwens nog wel helpen om hem toch zin te laten krijgen)
quote:niet mijn T maar ik reageer toch even ...
Op vrijdag 08 februari 2002 10:47 schreef Bits het volgende:[..]
haha heb je ook naar de nationale sex test gekeken?
Dit gebeurt niet vaak omdat ik de enige ben met wie hij sex heeft en andersom niet maar als het wel gebeurt kan ik hem toch niet dwingen. dan wacht ik wel of doe het zelf (dat wil dan trouwens nog wel helpen om hem toch zin te laten krijgen)
komt het nou vaak voor dat JIJ geen zin (meer) hebt en hij wel?
quote:youri rijmt op sloerie... en noem je haar wel eens neuk poppetje waar anderen bij zijn?
Op vrijdag 08 februari 2002 10:45 schreef youriw het volgende:[..]
T: Beschrijf jouw laatste orgasme.
Koosnamen doen we eigenlijk alleen aan tijdens de sex. Mijn koosnaam voor haar is gewoon 'lekker ding' en af en toe 'neuk poppetje' (niet echt flateus, maar ze vind het prima
). Voor mij is het dan 'schatje' of een rijmsel op mijn voornaam ...
mijn laatste orgasme was vanochtend vroeg in mijn eigen bed met mijn eigen handen. wat kan ik er meer over zeggen?
quote:nee hoor dat valt wel mee
Op vrijdag 08 februari 2002 10:48 schreef youriw het volgende:[..]
niet mijn T maar ik reageer toch even ...
komt het nou vaak voor dat JIJ geen zin (meer) hebt en hij wel?
quote:Nee er niet naar gekeken, zat weer eens druk to computeren
Op vrijdag 08 februari 2002 10:47 schreef Bits het volgende:haha heb je ook naar de nationale sex test gekeken?
GG
quote:hehe, youri is dus niet mijn echte naam
Op vrijdag 08 februari 2002 10:50 schreef Bits het volgende:[..]
youri rijmt op sloerie... en noem je haar wel eens neuk poppetje waar anderen bij zijn?
quote:cijfer? en hoe kwam je op het idee? kriebels? iets gedroomd? iets gezien? iets gelezen?
Op vrijdag 08 februari 2002 10:50 schreef Bits het volgende:
mijn laatste orgasme was vanochtend vroeg in mijn eigen bed met mijn eigen handen. wat kan ik er meer over zeggen?
quote:Hoi hoi,
Op vrijdag 08 februari 2002 11:06 schreef KingShakur het volgende:
oi allemaal, ik ben ook wel eens in voor een T
nou een lichte T dan maar gelijk
Wat heb je vandaag allemaal aangetrokken?
quote:Calvin Klein boxer, grijze sokken, spijkerbroek van Diesel (wijde), wit T-Shirt, witte sweater...
Op vrijdag 08 februari 2002 11:10 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hoi hoi,
nou een lichte T dan maar gelijk
Wat heb je vandaag allemaal aangetrokken?
Op vrijdag 08 februari 2002 11:35 schreef KingShakur het volgende:Calvin Klein boxer, grijze sokken, spijkerbroek van Diesel (wijde), wit T-Shirt, witte sweater...
quote:Jah dat is het zeker
Op vrijdag 08 februari 2002 11:44 schreef KingShakur het volgende:
't is hier stilletjes...
Doet u mij dan maar een T of een D
Wat zijn de plannen voor morgen en zondag?
quote:Ik vertrek vanavond weer naar spijkenisse, naar mijn vriendin, en wat er dan allemaal komen ghaat dat is nog een grrot vraagteken, maar er gaat veel geknuft worden....
Op vrijdag 08 februari 2002 11:46 schreef KingShakur het volgende:
Okay: algemene TWat zijn de plannen voor morgen en zondag?
quote:Euhm.. lekker uitslapen, boodschappen doen..
quote:Leu!
Op vrijdag 08 februari 2002 11:50 schreef MissHobje het volgende:
Ojaaaaa..... enne hallo nog helieve T or D-ertjes..
ik ga morgen heel wat dingetjes kopen... en boodschappen, dan krijg ik bezoek van mijn beste vriendin, gaan we ouwehoeren en voor de rest zien we wel... zondag waarschijnlijk met die vrienin naar antwerpen naar de stad en naar de bios
verder zal morgen ook een stukje in het teken staan van ff bellen met 'mijn' vriendin die er niet is
quote:Morgen?
Zondag uitslapen en totaal niks doen
Oehhhh MissHobje
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 11:52 schreef KingShakur het volgende:
ej misshobjeik ga morgen heel wat dingetjes kopen... en boodschappen, dan krijg ik bezoek van mijn beste vriendin, gaan we ouwehoeren en voor de rest zien we wel... zondag waarschijnlijk met die vrienin naar antwerpen naar de stad en naar de bios
verder zal morgen ook een stukje in het teken staan van ff bellen met 'mijn' vriendin die er niet is
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 11:53 schreef BotXXX het volgende:[..]
Morgen?
Misschien stappen, misschien iets anders weet het eigenlijk nog neit, maar wel eindelijk eens mijn autotje wassen en er een beetje in gaan knutselen.Zondag uitslapen en totaal niks doen
Oehhhh MissHobje
quote:Euhm... heb jij een motor
Op vrijdag 08 februari 2002 11:50 schreef Merlijn het volgende:[..]
Leu!
quote:errr... Ja, een 1.8i 16v GT Twincam, maar die ligt onder de motorkap van de auto, hoezo?
Op vrijdag 08 februari 2002 11:54 schreef MissHobje het volgende:[..]
Euhm... heb jij een motor
Zeg gaan we nog TorD-en of zo?
[Dit bericht is gewijzigd door Merlijn op 08-02-2002 11:56]
quote:Als het meezit, haal ik dit weekend ook ff mijn tweewieler uit
Op vrijdag 08 februari 2002 11:54 schreef MissHobje het volgende:[..]
Euhm... heb jij een motor
quote:aaaaah ok.. ik dacht aan een motorfiets
Op vrijdag 08 februari 2002 11:55 schreef Merlijn het volgende:[..]
errr... Ja, een 1.8i 16v GT Twincam, maar die ligt onder de motorkap van de auto, hoezo?
quote:Heej lekker is dat he..
Op vrijdag 08 februari 2002 11:56 schreef KingShakur het volgende:[..]
Als het meezit, haal ik dit weekend ook ff mijn tweewieler uit
quote:Moet je ff hierboven lezen
Op vrijdag 08 februari 2002 11:58 schreef MissHobje het volgende:[..]
Heej lekker is dat he..
Ik ga misschien zondag even. mits het weer redelijk is..
(Daarom stond ie net (nog) niet bij.. wat doe jij morgen en zondag
quote:Aha.... dus het kan nog anders !
Op vrijdag 08 februari 2002 12:00 schreef KingShakur het volgende:[..]
Moet je ff hierboven lezen
Mijn opties staan daar, al kan dat nog ff veranderen ...
quote:Eh ja, heb vrienden en vriendinnen die heel erg impulsief zijn en eigenlijk nooit plannen maar wel dingetjes opperen en mijn beste vriendin kan in het weekend opgeroepen worden om te gaan werken dus... maar ja we zijn allemaal felxibel.
Op vrijdag 08 februari 2002 12:01 schreef MissHobje het volgende:[..]
Aha.... dus het kan nog anders !
Is iemand van jullie al eens vreemdgegaan, zo ja, hoe ver en wat waren de gevolgen....
quote:Neeee, nooit gedaan..enne niet van plan ook..
Op vrijdag 08 februari 2002 12:05 schreef Merlijn het volgende:
een t:Is iemand van jullie al eens vreemdgegaan, zo ja, hoe ver en wat waren de gevolgen....
quote:jep, maar dat was in een open relatie waar je het mocht maar ze het niet wilde weten...
Op vrijdag 08 februari 2002 12:05 schreef Merlijn het volgende:
een t:Is iemand van jullie al eens vreemdgegaan, zo ja, hoe ver en wat waren de gevolgen....
quote:GG, maar wat versta je onder een open relatie....
Op vrijdag 08 februari 2002 12:08 schreef KingShakur het volgende:[..]
jep, maar dat was in een open relatie waar je het mocht maar ze het niet wilde weten...
quote:zaterdag lieverd
Op vrijdag 08 februari 2002 12:05 schreef MissHobje het volgende:
Ha ha ..gaat hier meestal ook zo ... soms heel irritant
Want meestal gaan we dan stappen, en bellen zij weer es af ..en dan tja.. *sught* weer nie stappen..
quote:Een stel zijn maar elk (of 1) zijn gangetje mogen gaan...
Op vrijdag 08 februari 2002 12:26 schreef Merlijn het volgende:
Iedereen aan de lunch nu?
quote:Die snap ik nie, maar het zal wel
Op vrijdag 08 februari 2002 12:27 schreef KingShakur het volgende:[..]
Een stel zijn maar elk (of 1) zijn gangetje mogen gaan...
Iemand nog iets leuks voor me?
quote:Ben niet zo'n waaghals, dus doe maar een t
Op vrijdag 08 februari 2002 12:33 schreef KingShakur het volgende:
hmm een D of een T?
quote:Vertel wat je grootste teleurstelling was
Op vrijdag 08 februari 2002 12:36 schreef Merlijn het volgende:[..]
Ben niet zo'n waaghals, dus doe maar een t
quote:Owww. Effies denken. Ik heb zoveel teleurstellingen gehad....
Op vrijdag 08 februari 2002 12:40 schreef KingShakur het volgende:[..]
Vertel wat je grootste teleurstelling was
Dan wordt het een gedeelde eerste plaats. Mijn 1e grote liefde is 3 april vorig jaar aan leukemie overleden. Een aantal maanden geleden had ze een dusdanige operatie (beenmerg+chemo+nogwatanderesjit) gehad en daarna leek ze helemaal op te fleuren. Toch stierf ze... Ik was toen ontzettend kwaad en teleurgesteld in de medische wereld, en ik mis haar ontzettend...
de andere: mijn ex, waarvan ik dacht dat ze echt van me hield en waarmee ik een leven wilde opbouwen, is 2x vreemdgegaan. dat stelde me heel erg teleur...
quote:hard = leven.. gg
Op vrijdag 08 februari 2002 12:45 schreef Merlijn het volgende:[..]
Owww. Effies denken. Ik heb zoveel teleurstellingen gehad....
Dan wordt het een gedeelde eerste plaats. Mijn 1e grote liefde is 3 april vorig jaar aan leukemie overleden. Een aantal maanden geleden had ze een dusdanige operatie (beenmerg+chemo+nogwatanderesjit) gehad en daarna leek ze helemaal op te fleuren. Toch stierf ze... Ik was toen ontzettend kwaad en teleurgesteld in de medische wereld, en ik mis haar ontzettend...
de andere: mijn ex, waarvan ik dacht dat ze echt van me hield en waarmee ik een leven wilde opbouwen, is 2x vreemdgegaan. dat stelde me heel erg teleur...
quote:Stel je beste vriendin en je beste vriend krijgen spontaan een relatie die vrij aardig loopt. na een tijdje kom je erachter dat een van beiden vreemd gaat. je kunt het ze vertellen, maar dan ben je een van beiden kwijt, wat zou je doen en waarom. Misschien ook nog op welke manier
Op vrijdag 08 februari 2002 12:48 schreef KingShakur het volgende:
nog iemand iets voor mij tussen de broodjes door?
quote:"was er nog heel even.. "
Op vrijdag 08 februari 2002 12:26 schreef Brad het volgende:[..]
zaterdag lieverd
![]()
quote:Mijn beste vriend en een van mijn beste vriendinnen hebben toevallig sinds december (ik stelde op mijn verjaarsfeestje voor de eerste keer mijn beste vrienden en vriendinnen aan elkaar voor, iets wat ik altijd gescheiden hield van elkaar) een heftige relatie.
Op vrijdag 08 februari 2002 12:51 schreef Merlijn het volgende:[..]
Stel je beste vriendin en je beste vriend krijgen spontaan een relatie die vrij aardig loopt. na een tijdje kom je erachter dat een van beiden vreemd gaat. je kunt het ze vertellen, maar dan ben je een van beiden kwijt, wat zou je doen en waarom. Misschien ook nog op welke manier
quote:Ha, voer:
Op vrijdag 08 februari 2002 13:18 schreef youriw het volgende:
ben d'r weer ...
Stel je vriendin biecht je op dat ze vreemd is gegaan, met een meid.... Je bent kwaad op haar, waarop ze voorstelt dat ze best met jullie tweeen verder wil, en dat je haar minnares ook wel eens mag 'gebruiken'
quote:Too bad, een trio een keer zou best ok zijn, maar een driehoeksrelatie met mijn vriendin in het midden is niet ok, ik ga haar niet écht delen, niet met een vrouw, maar ook niet met een man.
Op vrijdag 08 februari 2002 13:27 schreef Merlijn het volgende:[..]
Ha, voer:
Stel je vriendin biecht je op dat ze vreemd is gegaan, met een meid.... Je bent kwaad op haar, waarop ze voorstelt dat ze best met jullie tweeen verder wil, en dat je haar minnares ook wel eens mag 'gebruiken'
Ik ga er weer vandoor...
Bjn
quote:Leuk, heb je een T voor me?
Op vrijdag 08 februari 2002 14:16 schreef Bits het volgende:
Ik ben er ff. uurtje of zo
quote:Dit ging nog over vanochtend. cijfer was een 6,5 dus voldoende maar erg bijzonder. Ik werd alleen wakker en had toch wel behoefte aan wat ontlading
Op vrijdag 08 februari 2002 10:55 schreef youriw het volgende:[..]
hehe, youri is dus niet mijn echte naam
en heel af en toe, maar dan voor de gein en altijd waar ze bij is
[..]cijfer? en hoe kwam je op het idee? kriebels? iets gedroomd? iets gezien? iets gelezen?
quote:wat is je echte voornaam?
Op vrijdag 08 februari 2002 14:17 schreef youriw het volgende:[..]
Leuk, heb je een T voor me?
quote:'k was 'm alweer vergeten, goed van je, GG
Op vrijdag 08 februari 2002 14:18 schreef Bits het volgende:[..]
Dit ging nog over vanochtend. cijfer was een 6,5 dus voldoende maar erg bijzonder. Ik werd alleen wakker en had toch wel behoefte aan wat ontlading
quote:youri
Op vrijdag 08 februari 2002 14:19 schreef Bits het volgende:[..]
wat is je echte voornaam?
maar dat haal ik dus zo weg don't push it!
[Dit bericht is gewijzigd door youriw op 08-02-2002 14:26]
quote:Mijn echte roepnaam is gewoon Sanne. staat ook in profiel
Op vrijdag 08 februari 2002 14:24 schreef youriw het volgende:
mag ik 'm gelijk omkeren en vragen wat jouw echte voornaam is?
quote:stom van me, maar waarom vertel je dat wel dan?
Op vrijdag 08 februari 2002 14:25 schreef Bits het volgende:[..]
Mijn echte roepnaam is gewoon Sanne. staat ook in profiel
voor een uurtje, dan zit mijn dag er voor vandaag op....
quote:het zegt zo weinig. Sanne uit Amsterdam dat zijn er honderden
Op vrijdag 08 februari 2002 14:27 schreef youriw het volgende:[..]
stom van me, maar waarom vertel je dat wel dan?
quote:ok, T voor jou dan, waarom heb je er voor gekozen om je borst als icon te gebruiken? je krijgt er namelijk meteen aandacht mee en het is vrij prive, dus wat is de reden geweest?
Op vrijdag 08 februari 2002 14:29 schreef Bits het volgende:[..]
het zegt zo weinig. Sanne uit Amsterdam dat zijn er honderden
quote:ik wilde iets persoonlijks maar niet iets waar ik aan herkend wordt dus geen gezicht
Op vrijdag 08 februari 2002 14:30 schreef youriw het volgende:[..]
ok, T voor jou dan, waarom heb je er voor gekozen om je borst als icon te gebruiken? je krijgt er namelijk meteen aandacht mee en het is vrij prive, dus wat is de reden geweest?
quote:Schrijf je in op een online Gay contactadvertentiesite met een pittige advertentie, post de link hier en post vervolgens de reacties.
Op vrijdag 08 februari 2002 14:30 schreef Merlijn het volgende:
Iemand een Dare voor me?
quote:GG, T voor mij weer?
Op vrijdag 08 februari 2002 14:32 schreef Bits het volgende:[..]
ik wilde iets persoonlijks maar niet iets waar ik aan herkend wordt dus geen gezicht
quote:hoe kom je aan je nickname?
Op vrijdag 08 februari 2002 14:33 schreef youriw het volgende:[..]
GG, T voor mij weer?
quote:echt totaaaaal uit de lucht gegrepen; ik wilde een identity op internet hebben waarmee ik totaal niet aan mijn persoontje gekoppeld zat, dus voor verschillende fora en dergelijke
Op vrijdag 08 februari 2002 14:34 schreef Bits het volgende:[..]
hoe kom je aan je nickname?
een anoniem iemand dus
quote:GG. Weet je een leuke D voor me?
Op vrijdag 08 februari 2002 14:36 schreef youriw het volgende:[..]
echt totaaaaal uit de lucht gegrepen; ik wilde een identity op internet hebben waarmee ik totaal niet aan mijn persoontje gekoppeld zat, dus voor verschillende fora en dergelijke
een anoniem iemand dus
quote:momentje ... ik denk er even over ... komt er vast wel eentje
Op vrijdag 08 februari 2002 14:39 schreef Bits het volgende:[..]
GG. Weet je een leuke D voor me?
quote:Haha oeps.
Op vrijdag 08 februari 2002 14:42 schreef youriw het volgende:[..]
momentje ... ik denk er even over ... komt er vast wel eentje
quote:Ok, een makkie dan, post de foto van de D van Knuffelbeertje voor jou gisteren, over je outfit ging die geloof ik ...
Op vrijdag 08 februari 2002 14:50 schreef Bits het volgende:
Schiet je wel een beetje op want ik moet over tien minuutjes eigenlijk de deur uit
quote:Nee ze wilde die foto van die D van jou zien want die had ze s ochtends gemist
Op vrijdag 08 februari 2002 14:53 schreef youriw het volgende:[..]
Ok, een makkie dan, post de foto van de D van Knuffelbeertje voor jou gisteren, over je outfit ging die geloof ik ...
En ik kan wel een andere D bedenken, maar die hebben allemaal met je werk te maken, vind je dat ok?
quote:vertel maar ik kan altijd nog weigeren
Op vrijdag 08 februari 2002 14:57 schreef youriw het volgende:
Ahhhh, tja, volgens mij heb ik die nog, maar die kan ik alleen posten met toestemming van jou.En ik kan wel een andere D bedenken, maar die hebben allemaal met je werk te maken, vind je dat ok?
quote:Vertel een klant dat je de vrijpartij die je met hem gaat hebben (of net hebt gehad) morgen uit de doeken gaat doen op een forum op internet, zonder zijn prive details te vermelden.
Op vrijdag 08 februari 2002 14:58 schreef Bits het volgende:[..]
vertel maar ik kan altijd nog weigeren
Vertel me morgen de reactie ...
En zal ik die picture posten als Knuffelbeertje er om vraagt trouwens?
quote:Nee sorry dat kan ik absoluut niet doen
Op vrijdag 08 februari 2002 14:59 schreef youriw het volgende:[..]
Vertel een klant dat je de vrijpartij die je met hem gaat hebben (of net hebt gehad) morgen uit de doeken gaat doen op een forum op internet, zonder zijn prive details te vermelden.
Vertel me morgen de reactie ...
quote:Hoeft niet ze heeft m al gezien. T, wat vond je ervan?
Op vrijdag 08 februari 2002 14:59 schreef youriw het volgende:
Nog een korte T voor mij voor je weggaat?En zal ik die picture posten als Knuffelbeertje er om vraagt trouwens?
quote:Dacht ik al, sorry, was het eerste wat in mij opkwam.
Op vrijdag 08 februari 2002 15:00 schreef Bits het volgende:[..]
Nee sorry dat kan ik absoluut niet doen
quote:De reacties posten wordt op deze moeilijk, ze accepteerden geen hotmail en ik ga daar niet mijn werkadres voor opgeven...
Op vrijdag 08 februari 2002 14:32 schreef youriw het volgende:[..]
Schrijf je in op een online Gay contactadvertentiesite met een pittige advertentie, post de link hier en post vervolgens de reacties.
Hmmz, de url staat een foutje in, maar ik vind het niet zo snel... Advertentienummer is in ieder geval 38873, door Bikkel
BTW: voor iemand die het wil wijzigen: wachtwoord is "Fok"
[Dit bericht is gewijzigd door Merlijn op 08-02-2002 15:08]
quote:Mooi! Maar had ik wel kunnen verwachten want je usericon was ook leuk om naar te kijken
Op vrijdag 08 februari 2002 15:01 schreef Bits het volgende:[..]
Hoeft niet ze heeft m al gezien. T, wat vond je ervan?
quote:Ok, here's one. Trek de rest van de dag geen slipje aan en zorg ervoor dat verschillende mensen dat in de gaten hebben ook. Vertel hier hun reacties!
Op vrijdag 08 februari 2002 15:02 schreef Bits het volgende:
Kom op youriw geef me eens een goede D want ik moet de deur uit!
quote:Oeps! Hoeveel is verschillende? is 2 genoeg?
Op vrijdag 08 februari 2002 15:05 schreef youriw het volgende:[..]
Mooi! Maar had ik wel kunnen verwachten want je usericon was ook leuk om naar te kijken
[..]Ok, here's one. Trek de rest van de dag geen slipje aan en zorg ervoor dat verschillende mensen dat in de gaten hebben ook. Vertel hier hun reacties!
quote:Meer dan één in ieder geval, dus twee is voldoende!
Op vrijdag 08 februari 2002 15:06 schreef Bits het volgende:[..]
Oeps! Hoeveel is verschillende? is 2 genoeg?
quote:nou voor deze keer dan maar dit is wel een erge zeg!
Op vrijdag 08 februari 2002 15:07 schreef youriw het volgende:[..]
Meer dan één in ieder geval, dus twee is voldoende!
ik ben nu weg. doei!!
quote:jij wou een goeie!
Op vrijdag 08 februari 2002 15:08 schreef Bits het volgende:[..]
nou voor deze keer dan maar dit is wel een erge zeg!
ik ben nu weg. doei!!
doei en ik spreek je wel weer, tijdens of na het weekend!
quote:Het was even zoeken maar GG, geile kerel uit Kerkrade
Op vrijdag 08 februari 2002 15:04 schreef Merlijn het volgende:[..]
De reacties posten wordt op deze moeilijk, ze accepteerden geen hotmail en ik ga daar niet mijn werkadres voor opgeven...
Hmmz, de url staat een foutje in, maar ik vind het niet zo snel... Advertentienummer is in ieder geval 38873, door Bikkel
BTW: voor iemand die het wil wijzigen: wachtwoord is "Fok"
quote:hier is dus de juiste link
Op vrijdag 08 februari 2002 15:04 schreef Merlijn het volgende:De reacties posten wordt op deze moeilijk, ze accepteerden geen hotmail en ik ga daar niet mijn werkadres voor opgeven...
Hmmz, de url staat een foutje in, maar ik vind het niet zo snel... Advertentienummer is in ieder geval 38873, door BikkelBTW: voor iemand die het wil wijzigen: wachtwoord is "Fok"
[Dit bericht is gewijzigd door BotXXX op 08-02-2002 15:20]
quote:Botje weet zijn weg inmiddels wel op homo.nl
Op vrijdag 08 februari 2002 15:13 schreef BotXXX het volgende:[..]
hier is dus de juiste link
Juiste Linkje naar dating oproepje
quote:Wat is je favoriete standje en waarom? En is dat dezelfde als die van je vriendin?
Op vrijdag 08 februari 2002 15:20 schreef BotXXX het volgende:
Doet u mij eigenlijk maar een T of een D
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 15:20 schreef youriw het volgende:[..]
Botje weet zijn weg inmiddels wel op homo.nl
quote:Ons favoriete standje is eigenlijk best simpel
Op vrijdag 08 februari 2002 15:21 schreef youriw het volgende:Wat is je favoriete standje en waarom? En is dat dezelfde als die van je vriendin?
moet alleen even wachten tot deze weer kan gebeuren
quote:Hmmm, kan zij zo klaarkomen?
Op vrijdag 08 februari 2002 15:23 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ons favoriete standje is eigenlijk best simpel
Stoel standje. ik zit in de stoel en zij zit met gezicht naar mij boven op mij. Wel een lekkere stoel hebben we ervoor waar zij dus dan goed haar benen kwijt kan. Heerlijk standje.moet alleen even wachten tot deze weer kan gebeuren
quote:Jah.. dat kan ze.. hoezo? natuurlijk wel verdere stimulatie met handen aan clitoris en borsten.. eventueel nog een dildo er bij
Op vrijdag 08 februari 2002 15:25 schreef youriw het volgende:[..]
Hmmm, kan zij zo klaarkomen?
quote:Ik snap wel dat het kan, maar het lijkt me zo krap worden, of misschien heb ik het verkeerde plaatje in mijn hoofd.
Op vrijdag 08 februari 2002 15:41 schreef BotXXX het volgende:[..]
Jah.. dat kan ze.. hoezo? natuurlijk wel verdere stimulatie met handen aan clitoris en borsten.. eventueel nog een dildo er bij
Maareh GG. Doe nog maar een TR voor mij dan.
[Dit bericht is gewijzigd door youriw op 08-02-2002 15:48]
quote:Tis een stoel waar haar benen dus gemakkelijk kwijt kan er aan beide zijde naast zeg maar. En dna nog comfortabel ook.
Op vrijdag 08 februari 2002 15:45 schreef youriw het volgende:[..]
Ik snap wel dat het kan, maar het lijkt me zo krap worden, of misschien heb ik het verkeerde plaatje in mijn hoofd.
Maareh GG. Doe nog maar een TR voor mij dan.
Maar een T.
Stel dat je vriendin voorstelt om een parenclub te bezoeken, wat zou jouw antwoord daarop zijn? Met eventuele beperkingen wat ze daar dan wel en niet mag.
quote:Doen. Ik heb inmiddels genoeg verhalen gehoord van mensen die daar wel eens heen gaan en het is altijd 'niets doen wat je zelf niet wilt', dus er gebeurt gewoon niets waar wij geen zin in hebben. Ik zou wel eens willen kijken hoe dat er aan toe gaat en of het mij zou trekken om mee te doen. 't Zal wel vreemd zijn om je vriendin met (een) ander(en) te zien liggen rollebollen denk ik. Ik denk dat ze alles wel mag wat ze zelf wil, we gaan elkaar dan denk ik geen beperkingen opleggen, buiten die van ons zelf.
Op vrijdag 08 februari 2002 15:48 schreef BotXXX het volgende:[..]
Tis een stoel waar haar benen dus gemakkelijk kwijt kan er aan beide zijde naast zeg maar. En dna nog comfortabel ook.
Maar een T.
Stel dat je vriendin voorstelt om een parenclub te bezoeken, wat zou jouw antwoord daarop zijn? Met eventuele beperkingen wat ze daar dan wel en niet mag.
quote:GG, jah gebeurt niks wat je zelf niet wil. Maar je kan er ook natuurlijk met zijn tweetjes heen gaan en alleen toekijken naar andere stellen wanneer je bezig bent. Verder geen contact met elkaar kan natuurlijk ook allemaal
Op vrijdag 08 februari 2002 15:54 schreef youriw het volgende:
<knip>
quote:D: voorspel wat er zal gaan gebeuren bij de eerstkomende vrijpartij met je vriendin. Vertel vervolgens als het gebeurd of het ook zo werkelijk gegaan is, en als het niet zo gegaan is, waarom niet, wat ging er mis / anders?
Op vrijdag 08 februari 2002 15:58 schreef BotXXX het volgende:
Doet u mij dan maar weer een T
of je moet een D weten![]()
quote:Pff dat is een lange D
Op vrijdag 08 februari 2002 16:00 schreef youriw het volgende:[..]
D: voorspel wat er zal gaan gebeuren bij de eerstkomende vrijpartij met je vriendin. Vertel vervolgens als het gebeurd of het ook zo werkelijk gegaan is, en als het niet zo gegaan is, waarom niet, wat ging er mis / anders?
Wat er gaat gebeuren de eerstkomende vrij partij met mijn vriendin. Een hele heftig tedere lange vrij partij.
wat er werkelijk gaat gebeuren moet ik je nog een tijdje schuldig blijven, australie en nederland zijn nou geen plaatsen om zo even langs te wippen
quote:Aaaiijjjjjj, dat wist ik niet. Nou, dan mag je hem laten gaan. Dacht dat jullie een weekendrelatie had.
Op vrijdag 08 februari 2002 16:03 schreef BotXXX het volgende:[..]
Pff dat is een lange D
Wat er gaat gebeuren de eerstkomende vrij partij met mijn vriendin. Een hele heftig tedere lange vrij partij.
wat er werkelijk gaat gebeuren moet ik je nog een tijdje schuldig blijven, australie en nederland zijn nou geen plaatsen om zo even langs te wippen![]()
T dan, hoe lang denk je dat het zal duren voordat jullie aan het sexen slaan als jullie met zijn tweeen allen zijn?
Iemand een T voor mij?
quote:Hoi! T-tje voor mij?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:08 schreef Bits het volgende:
Hoi. ik ben weer ff terug
(Ik neem niet aan dat je al een antwoord hebt op je D ...)
quote:Hoi hoi..
Op vrijdag 08 februari 2002 16:08 schreef Bits het volgende:
Hoi. ik ben weer ff terug
quote:Tis goed hoor
Op vrijdag 08 februari 2002 16:10 schreef youriw het volgende:
Aaaiijjjjjj, dat wist ik niet. Nou, dan mag je hem laten gaan. Dacht dat jullie een weekendrelatie had.T dan, hoe lang denk je dat het zal duren voordat jullie aan het sexen slaan als jullie met zijn tweeen allen zijn?
T voor jullie
Wie heb je vandaag voorbij zien lopen en kreeg je en warm gevoel van
quote:Niemand
Op vrijdag 08 februari 2002 16:14 schreef BotXXX het volgende:
Hoi Tom_Tom- en WheeleET voor jullie
quote:Nog een vraagje over die D, moeten ze het echt zien of mag ik het ook zeggen?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:12 schreef youriw het volgende:[..]
Hoi! T-tje voor mij?
(Ik neem niet aan dat je al een antwoord hebt op je D ...)
quote:Niemand
Op vrijdag 08 februari 2002 16:14 schreef BotXXX het volgende:
Hoi Tom_Tom- en WheeleET voor jullie
Op vrijdag 08 februari 2002 16:14 schreef WheeleE het volgende:[..]
Niemand
Op vrijdag 08 februari 2002 16:16 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Niemand
ook al niet hmm toch weer jammer hoor
quote:Echt zien hoeft niet direct (da's een leuke bonus), ik ben wel benieuwd naar hun reacties als jet het alleen al zegt. Gaan ze kijken, dus op zoek naar bevestiging?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:16 schreef Bits het volgende:[..]
Nog een vraagje over die D, moeten ze het echt zien of mag ik het ook zeggen?
Heb jij nog een D dan voor mij voor het weekend?
quote:('k Heb geen idee of je een relatie hebt ...)
Op vrijdag 08 februari 2002 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeiemiddag! T pleez
quote:Kijk je vaak naar sex (plaatjes, verhaaltjes, filmpjes) op internet?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:11 schreef WheeleE het volgende:
Middag allemaalIemand een T voor mij?
quote:Ben nog maagd!
Op vrijdag 08 februari 2002 16:18 schreef youriw het volgende:
('k Heb geen idee of je een relatie hebt ...)
Wat is je favoriete standje en waarom? En is dat dezelfde als die van je vriendin?
quote:Niet vaak, zo af en toe...
Op vrijdag 08 februari 2002 16:19 schreef youriw het volgende:[..]
Kijk je vaak naar sex (plaatjes, verhaaltjes, filmpjes) op internet?
quote:Uitgebreide T: waarom gaat hethier de laatste dagen vaak over sex?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
T voor youriw: waarom vraag jij altijd dingen over sex?
quote:sorry, een gewoonte van me ... nieuwsgierig en sex, leuke combinatie
Op vrijdag 08 februari 2002 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
T voor youriw: waarom vraag jij altijd dingen over sex?
'k heb ook wel een gewone vraag voor je, omschrijf jezelf in 5 woorden
quote:[geen antwoord, meer voor youriw]Zie ook het topic van Gboy
Op vrijdag 08 februari 2002 16:21 schreef WheeleE het volgende:
Uitgebreide T: waarom gaat hethier de laatste dagen vaak over sex?
quote:ehm, misschien een paar gelijkgestemden bij elkaar? als je met vrienden bent praat je ook meestal over gezamenlijke interesses, toch?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:21 schreef WheeleE het volgende:[..]
Uitgebreide T: waarom gaat hethier de laatste dagen vaak over sex?
quote:Vreemd, grappig, vrolijk, aardig en gezellig
Op vrijdag 08 februari 2002 16:22 schreef youriw het volgende:
'k heb ook wel een gewone vraag voor je, omschrijf jezelf in 5 woorden
quote:Dat wel, maar ik vroeg t me gewoon af..
Op vrijdag 08 februari 2002 16:23 schreef youriw het volgende:[..]
ehm, misschien een paar gelijkgestemden bij elkaar? als je met vrienden bent praat je ook meestal over gezamenlijke interesses, toch?
quote:OK, ik heb je D net voor de helft uitgevoerd maar dan wel inclusief bonus... is dat goed genoeg?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:18 schreef youriw het volgende:[..]
Echt zien hoeft niet direct (da's een leuke bonus), ik ben wel benieuwd naar hun reacties als jet het alleen al zegt. Gaan ze kijken, dus op zoek naar bevestiging?
Heb jij nog een D dan voor mij voor het weekend?
Jouw D voor het weekend, zorg dat je sex hebt met je vriendin op een plek waar je het nog niet eerder hebt gedaan
quote:Nou nieuwelingen
Op vrijdag 08 februari 2002 16:21 schreef WheeleE het volgende:Uitgebreide T: waarom gaat hethier de laatste dagen vaak over sex?
Maar je kan natuurlijk altijd gewoon andere T en D's doen
quote:Wat is het genantste wat je ooit bij de dokter hebt meegemaakt? Of misschien tandarts of zo ?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:25 schreef MissHobje het volgende:
Heeeeeeeej was ik weer ffies....
T voor mij please..
quote:Nou aangezien ik nog maagd ben kan ik er niet over mee praten en zoals Gboy ook al zei in z'n topic vinden de oldtimeTorDers het daardoor ook minder leuk. Kijk een beetje is natuurlijk niet erg maar alle vragen over sex is te veel van het goede
Op vrijdag 08 februari 2002 16:27 schreef Bits het volgende:
Vinden jullie het echt erg als er hier veel over sex geprat wordt? anders moet het maar wat minder dan
quote:stalk
Op vrijdag 08 februari 2002 16:25 schreef MissHobje het volgende:
Heeeeeeeej was ik weer ffies....
T voor mij please..
doe mij dan ook maar een T
quote:Jemig zou ik echt niet weten, ik vertrouw m'n arts.. dus euhm heb nooit zoveel moeite ergens mee..
Op vrijdag 08 februari 2002 16:28 schreef BotXXX het volgende:[..]
Wat is het genantste wat je ooit bij de dokter hebt meegemaakt? Of misschien tandarts of zo ?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:29 schreef MissHobje het volgende:
Jemig zou ik echt niet weten, ik vertrouw m'n arts.. dus euhm heb nooit zoveel moeite ergens mee..
Maar zou toch ook iets kunnen zijn van bv, tandarts dat je daar zit, je ene grote boer moet laten of zo.. hahaha..
quote:Ik had het niet duidelijker kunnen zeggen...
Op vrijdag 08 februari 2002 16:29 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nou aangezien ik nog maagd ben kan ik er niet over mee praten en zoals Gboy ook al zei in z'n topic vinden de oldtimeTorDers het daardoor ook minder leuk. Kijk een beetje is natuurlijk niet erg maar alle vragen over sex is te veel van het goede
quote:Op welk meisje was je toen je klein was stiekum verliefd en wat is er van haar geworden?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:29 schreef Brad het volgende:[..]
stalk
quote:Heeeee m'n stalker is er weer
Op vrijdag 08 februari 2002 16:29 schreef Brad het volgende:[..]
stalk
quote:nieuwsgierig!!!!!!
Op vrijdag 08 februari 2002 16:25 schreef Bits het volgende:[..]
OK, ik heb je D net voor de helft uitgevoerd maar dan wel inclusief bonus... is dat goed genoeg?
quote:ok, dat is een leuke, ik zal eens kijken ...
Op vrijdag 08 februari 2002 16:25 schreef Bits het volgende:
Jouw D voor het weekend, zorg dat je sex hebt met je vriendin op een plek waar je het nog niet eerder hebt gedaan
enne, ben je het weekend nog online om de ervaringen uit te wisselen, anders wachten we wel tot maandag, of niet?
quote:Een T. hmmm
Op vrijdag 08 februari 2002 16:32 schreef Bits het volgende:
Ik wil ook wel een T en die mag best over sex gaan maar het hoeft niet
quote:pffff, meisje uit de klas op de basisschool..... nooit wat mee gedaan, was ook maar van korte duur dat ik wat gevoelens had.
Op vrijdag 08 februari 2002 16:31 schreef BotXXX het volgende:[..]
Op welk meisje was je toen je klein was stiekum verliefd en wat is er van haar geworden?
later op de mavo was ik wel langer verliefd op een leuk meisje, helaas had ze al een vriend.
wat er van ze geworden is.... geen flauw idee, beide zijn na de mavo iets onbenulligs gaan doen en zullen nu waarschijnlijk werken of huisvrouw zijn. Dat meisje van de mavo wil ik altijd nog wel eens tegenkomen . hele lieve kuiltjes dat ze had als ze lachte
en ze lachte veel
quote:ha ha neeee geen last van hoor...
Op vrijdag 08 februari 2002 16:30 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
Maar zou toch ook iets kunnen zijn van bv, tandarts dat je daar zit, je ene grote boer moet laten
of zo.. hahaha..
quote:Een diepe dan. Wat vind je van jezelf? Vind je jezelf aardig? Zou je met jezelf samenkunnen leven / werken? Vind je jezelf mooi? Ben je tevreden over hoe je er uit ziet?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:32 schreef Bits het volgende:
Ik wil ook wel een T en die mag best over sex gaan maar het hoeft niet
Met andere woorden, wat vind Bits van zichzelf?
quote:een idool
Op vrijdag 08 februari 2002 16:33 schreef MissHobje het volgende:[..]
Heeeee m'n stalker is er weer
Helluppppppp
Oke T voor jou, ben je weer ffe zoet ..
Wie is je grootste idool (en waarom)en hoelang al..
ik kijk niet echt naar anderen op, ik heb wel af en toe dat ik eigenschappen van personen bewonder, maar ik heb geen idool
quote:en van WIE bewonder je die dan
Op vrijdag 08 februari 2002 16:37 schreef Brad het volgende:[..]
een idool
jemig, heb ik die
ik kijk niet echt naar anderen op, ik heb wel af en toe dat ik eigenschappen van personen bewonder, maar ik heb geen idool
Op vrijdag 08 februari 2002 16:36 schreef Brad het volgende:[..]
pffff, meisje uit de klas op de basisschool..... nooit wat mee gedaan, was ook maar van korte duur dat ik wat gevoelens had.
later op de mavo was ik wel langer verliefd op een leuk meisje, helaas had ze al een vriend.
wat er van ze geworden is.... geen flauw idee, beide zijn na de mavo iets onbenulligs gaan doen en zullen nu waarschijnlijk werken of huisvrouw zijn. Dat meisje van de mavo wil ik altijd nog wel eens tegenkomen
. hele lieve kuiltjes dat ze had als ze lachte
en ze lachte veel
Op vrijdag 08 februari 2002 16:36 schreef MissHobje het volgende:[..]
ha ha neeee geen last van hoor...
Heb wel een keer m'n tandarts terug gepest.. omdat zij altijd verdoving niet lekker inspuit (4 x misprikken enzo..)
Toen had ik net voor m'n afspraak.... heel veel knoflook gegeten..![]()
Vond ze niet zo leuk..
Missie geslaagd dus..
quote:Yep I now.
Op vrijdag 08 februari 2002 16:41 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
geloof je tandarts trouwens niet als hij zegt dat een verdoving niet veel uit maakt. Dus probeer het niet zonder verdoving om een gaatje te laten felizenpijnlijk
quote:Nee ik internet niet in het weekend
Op vrijdag 08 februari 2002 16:34 schreef youriw het volgende:[..]
nieuwsgierig!!!!!!
[..]ok, dat is een leuke, ik zal eens kijken ...
enne, ben je het weekend nog online om de ervaringen uit te wisselen, anders wachten we wel tot maandag, of niet?
OK ik had net met een vriendin afgesproken om nog wat dingen door te spreken. Ik was een beetje laat want ik had eigenlijk om drie uur de deur uitgemoeten en door jouw D moest ik me nog ff omkleden (rokje aan). We zaten tegen over elkaar aan een tafeltje en ik zei tegen haar dat ik het haast vergeten was en toen zo snel mogelijk er naar toe geraced maar dat ik geen kans had gehad me goed aan te kleden. Zij 'hoezo?' Ik 'laat je pen eens onder tafel vallen ... tadaa!' Ze was wel verbaasd maar ik heb maar gezegd dat het een weddenschap was om dat bij iemand te doen en ze heeft beloofd niks door te vertellen.
O en quote dit maar niet! Haha!
quote:misshobje
Op vrijdag 08 februari 2002 16:38 schreef MissHobje het volgende:[..]
en van WIE bewonder je die dan
toch wel de fokkers die ik bewonder, alleen vind ik het moeilijk onder woorden te brengen wat....
quote:Leuk! Ben benieuwd ...
Op vrijdag 08 februari 2002 16:43 schreef Bits het volgende:[..]
quote:Volgens mij heb ik hem je al eerder gesteld, maar is hij je niet opgevallen; beschrijf jezelf in 5 woorden.
Op vrijdag 08 februari 2002 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe maar een T
quote:hmmm
Op vrijdag 08 februari 2002 16:43 schreef Bits het volgende:[..]
Nee ik internet niet in het weekend
[opwindend verhaaltje over D}
quote:Aha,.
Op vrijdag 08 februari 2002 16:44 schreef Brad het volgende:[..]
misshobje
Emel
batjetoch wel de fokkers die ik bewonder, alleen vind ik het moeilijk onder woorden te brengen wat....
quote:Naar wat? dit is wel goed genoeg he? andere helft maar laten zitten?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:46 schreef youriw het volgende:[..]
Leuk! Ben benieuwd ...
quote:Ach, je hebt ook wel gelijk ook, vond hem nu al wel GG, maar dat wou ik niet meteen toegeven. Ik zie het gewoon helemaal voor me ...
Op vrijdag 08 februari 2002 16:50 schreef Bits het volgende:[..]
Naar wat? dit is wel goed genoeg he? andere helft maar laten zitten?
quote:welke koosnaampjes hebben je vriend en jij voor elkaar?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:49 schreef MissHobje het volgende:
Ik wil nog wel een T-tje
quote:dat ik wel dat potloodje had willen oppakken
Op vrijdag 08 februari 2002 16:50 schreef Bits het volgende:[..]
wat bedoel je?
quote:Zij ook... Haha
Op vrijdag 08 februari 2002 16:51 schreef youriw het volgende:[..]
Ach, je hebt ook wel gelijk ook, vond hem nu al wel GG, maar dat wou ik niet meteen toegeven. Ik zie het gewoon helemaal voor me ...
Maar dit was toch wel een erg sappige D! Wel gaaf maar ik weet nu wel ongeveer waar mijn grens ligt
quote:Die heb ik idd 15 min. geleden nog gehad. Maar dan zal ik t nog een keertje zeggen: Vreemd, grappig, aardig, gezellig en vrolijk
Op vrijdag 08 februari 2002 16:47 schreef youriw het volgende:
Volgens mij heb ik hem je al eerder gesteld, maar is hij je niet opgevallen; beschrijf jezelf in 5 woorden.
quote:wel knap als je dit durft ja
Op vrijdag 08 februari 2002 16:52 schreef Bits het volgende:[..]
Zij ook... Haha
Maar dit was toch wel een erg sappige D! ik weet nu wel ongeveer waar mijn grens ligt
quote:ok, toe maar, je favoriete standje en uiteraard, waarom die?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:52 schreef Brad het volgende:
ik lust ook nog wel een T weer
quote:OK dank je
Op vrijdag 08 februari 2002 16:52 schreef Brad het volgende:[..]
dat ik wel dat potloodje had willen oppakken
quote:ach ja ik ben toch wel een beetje exhibitionistisch
Op vrijdag 08 februari 2002 16:53 schreef Brad het volgende:[..]
wel knap als je dit durft ja
quote:je zegt het als het te ver gaat, dat hebben we afgesproken ...
Op vrijdag 08 februari 2002 16:52 schreef Bits het volgende:[..]
Zij ook... Haha
Maar dit was toch wel een erg sappige D! Wel gaaf maar ik weet nu wel ongeveer waar mijn grens ligt
quote:GG, sorry, heb je een T voor mij?
Op vrijdag 08 februari 2002 16:53 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Die heb ik idd 15 min. geleden nog gehad. Maar dan zal ik t nog een keertje zeggen: Vreemd, grappig, aardig, gezellig en vrolijk
quote:Nou dan omschrijf jij je ook maar eens in 5 woorden
Op vrijdag 08 februari 2002 16:55 schreef youriw het volgende:
GG, sorry, heb je een T voor mij?
quote:Meestal gewoon afkorting van elkaars naam.. ,op een grappige manier..
Op vrijdag 08 februari 2002 16:51 schreef Bits het volgende:[..]
welke koosnaampjes hebben je vriend en jij voor elkaar?
quote:zoveel standjes heb ik niet geprobeerd maar favoriet is doggystyle en zittend in een stoel dat de dame in kwestie face to face op me komt zitten
Op vrijdag 08 februari 2002 16:54 schreef youriw het volgende:[..]
ok, toe maar, je favoriete standje en uiteraard, waarom die?
doggy omdat dat voor beide lekker was
stoelstandje omdat ik dan van het uitzicht kan genieten en mijn handen goed kan gebruiken
quote:Ja klopt helemaal. deze ging dus nog net niet te ver.
Op vrijdag 08 februari 2002 16:55 schreef youriw het volgende:[..]
je zegt het als het te ver gaat, dat hebben we afgesproken ...
quote:OK snap ik
Op vrijdag 08 februari 2002 16:57 schreef MissHobje het volgende:[..]
Meestal gewoon afkorting van elkaars naam.. ,op een grappige manier..
En die vertel ik dus niet hier
quote:Mijn motto: "wel goed maar niet gek!"
Op vrijdag 08 februari 2002 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nou dan omschrijf jij je ook maar eens in 5 woorden
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 16:59 schreef youriw het volgende:
Mijn motto: "wel goed maar niet gek!"
quote:... er is dus nog ietsje pietsje ruimte ...
Op vrijdag 08 februari 2002 16:58 schreef Bits het volgende:[..]
Ja klopt helemaal. deze ging dus nog net niet te ver.
zeg, ik wens jou en de rest een prettig weekend, ik ga eens goed over mijn D nadenken
tot maandag (waarschijnlijk)
quote:GG!
Op vrijdag 08 februari 2002 16:57 schreef Brad het volgende:[..]
zoveel standjes heb ik niet geprobeerd maar favoriet is doggystyle en zittend in een stoel dat de dame in kwestie face to face op me komt zitten
doggy omdat dat voor beide lekker was
stoelstandje omdat ik dan van het uitzicht kan genieten en mijn handen goed kan gebruiken
quote:Welke verdovende/verslavende (genots-)middelen heb je ooit gebruikt/geprobeerd? Welke daarvan regelmatig en welke gebruik je nog steeds?
Op vrijdag 08 februari 2002 17:06 schreef Brad het volgende:
nog een T voor mij iemand??
quote:Haha don't push your luck!!!
Op vrijdag 08 februari 2002 17:00 schreef youriw het volgende:[..]
... er is dus nog ietsje pietsje ruimte ...
Maar ik zeg niet bij voorbaat al nee
quote:euhh, het eerste doet vermoeden naar iets van drugs, dat tussen haakje ga ik gelijk weer aan sexartikelen denken, wat bedoel je???
Op vrijdag 08 februari 2002 17:09 schreef MissHobje het volgende:[..]
Welke verdovende/verslavende (genots-)middelen heb je ooit gebruikt/geprobeerd? Welke daarvan regelmatig en welke gebruik je nog steeds?
quote:Okeee , ik denk meer dus aan drugs enzo..
Op vrijdag 08 februari 2002 17:11 schreef Brad het volgende:[..]
euhh, het eerste doet vermoeden naar iets van drugs, dat tussen haakje ga ik gelijk weer aan sexartikelen denken, wat bedoel je???
quote:weet je eigenlijk al dus
Op vrijdag 08 februari 2002 17:18 schreef MissHobje het volgende:[..]
Okeee , ik denk meer dus aan drugs enzo..
alleen een joint geprobeerd, inhaleren lukte me al niet (ook nooit gerookt) dus niet van kunnen genieten
verder totaal clean en nooit iets blijven gebruiken.
quote:vertel eens iets wat je hebt uitgevreten toen je klein was wat niet echt kon
Op vrijdag 08 februari 2002 17:19 schreef MissHobje het volgende:
Iemand nog een T voor Mij
quote:Ik sloopte altijd, paps en mams horloges...
Op vrijdag 08 februari 2002 17:28 schreef Brad het volgende:[..]
vertel eens iets wat je hebt uitgevreten toen je klein was wat niet echt kon
quote:kapot maken
Op vrijdag 08 februari 2002 17:30 schreef MissHobje het volgende:[..]
Ik sloopte altijd, paps en mams horloges...
Waren ze nooit zo blij mee, geloof ik...
quote:Als horlogemaker, wilde spelen jaah !
Op vrijdag 08 februari 2002 17:30 schreef Brad het volgende:[..]
kapot maken
of als horlogemaker spelen en ze uit elkaar en in elkaar willen zetten
quote:volgens mij zijn we weer de enigen, en ik ben er nog heel even
Op vrijdag 08 februari 2002 17:34 schreef MissHobje het volgende:[..]
Als horlogemaker, wilde spelen jaah !
maar geef maar een T
quote:Brad = student? HHS?
Op vrijdag 08 februari 2002 17:38 schreef Brad het volgende:
helaas, ik wordt hier in het UNIX lokaal weggetraptdoei doei
quote:Ben je wel eens opgewonden geraakt van dit topic of iets anders op fok?
Op vrijdag 08 februari 2002 17:56 schreef BotXXX het volgende:
Nog heel eventjes hier
T'tje maar
Doe mij ook nog maar eentje
quote:Nou wel een beetje, vooral van bv een van die laatste D's waarvoor ik verhaaltje moest schrijven en dan gaat je fantasie lopen enzo. Maar verder eigenlijk niet.
Op vrijdag 08 februari 2002 18:00 schreef Bits het volgende:[..]
Ben je wel eens opgewonden geraakt van dit topic of iets anders op fok?
Doe mij ook nog maar eentje
Een T voor jouw.
Wanneer was het laatst geleden dat je heel erg moest lachen op een moment waar dat eigenlijk niet kon.
quote:Vervolg T dan, wat heb je met die opwinding gedaan?
Op vrijdag 08 februari 2002 18:06 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou wel een beetje, vooral van bv een van die laatste D's waarvoor ik verhaaltje moest schrijven en dan gaat je fantasie lopen enzo. Maar verder eigenlijk niet.
Een T voor jouw.
Wanneer was het laatst geleden dat je heel erg moest lachen op een moment waar dat eigenlijk niet kon.
Antwoord op mijn T, tijdens een tentamen. Ik had vergeten mijn telefoon uit te zetten en kreeg een grappig smsje. Veel kwade gezichten om me heen. oeps...
Op vrijdag 08 februari 2002 18:08 schreef Bits het volgende:Vervolg T dan, wat heb je met die opwinding gedaan?
Antwoord op mijn T, tijdens een tentamen. Ik had vergeten mijn telefoon uit te zetten en kreeg een grappig smsje. Veel kwade gezichten om me heen. oeps...
Met die opwinding niks gedaan eigenlijk, je zit op je werk dus kan niks doen. Nou je kan je zelf naar de wc snellen.. Maar jah zo type ben ik niet
En dan tot maandag denk ik zo
quote:OK GG.
Op vrijdag 08 februari 2002 18:11 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
Jah dat is best wel grappig, kan me die blikken best vorostellen.. hahahaMet die opwinding niks gedaan eigenlijk, je zit op je werk dus kan niks doen. Nou je kan je zelf naar de wc snellen.. Maar jah zo type ben ik niet
quote:Prettig weekend!
Op vrijdag 08 februari 2002 18:12 schreef BotXXX het volgende:
Oeh ik ga weekend houden
Toedelz iedereennou ja Bits dan indit geval die er nog is
En dan tot maandag denk ik zo
Ik ga ook zo
quote:Mogge
Op zaterdag 09 februari 2002 11:42 schreef bladiebla het volgende:
goeiemorguh allemaal
quote:Mogge
Op zaterdag 09 februari 2002 11:46 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Mogge
![]()
quote:hoest?
Op zaterdag 09 februari 2002 11:46 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Mogge
![]()
quote:Het gaat,nog steeds pijn in mijn rug,maar gelukkig al een stukje minder
Op zaterdag 09 februari 2002 11:49 schreef bladiebla het volgende:[..]
hoest?
quote:oke.....wat is het extreemste wat je wel eens met je haar hebt gedaan????
Op zaterdag 09 februari 2002 11:50 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Het gaat,nog steeds pijn in mijn rug,maar gelukkig al een stukje minder
T-tje voor mij please?
quote:Heb het eens in een cleopatra model laten knippen en zwart met blauwe gloed laten verven.
Op zaterdag 09 februari 2002 11:51 schreef GrandmasteR het volgende:[..]
oke.....wat is het extreemste wat je wel eens met je haar hebt gedaan????
quote:ow das wel lachuh
Op zaterdag 09 februari 2002 11:53 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Heb het eens in een cleopatra model laten knippen en zwart met blauwe gloed laten verven.
Verder heb ik al veel kleuren haar gehad en van lang haar ineens laten opscheren.
mag ik ook een T?
quote:Ben jij op de lagere school verliefd geweest op een juf?
Op zaterdag 09 februari 2002 11:49 schreef WheeleE het volgende:[..]
Mogge
![]()
Ik ben nog ff douchen, maarverzin maar alvast wat voor mij
quote:Zelfde T voor jou als die van WheeleE.
Op zaterdag 09 februari 2002 11:55 schreef GrandmasteR het volgende:[..]
ow das wel lachuh
mag ik ook een T?
quote:euhhh...nou niet op een juf hoor
Op zaterdag 09 februari 2002 11:56 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Zelfde T voor jou als die van WheeleE.
Ben jij op de lagere school verliefd geweest op een juf?
Zo ja welke klas was dat?
quote:Ok GG
Op zaterdag 09 februari 2002 11:58 schreef GrandmasteR het volgende:[..]
euhhh...nou niet op een juf hoor
en meester ach ja die was wel lachuh, maar daar ben ik nooit gek op geweest
quote:ow shit...nou ben ik vergeten om op mijn naam te posten in plaats van op mijn vriendjus naam......ach ja dat berichtje was dus van mij
Op zaterdag 09 februari 2002 11:58 schreef GrandmasteR het volgende:[..]
euhhh...nou niet op een juf hoor
en meester ach ja die was wel lachuh, maar daar ben ik nooit gek op geweest
quote:Kan gebeuren he,ben blij dat mijn man alleen op tweakers zit,hoef ik hier niet steeds van naam te veranderen
Op zaterdag 09 februari 2002 12:00 schreef bladiebla het volgende:[..]
ow shit...nou ben ik vergeten om op mijn naam te posten in plaats van op mijn vriendjus naam......ach ja dat berichtje was dus van mij
quote:wat ga je met carnaval doen (of wat heb je al gedaan)?? hoe ga je verkleed?
Op zaterdag 09 februari 2002 12:10 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ik wil nog wel een T-tje hoor
quote:oke dit was ik dus weer
Op zaterdag 09 februari 2002 12:16 schreef GrandmasteR het volgende:[..]
wat ga je met carnaval doen (of wat heb je al gedaan)?? hoe ga je verkleed?
(sorry, ben niet zo goed in T's en D's verzinnen)
quote:Ik kom uit Rotterdam,hier vieren we dat niet(gelukkig)
Op zaterdag 09 februari 2002 12:16 schreef GrandmasteR het volgende:[..]
wat ga je met carnaval doen (of wat heb je al gedaan)?? hoe ga je verkleed?
(sorry, ben niet zo goed in T's en D's verzinnen)
quote:T voor jou
Op zaterdag 09 februari 2002 12:17 schreef bladiebla het volgende:[..]
oke dit was ik dus weer
Op welke sites zit je nu nog meer buiten FOK!?
quote:omdat ik om het weekend moet reizen, ga ik vaak naar www.ns.nl
Op zaterdag 09 februari 2002 12:19 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
T voor jou
Op welke sites zit je nu nog meer buiten FOK!?
quote:Bijna GG
Op zaterdag 09 februari 2002 12:22 schreef bladiebla het volgende:[..]
omdat ik om het weekend moet reizen, ga ik vaak naar www.ns.nl
en ik ben ook vaak bij www.graz.nl om te kijken of er nog wat over pinkpop op staat, tja en voor de rest msn ik heel veel (niet in die grote chatruimtes hoor, maar gewoon met mensen die ik ken, daar heb ik al handenvol aan) en voor de rest soms ga ik gewoon overal heen wat me een beetje leuk lijkt....
quote:ow.....jah ik ben letterblind.....(grapjuh)
Op zaterdag 09 februari 2002 12:23 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Bijna GG
Had het over nu
quote:Maak jij dan maar een nieuwe TorD aan
Op zaterdag 09 februari 2002 12:25 schreef GrandmasteR het volgende:[..]
ow.....jah ik ben letterblind.....(grapjuh)
quote:Zooo..daar ben ik weer. Schoon en fris gewassen
Op zaterdag 09 februari 2002 11:55 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ben jij op de lagere school verliefd geweest op een juf?
Zo ja welke klas was dat?
Nee, nooit verliefd geweest op ene juf. Mijn leerkrachten waaren niet van het aantrekkelijke kaliber helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |