Aux Raus is toch dat vreemde "punk" bandje met die jumpende mensen in de videoclipquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:33 schreef AppeltjeEitje het volgende:
Volgens festivalinfo en de revu komen aux raus (!!) en David Gilmour Girls ook!
Joah. En die gaan we dus bekijken op Lowlands, vind ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Aux Raus is toch dat vreemde "punk" bandje met die jumpende mensen in de videoclip.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef Luni het volgende:
System of a Down komt ook
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3089
![]()
12 inderdaad. Maar geen hond die zich eraan houdt...quote:
Ik weet niet hoe je gaat maar als je met de auto gaat dan leg je toch gewoon 2 bletten bier in de kofferbak? Ga je eerst je tent opzetten en loop je daarna even terug om je bletten bier op te halen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
2 sixpacks is toch nikss.
Gelukkig zijn die van Grolsch lekker koud op het terrein, maar die sixpackjes Hertogh Jan zijn zo op natuurlijk
Die van mij werkt prima maar sommige mensen vinden het bagger.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef ondeugend het volgende:
Heeft er iemand ervaring met zelfopblaasbare matten eigenlijk ?
Ik twijfel tussen zo'n ding of toch een luchtbed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die van mij werkt prima maar sommige mensen vinden het bagger.
Persoonlijk vind ik ze geweldig...vooral op gras.
ding doen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zo'n ding of toch een luchtbed.
Ja als het aan jou ligt ga je overal tegelijk kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joah. En die gaan we dus bekijken op Lowlands, vind ik.
quote:Genoeg van al dat lopen? / 22-6-2007
Zoals iedereen weet is Lowlands meer dan muziek. Je kunt er natuurlijk ook lekker eten, filmpje kijken, college volgen en ga zo maar door. Na veel gelopen te hebben op dat immense terrein, willen die voetjes van je ook eens rusten. En dat kan!
Want de mannen van Millegomme komen terug met hun autobanden. Lekker zitten/hangen op die lekkere zitbanken of schommelen op de scoutingschommel. Het kan allemaal op Lowlands.
Daarnaast zorgt o.a. Refunc.nl voor de aankleding op Lowlands. De lange gang tussen Planet Paradise en Cape Lowlands zal dit jaar er anders uitzien dan die rode hoge muren die je elk jaar ziet. Zij komen met watertanks die ons licht brengen tot in de late uurtjes.
Ik ga voor de primitieve variant van het ding. Schuimrubber all the way!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zo'n ding of toch een luchtbed.
Inderdaad! Ding doen, maar niet teveel op bezuinigen, want zo'n iets dikkere is toch wel prettig. Heb er zelf ook een. Slaapt heerlijk! Merk van de Perry is bijzonder aan te bevelen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja als het aan jou ligt ga je overal tegelijk kijken.
Doodsaai, pretetentieus geneuzel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef Aoristus het volgende:
ik hoorde gister van iemand dat Cocorosie de moeite waard is. Kan iemand dat bevestigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |