Kenneth Perezquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja maar ik draag tenminste namen aan die haalbaar en waarschijnlijk het niveau aankunnen. Noem jij eens spelers die we moeten halen voor de vleugels.
Iedereen geeft hier heel makkelijk af op De Ridder en Van der Meyde maar ze zijn beide gratis/voor niet veel geld op te halen. En niemand draagt namen van andere spelers aan. Dan kunnen we wel weer een Oost Europeaan kopen maar die moet natuurlijk weer wennen aan het 4-3-3 systeem terwijl van der meyde en de ridder daar al bekend mee zijn.
Allebei niet echt buitenspelers.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Kenneth Perez![]()
El Hamdaoui
En je hebt Leonardo, Babel en Bakircioglu nog.
Eerst geef je af op Van der Meyde en De Ridder en daarna kom je met twee lachwekkende namen. Laat ik het eens uitleggen: Kenneth Perez is geen buitenspeler en werkt niet meer samen met Ten cate.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Kenneth Perez![]()
El Hamdaoui
En je hebt Leonardo, Babel en Bakircioglu nog.
Het is niet van "Oh wauw, halen die gasten, die maken ons beter". Maar als De Mul vertrekt, dan moet je iemand voor achter Bakircioglu hebben. En dat kunnen die twee gewoon prima, wanneer ze in vorm raken kunnen ze 'm zelfs de basis uit spelen. Bovendien echte Ajacieden. Ik heb meer te doen met mensen die lacherig over deze spelers doen, dan mensen die rare namen als hen of El Hamdaoui aandragen.quote:
Ik lul ook maar een end. Ik krijg geen twee maanden om naar een geschikte haalbare speler te zoeken, zoals de scouts van Ajax. Wat ik gewoon bedoel te zeggen is dat je er met Van der Meyde of De Ridder geen centimeter op vooruit gaat. Tover dan een minder bekende speler uit de hoge hoed, of ga lekker 4-4-2 ballen, als je andere 40 net zo matige buitenspelers geblesseerd zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef ub40_bboy het volgende:
Eerst geef je af op Van der Meyde en De Ridder en daarna kom je met twee lachwekkende namen. Laat ik het eens uitleggen: Kenneth Perez is geen buitenspeler en werkt niet meer samen met Ten cate.
El Hamdaoui is ten eerste een Rotterdammer ten tweede zwaar geblesseerd en ten derde geen buitenspeler.
Lachwekkende namen dus vooral als je afgeeft op Van der Meyde en De Ridder.
Van de Meyde 1 leuke wedstrijd. De Ridder heeft nog nooit goed gespeeld bij Ajax? De Mul is beter dan hen 2quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Het is niet van "Oh wauw, halen die gasten, die maken ons beter". Maar als De Mul vertrekt, dan moet je iemand voor achter Bakircioglu hebben. En dat kunnen die twee gewoon prima, wanneer ze in vorm raken kunnen ze 'm zelfs de basis uit spelen. Bovendien echte Ajacieden. Ik heb meer te doen met mensen die lacherig over deze spelers doen, dan mensen die rare namen als hen of El Hamdaoui aandragen.
Welke wedstrijd bedoel je? Want het is onzin namelijk.quote:
Da's waar, maar hij heeft ook niet heel veel kansen gekregen,hoogstens een paar invalbeurtjes.quote:De Ridder heeft nog nooit goed gespeeld bij Ajax? De Mul is beter dan hen 2
Altijd al een hekel gehad aan dit koosnaampje, in Engeland noemen ze hem trouwens Shandy.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
Mandy
Het is overdreven ja maar bij wijze van. Hij was in de meeste gevallen gewoon dramatisch. Ik zou Gronkjaer wel willenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:56 schreef Radegast het volgende:
Welke wedstrijd bedoel je? Want het is onzin namelijk.
Ja, de naam Mandy in combinatie met dat diamantje in z'n oor en dat gladde haar wat hij het liefst tijdens het passeren van een tegenstander nog goed wil strijkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:58 schreef Radegast het volgende:
Altijd al een hekel gehad aan dit koosnaampje, in Engeland noemen ze hem trouwens Shandy.![]()
Ja El hamdaoui blinkt ook wekelijks uit bij excelsior en willem 2, echt een speler die ajax de champions league bezorgt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:06 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, de naam Mandy in combinatie met dat diamantje in z'n oor en dat gladde haar wat hij het liefst tijdens het passeren van een tegenstander nog goed wil strijkenBij oranje was hij trouwens ook een groot succes
![]()
En dat heeft nou zo een indruk gemaakt op @BonJoviquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:06 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, de naam Mandy in combinatie met dat diamantje in z'n oor en dat gladde haar wat hij het liefst tijdens het passeren van een tegenstander nog goed wil strijkenBij oranje was hij trouwens ook een groot succes
![]()
Ik wil niet blijven afkraken, want dan moet ik m'n scoutingapparaat in Oost-Europa gaan opzetten voor een beter alternatief, maar Gronkjaer is ook wel vergane glorie. Zei ook helemaal niks meer met Ajax te hebben en gedroeg zich in de directe confrontatie als een cokesnuivende mongool.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:02 schreef De_Ananas het volgende:
Het is overdreven ja maar bij wijze van. Hij was in de meeste gevallen gewoon dramatisch. Ik zou Gronkjaer wel willen
Hier kom je ooit nog op terugquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja El hamdaoui blinkt ook wekelijks uit bij excelsior en willem 2, echt een speler die ajax de champions league bezorgt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:55 schreef twi het volgende:
wel de beste rechtsbuiten van Nederland als hij fit is.
over drie jaar misschien maar we hebben het over het ajax van volgend jaar niet over ajax in 2010.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:09 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Hier kom je ooit nog op terug
Fantastische voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |