Heel veel mensen zijn er vanaf geflikkert en aanmelden is niet meer mogelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:04 schreef AY het volgende:
Weet iemand wat er met InTheKnow forum is gebeurt?
De beelden:quote:UEFA-Cup duel eindigt in massale vechtpartij
Het duel tussen Zrinjski uit Bosnië en Partizan Belgrado uit Servië is geëindigd in een massale vechtpartij. De UEFA-Cup wedstrijd die gisterenavond werd gespeeld, werd gewonnen door Partizan met 1-6.
De politie was vooral doelwit van de supporters. Ook ging de supporters onderling op de vuist. Het is nog geheel onduidelijk waarom de vechtpartij tot stand kwam. De rellenschoppers maakten heel wat gewonden. 27 agenten zijn in het ziekenhuis behandeld en inmiddels huiswaarts gekeerd. Negen supporters raakten gewond en twee supporters raakten ernstig gewond. Hun toestand is kritiek.
De UEFA heeft een onderzoek ingesteld. Mogelijke straffen zijn uitschakeling, of een hoge geldboete voor beide teams.
Hulde aan de fouilleringquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=XQI1CM4HlaE&eurl=
Het zat er wel inquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:36 schreef w00h00 het volgende:
GAE-Ajax gestaakt wegens relletjes op de tribune.
ooggetuige zegt van niet...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:01 schreef w00h00 het volgende:
rtvnh meldt dat het wel degelijk kakkies waren
Waar komen die verhalen vandaan dat 010 met GAE was en dat Ajax samen met Twente achteruit moest.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:23 schreef Zizou4ever het volgende:
Van iemand die zowel Ajax als Eagles ter plaatse heeft gesproken, Ajax met +200 moesten in het centrum achteruit voor stenen van GAE, toen die daarmee stopten moest GAE achteruit voor AFCA Eagles met +100. In het stadion zou AFCA ook klappen hebben gehad van GAE.
Iemand zegt, vast feyenoorders, iemand anders pikt het op en zegt er zaten feyenoorders tussen. Een boel gelul dat zo ontstaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:28 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waar komen die verhalen vandaan dat 010 met GAE was en dat Ajax samen met Twente achteruit moest.
Niet te geloven dat er zoveel kiddies tussen lopen die zulke onzin melden.
Feyenoord met GAE? Ik denk niet dat Feyenoord naar Deventer gaat voor Ajax, Feyenoord blijft wel gewoon wachten. Twente met Ajax weet ik niets van af, volgens mij zijn er niet meer zo veel Twente gasten die met Ajax mee willen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:28 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waar komen die verhalen vandaan dat 010 met GAE was en dat Ajax samen met Twente achteruit moest.
Niet te geloven dat er zoveel kiddies tussen lopen die zulke onzin melden.
blijkbaar nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:35 schreef Happel het volgende:
GAE kan best voor zichzelf zorgen. Zal ook wel veel tuig uit de wijken van Deventer op afkomen.
Tja, de media bericht erover................quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:30 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
Iemand zegt, vast feyenoorders, iemand anders pikt het op en zegt er zaten feyenoorders tussen. Een boel gelul dat zo ontstaat.
Voetbal gaat om goede groep in de pitch hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Deventer heeft zelf een goede groep, zeker met zulke wedstrijden... Die hebben echt geen hulp nodig.
Dit zag iedereen al ver van te voren aankomen inderdaad, aangezien ze geen uitvak wilden inrichten voor de Ajacieden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:47 schreef ericajax het volgende:
Ze vragen er ook om als ze suppo's door elkaar flikkeren natuurlijk
veel fiiir jongens, en niet de minste, zijn op dit moment in spanje, dus niemand van fiiir was daarzo aanwezig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:35 schreef PLAE@ het volgende:
Geen vreemden er bij volgens mij. Geruchten zat vooraf natuurlijk verhaaltjes over FIIIr etc. Nouja misschien liepen er wat maar lijkt me onzin.
volgens HH.nlquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef Zizou4ever het volgende:
[..]
Feyenoord met GAE? Ik denk niet dat Feyenoord naar Deventer gaat voor Ajax, Feyenoord blijft wel gewoon wachten. Twente met Ajax weet ik niets van af, volgens mij zijn er niet meer zo veel Twente gasten die met Ajax mee willen.
Je doet wel erg je best om te aan te tonen dat er andere clubs zijn geweest, hè?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
volgens HH.nl
Feyenoord en Twente ook in Deventer
Een groep van tweehonderd voetbalsupporters heeft vanmiddag in het centrum van Deventer een grote ravage aangericht. Ook in het stadion waar de oefenwedstrijd tussen Go Ahead Eagles en Ajax werd gehouden, was het raak. Wegens supportersrellen op de tribune staakte scheidsrechter Dick Jol, na 23 minuten de wedstrijd.
Supporters van Ajax ontmoeten Go Ahead Eagles fans rond 16.00 uur op de Brink ter hoogte van het Talamini-terras waarna een woest gevecht uitbrak. De supporters pakten alles wat los en vast zat en smeten het over en weer. Hele kramen van de brocantemarkt in de Walstraat en terrasmeubilair vlogen door de lucht. Er ontstond grote paniek onder het winkelend publiek en de mensen die op de terrassen zaten. Het terras van Talamini en restaurant de Keizer werd volledig weggevaagd.
Op verschillende plekken werden ruiten ingegooid, mensen met messen bedreigd en op de markt werden kramen geplunderd. De café's en restaurants haalden de terrassen binnen en een aantal winkels sloot de deuren. Ook op de Beestenmarkt en in de Grote Overstraat zorgden groepen fans voor flinke overlast. Tegen 17.00 uur was in de binnenstad de rust weergekeerd.
Er zijn meerdere aanhoudingen verricht. Hoeveel gewonden er zijn gevallen is nog niet bekend.
De open dag na afloop van de wedstrijd is afgelast.
Niet alleen fans van de GA Eagles en Ajax zorgden voor opstootjes, ook supporters van FC Twente en Feyenoord zochten de confrontatie. Zij waren speciaal naar Deventer afgereisd om huis te houden.
nee, kopieer enkel de nieuwsberichten kakkiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best om te aan te tonen dat er andere clubs zijn geweest, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |