1984, toen zat ik het laatste jaar op de MAVOquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zeg Stroek, heb je dat filmpje al bekeken?
Toen zat ik net op de kleuterschool :-Squote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1984, toen zat ik het laatste jaar op de MAVO![]()
Stevig gebouwde vrienden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jumpen is net zo suf als hakken.
pogo'en, da's tof. (als je met wat stevig gebouwde vrienden bent)
Bovendien wil ik met 't daaaanz'n m'n eigen draai er aan geven.
Ja, je moet ervan houdenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Ik moet trouwens even zeggen dat ik me doodschrok van die katten van JB...
Ik heb een keer bij een vriend op de bank geslapen en werd gewekt door zijn kwaadaardige pers. Ik vond ze al niet zo leuk, maar sindsdien helemaal niet meerquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je moet ervan houden![]()
Veel mensen vinden ze lelijk, maar ik vind ze geweldig.
Ik houd er dus van.
Ja, ik ben erg sterk en fors gebouwd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Stevig gebouwde vrienden?
Ik doe dat ook altijd, ik ben een niet heel erg stevig gebouwde jonge vrouw van 1.65m.![]()
Tsssk, ik heb er 131....quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
ik zit te denken... nog 3 topics en dan heb ik een jubileum-topic... Dat wordt mijn 50e in deze reeks
en dat allemaal omdat ik jullie wilde helpen de 100 te halen...
Ow, ehm, veel plezierquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry honey, ben nu even snel thuis, vlug eten en dan dus hop naar m'n b(r)oer toe
start hem gelijk op
Ik heb nog nooit een ongeluk gehad, weleens opgetild geweest omdat ik was gevallen, maar dat hebben die grote mannenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg sterk en fors gebouwd.
Er moeten natuurlijk geen ongelukken gebeuren...
Dit zijn heul geen perzen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij een vriend op de bank geslapen en werd gewekt door zijn kwaadaardige pers. Ik vond ze al niet zo leuk, maar sindsdien helemaal niet meer
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dit zijn heul geen perzen!![]()
Het zijn exotics, die hebben kort haar,en Jack is zoooo lief, echt, ik heb nog nooit een kat meegemaakt die zo lief is als hij.
hij helpt zijn vriendje de Brit, die heb ik een paar keer per ongeluk opgesloten in de kelder of t washok, Jack komt me dan halen om hem eruit te laten, gaat ie voor mijn neus zitten mauwen, ik denk, die wil geaaid worden, dus aai ik hem, maar dan loopt ie weg en moet ik achter hem aan komen.
Hij gaat dan bij de deur waar Dex achter zit zitten mauwen.
Zo lief, net Lassie!
De eerste keer dat hij dat deed, was ik zo verbaasd, echt, ik dacht dat het een vergissing was van hem(of van mij) maar hij heeft het daarna nog vaker gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat katten niet sociaal zijn
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ongeluk gehad, weleens opgetild geweest omdat ik was gevallen, maar dat hebben die grote mannenaltijd wel in de gaten, iedereen is heel behulpzaam in de pit vind ik weleens.
Iedereen hoort op de dansvloerquote:Al krijg ik weleens commentaar dat ik daar eigenlijk niet "hoor"![]()
Ik houd van lange mannen, niet dik ofzo, maar ook zeker niet iel. Liefst boven de 1.90 m. Dat is niet eens echt bewust, mijn laatste vier vriendjes waren allemaal lang, daar kwam ik achteraf achter.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer van de tengere mannen.
dank jequote:Iedereen hoort op de dansvloer
Ik heb niet echt een paar ruimtes. Ik heb een redelijk ruime kamer, keuken is op de gang, 'k heb een kleine badkamer en een piepklein washokje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef JamesBrownie het volgende:
O, dat zal wel schelen ja!
En hoeveel ruimte heb je vanitas, een kat past zich gemakkelijk aan, als je een paar ruimtes hebt, is het allang goed.
Dat ligt er maar net aan hoe hard de muziek staat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Iedereen hoort op de dansvloer
Ja nu ja, als Vanitas tengere, elegante jongens soms ziet, dan gaat Vanitas' hartje af en toe wel wat sneller slaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van lange mannen, niet dik ofzo, maar ook zeker niet iel. Liefst boven de 1.90 m. Dat is niet eens echt bewust, mijn laatste vier vriendjes waren allemaal lang, daar kwam ik achteraf achter.
Ik vindt 't eigenlijk raar dat je dat vraagt. Natuurlijk.quote:[..]
dank jehelp je me dan ook omhoog als ik val per ongeluk?
Dat is niet opsluiten, als ze het van kleins af aan gewend zijn, willen ze niet eens naar buiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een paar ruimtes. Ik heb een redelijk ruime kamer, keuken is op de gang, 'k heb een kleine badkamer en een piepklein washokje.
Het zolderkamertje is m'n slaapkamer. Door vrienden ook wel eens 'het achterhuis' genoemd, je komt er namelijk via een uitklap-trap/ladder.
Bovendien woon ik in de stad. Dan kan zo'n kat moeilijk naar binnen en naar buiten. En ik vind ook niet dat je een kat zo kan opsluiten, zeg maar.
O, wat gemeen!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik mensen zie vallen dan duw ik ze nog eens extra met hun hoofd tegen te grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |