Mooi! Welk lettertype? Rustig en toch leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Ravii het volgende:
Banner voor de whatpulse statistieken!
[afbeelding]
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #89
kan je hem showenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Het begint toch wel weer te jeuken, is er anders is een photoshoppert die een tekening van mij wilt shoppen? Kleuren e.d.
Script MT Boldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mooi! Welk lettertype? Rustig en toch leuk![]()
Vanavond. Zit nu op ehr... stagequote:
Probeer www.deviantart.com isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
Heb wel ergens een afbeelding gevonden, alleen is de foto van erg slechte kwaliteit (waarvoor mijn excuses).
http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=17002
Zoiets dus...
Nee weet ik, maar laat het bij mijn vriendin inscannen binnenkort. Werkt in een Copyshopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
Een scanner kost echt geen hol meer tegenwoordig.
Ik las "Ik laat mijn vriendin inscannen binnenkort"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar laat het bij mijn vriendin inscannen binnenkort. Werkt in een Copyshop
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik las "Ik laat mijn vriendin inscannen binnenkort"
De tijd was anders ook al voorbij hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:46 schreef Electro-Worm het volgende:
Shut it!Ik heb al gezegd, ik kan niet meer editten omdat mod al gedaan heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |