Hele weekend camping hangen en af en toe een bandje kijkenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En de helft weer mee terug nemen? Of continu tussen camping en festival heen en weer om bier te halen? Of het hele weekend op de camping blijven hangen?
Is dat nummer van Just Jack? Heb het al dagen in mijn hoofd maar wist echt niet van wie het was. Lastig hoor een leven zonder internetquote:Op zondag 24 juni 2007 20:07 schreef Irien het volgende:
Arcade Fire ben ik ook nieuwsgierig naar, ik ken het niet goed, maar live is het erg goed hoorde ik.
Basement Jaxx yesss.... Editors... misschien...Klaxons ja.... Just Jack "now why you wanna put stars in her eyes"![]()
12 Tapvatenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Of 12 blikken bier en een fles bier. Eens kijken of de slijter bier in plastic flessen verkoopt.
Hoe kun je die nu niet kennen? Niet lullig bedoeld.. Maar jij bent toch ontzettend op de hoogte van Britse artiestenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat nummer van Just Jack? Heb het al dagen in mijn hoofd maar wist echt niet van wie het was. Lastig hoor een leven zonder internetDat is toch ook het nummer wat we in Ekko hoorde? I liiiike
Dat mag niet meer, het is tegenwoordig maximaal 0,5 liter (althans dat was bij FoR het geval, dus zal bij Lowlands vast niet anders zijn).quote:
Dat is niet ergquote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
De kans dat Tool en LCD Soundsystem zondag's overlappen lijkt me vrij groot, hm?
Dat is al jáááren zo op Lowlands maar geen hond die wordt tegengehouden met 2 bletten bier op z'n schouder en 3 plastic flessen wodka in z'n kontzak.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat mag niet meer, het is tegenwoordig maximaal 0,5 liter (althans dat was bij FoR het geval, dus zal bij Lowlands vast niet anders zijn).
en uiteraard neem je gewoon meer mee dan magquote:Op maandag 25 juni 2007 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is al jáááren zo op Lowlands maar geen hond die wordt tegengehouden met 2 bletten bier op z'n schouder en 3 plastic flessen wodka in z'n kontzak.
http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=1333quote:Op maandag 25 juni 2007 04:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waar was het overzichtje wie op welke dag ook weer te vinden?
Shins!quote:Op maandag 25 juni 2007 12:44 schreef Dupje het volgende:
Iemand naar de Red Hot Chilli Peppers geweest?
Daar zouden ze flyers van Lowlands hebben uitgedeeld waar op staat dat The Shins en Dinosaur JR zouden komen.
Weet iemand daar meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |