abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50677630
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef ub40_bboy het volgende:

Ja maar ik draag tenminste namen aan die haalbaar en waarschijnlijk het niveau aankunnen. Noem jij eens spelers die we moeten halen voor de vleugels.

Iedereen geeft hier heel makkelijk af op De Ridder en Van der Meyde maar ze zijn beide gratis/voor niet veel geld op te halen. En niemand draagt namen van andere spelers aan. Dan kunnen we wel weer een Oost Europeaan kopen maar die moet natuurlijk weer wennen aan het 4-3-3 systeem terwijl van der meyde en de ridder daar al bekend mee zijn.
Kenneth Perez
El Hamdaoui

En je hebt Leonardo, Babel en Bakircioglu nog.
Woo-loo-loo!
pi_50677761
Ik heb zelf wel hoge verwachtingen van John Goossens. Hoop dat hij dit jaar aan spelen komt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50677922
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Kenneth Perez
El Hamdaoui

Allebei niet echt buitenspelers.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:28:16 #204
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50677995
Kunnen we niet weer in de OP een overzicht van de geruchten en nieuwsfeitjes posten? Moet nu iedere keer een half topic met bagger doorspitten als ik na een dag werken 's-avonds laat thuiskom. Dubbelposts van nieuwsberichten zouden we er denk ik ook meer mee kunnen voorkomen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50678068
Kun je beter standaard een linkje van ajax.headliner.nl plaatsen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50678251
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Kenneth Perez
El Hamdaoui

Eerst geef je af op Van der Meyde en De Ridder en daarna kom je met twee lachwekkende namen. Laat ik het eens uitleggen: Kenneth Perez is geen buitenspeler en werkt niet meer samen met Ten cate.

El Hamdaoui is ten eerste een Rotterdammer ten tweede zwaar geblesseerd en ten derde geen buitenspeler.

Lachwekkende namen dus vooral als je afgeeft op Van der Meyde en De Ridder.
lollig
pi_50678490
Mensen die Mandy en De Ridder willen
pi_50678525
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63271

Ze kunnen beter stoeltjes gaan vervangen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:48:14 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50678546
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die Mandy en De Ridder willen
Het is niet van "Oh wauw, halen die gasten, die maken ons beter". Maar als De Mul vertrekt, dan moet je iemand voor achter Bakircioglu hebben. En dat kunnen die twee gewoon prima, wanneer ze in vorm raken kunnen ze 'm zelfs de basis uit spelen. Bovendien echte Ajacieden. Ik heb meer te doen met mensen die lacherig over deze spelers doen, dan mensen die rare namen als hen of El Hamdaoui aandragen.
pi_50678563
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef ub40_bboy het volgende:

Eerst geef je af op Van der Meyde en De Ridder en daarna kom je met twee lachwekkende namen. Laat ik het eens uitleggen: Kenneth Perez is geen buitenspeler en werkt niet meer samen met Ten cate.

El Hamdaoui is ten eerste een Rotterdammer ten tweede zwaar geblesseerd en ten derde geen buitenspeler.

Lachwekkende namen dus vooral als je afgeeft op Van der Meyde en De Ridder.
Ik lul ook maar een end. Ik krijg geen twee maanden om naar een geschikte haalbare speler te zoeken, zoals de scouts van Ajax. Wat ik gewoon bedoel te zeggen is dat je er met Van der Meyde of De Ridder geen centimeter op vooruit gaat. Tover dan een minder bekende speler uit de hoge hoed, of ga lekker 4-4-2 ballen, als je andere 40 net zo matige buitenspelers geblesseerd zijn.

Al is Bakircioglu nog afwachten natuurlijk. Maar met de heren Babel, Mitea, Leonardo, Manudinges en de Mul vind ik Ajax niet echt verwend.
Woo-loo-loo!
pi_50678615
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:48 schreef twi het volgende:

[..]

Het is niet van "Oh wauw, halen die gasten, die maken ons beter". Maar als De Mul vertrekt, dan moet je iemand voor achter Bakircioglu hebben. En dat kunnen die twee gewoon prima, wanneer ze in vorm raken kunnen ze 'm zelfs de basis uit spelen. Bovendien echte Ajacieden. Ik heb meer te doen met mensen die lacherig over deze spelers doen, dan mensen die rare namen als hen of El Hamdaoui aandragen.
Van de Meyde 1 leuke wedstrijd. De Ridder heeft nog nooit goed gespeeld bij Ajax? De Mul is beter dan hen 2

Maar ben wel blij met Bakir
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:55:44 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50678710
De Mul is net als De Ridder geen ontzettend bijzondere speler, maar De Ridder kan prima voetballen verder. Het zal nooit een Ronaldinho worden, maar er is geen enkel risico.

En als jij zegt dat Van der Meyde 1 goede wedstrijd heeft gespeeld, vraag ik me af hoeveel wedstrijden van hem je hebt gezien. Nogmaals, geen ontzettend bijzondere speler, maar wel de beste rechtsbuiten van Nederland als hij fit is.

En dan nog, liever iemand die een naam noemt en motivatie geeft dan die nee-knikkers of kansloze smileys als reactie.
pi_50678729
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Van de Meyde 1 leuke wedstrijd.
Welke wedstrijd bedoel je? Want het is onzin namelijk.
quote:
De Ridder heeft nog nooit goed gespeeld bij Ajax? De Mul is beter dan hen 2
Da's waar, maar hij heeft ook niet heel veel kansen gekregen,hoogstens een paar invalbeurtjes.
pi_50678737
De Ridder mag van mij zo terug komen, Mandy heb ik niet zo gevolgd, en kan daar dus geen oordeel over geven.
pi_50678775
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
Mandy
Altijd al een hekel gehad aan dit koosnaampje, in Engeland noemen ze hem trouwens Shandy.
pi_50678826
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:56 schreef Radegast het volgende:

Welke wedstrijd bedoel je? Want het is onzin namelijk.
Het is overdreven ja maar bij wijze van. Hij was in de meeste gevallen gewoon dramatisch. Ik zou Gronkjaer wel willen
pi_50678849
Om alle ophef over Chivu te ontkrachten:

Roma: 'Geen enkel akkoord met Inter over Chivu'
Gepubliceerd op 20-06-07 om 19:51 door Gilles De Clerck

Eerder vandaag werd door verschillende media de wereld ingestuurd dat Christian Chivu, zijn club AS Roma en Inter dan eindelijk een akkoord hadden bereikt over een transfer van de Roemeen naar Milaan. De Romeinse club ontkent op zijn website echter alles:"Er is geen sprake van een akkoord met Inter over Chivu."

Er was geweten dat Internazionale en AS Roma elkaar vandaag zouden ontmoeten om te onderhandelen over transfers, men ging er vanuit dat het over David Pizarro en Christian Chivu ging. Al snel werd bekend dat Pizarro definitief de overstap zou maken van Inter naar Roma. De Chileen speelde dit jaar al voor de Giallorossi op uitleenbasis.

Kort daarna kwam dan het bericht dat er ook een akkoord was bereikt omtrent Christian Chivu. De Roemeense verdediger staat al weken in de belangstelling van Inter. Maar het verspreide bericht over Chivu bleek niet waar; "De ontmoeting tussen Inter en Roma ging enkel en alleen om het afronden van de transfer van Pizarro," aldus de Romeinse club op haar website.
pi_50678886
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:58 schreef Radegast het volgende:

Altijd al een hekel gehad aan dit koosnaampje, in Engeland noemen ze hem trouwens Shandy.
Ja, de naam Mandy in combinatie met dat diamantje in z'n oor en dat gladde haar wat hij het liefst tijdens het passeren van een tegenstander nog goed wil strijken Bij oranje was hij trouwens ook een groot succes
Woo-loo-loo!
pi_50678910
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 01:06 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ja, de naam Mandy in combinatie met dat diamantje in z'n oor en dat gladde haar wat hij het liefst tijdens het passeren van een tegenstander nog goed wil strijken Bij oranje was hij trouwens ook een groot succes
Ja El hamdaoui blinkt ook wekelijks uit bij excelsior en willem 2, echt een speler die ajax de champions league bezorgt.
lollig
pi_50678912
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 01:06 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

En dat heeft nou zo een indruk gemaakt op @BonJovi
pi_50678920
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 01:02 schreef De_Ananas het volgende:

Het is overdreven ja maar bij wijze van. Hij was in de meeste gevallen gewoon dramatisch. Ik zou Gronkjaer wel willen
Ik wil niet blijven afkraken, want dan moet ik m'n scoutingapparaat in Oost-Europa gaan opzetten voor een beter alternatief, maar Gronkjaer is ook wel vergane glorie. Zei ook helemaal niks meer met Ajax te hebben en gedroeg zich in de directe confrontatie als een cokesnuivende mongool.

Hm, normaal ben ik veel netter
Woo-loo-loo!
pi_50678950
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 01:07 schreef ub40_bboy het volgende:

Ja El hamdaoui blinkt ook wekelijks uit bij excelsior en willem 2, echt een speler die ajax de champions league bezorgt.
Hier kom je ooit nog op terug
Fantastische voetballer. Heeft meer potentie in z'n kleine teen dan De Ridder en Van der meyde bijelkaar. Het is geen linksbuiten, maar wel een nuttige aanvaller. Ik zou hem kopen, maar eigenlijk moet hij naar Feyenoord.
Woo-loo-loo!
pi_50678958
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:55 schreef twi het volgende:
wel de beste rechtsbuiten van Nederland als hij fit is.
lollig
pi_50678971
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 01:09 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Hier kom je ooit nog op terug
Fantastische voetballer.
over drie jaar misschien maar we hebben het over het ajax van volgend jaar niet over ajax in 2010.
lollig
pi_50679000
Nederland heeft gewoon weinig goede butenspelers meer. Je komt al gauw in de categorie Jenner. En van de minder bekende (dus haalbare) buitenspelers in Europa weet ik 1,2,3 niet zoveel. Dat spijt mij
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')