Gelukkig sta jij niet als technische staf op de elftalfotoquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zo zou ik het invullen en derde backup voor de rechtsvoor positie.
Wat heeft bakircugulu laten zien dan? Ajax is heel wat anders dan twente. Van der Meyde en de Ridder weten hoe het werkt op de rechtsvoor positie bij ajax.quote:
Dus omdat Van der Meyde 4 jaar geleden een aardig seizoen draaide, is hij een betere optie dan Bakircioglu die vorig seizoen een top seizoen draaide?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat heeft bakircugulu laten zien dan? Ajax is heel wat anders dan twente. Van der Meyde en de Ridder weten hoe het werkt op de rechtsvoor positie bij ajax.
Nee het was gewoon mijjn favoriete speler destijds samen met Ibrahimovic en Chivu.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus omdat Van der Meyde 4 jaar geleden een aardig seizoen draaide, is hij een betere optie dan Bakircioglu die vorig seizoen een top seizoen draaide?
Ben je soms de manager van Andy ofzo?
Mijn verwachting is dus dat hij gaat opbloeien bij ajax. In zijn favoriete systeem.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Hij is er niet beter op geworden.
Ja we moeten sowieso De Ridder gratis oppikken. Maar als we Van der Meyde voor een paar honderd duizend kunnen krijgen moeten we hem ook nemen. Van der Meyde kan ook links voor spelen. En we hebben op dit moment eigenlijk alleen Babel voor linksvoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef twi het volgende:
Ik heb liever dat De Ridder voor niks wordt opgepikt. Nog jong genoeg om wat te laten zien, en hij lijkt me op dit moment niet minder dan Van der Meyde. Mooie bankzitter die ongetwijfeld niet veel zal klagen, ook omdat hij z'n speelminuten best zal krijgen. Hij heeft geen Huntelaar, Stam, Gabri of Sneijder voor zich op zijn positie. Maar Bakircioglu.
Ja laten we Messi en Ronaldinho kopen. En ik vind De Ridder en Van der Meyde in potentie veel beter dan De Mul.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef BobbyHill het volgende:
Van der Meyde, De Mul, De Ridder...het is allemaal niet veel soeps.
Het is ook voor de breedte.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef BobbyHill het volgende:
Van der Meyde, De Mul, De Ridder...het is allemaal niet veel soeps.
Speelt die niet bij Lille?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef El-Salvador het volgende:
Kunnen we Mirallas niet halen? Die jongen doet me meteen denken aan Zlatan.
Sterk, technisch en uitstraling Ideale back-up van the Hunter. Op termijn eerste spits.
jup. Maar Lille of Ajax is wel een verschil voor die jongen. Vraagprijs zal wel redelijk fors zijn, maar het is een lange termijn investering.quote:
En terecht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef Radegast het volgende:
Volgens De Snor stond Van der Meyde op het lijstje van Van Geel. Ten Cate had z'n twijfels.
Wanneer zei die dat? Ik begin Van Geel steeds beter te vinden, ook qua onderhandelingen over transfers. Ik hoop dat hij nog jaren bij ajax blijft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef Radegast het volgende:
Volgens De Snor stond Van der Meyde op het lijstje van Van Geel. Ten Cate had z'n twijfels.
Lille speelde nog in de champions league volgens mij. Die is echt veel te duur vooral ook na dit ek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:39 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
jup. Maar Lille of Ajax is wel een verschil voor die jongen. Vraagprijs zal wel redelijk fors zijn, maar het is een lange termijn investering.
Natuurlijk blijft Van Geel bij Ajax. Ajax is voor deze functie voor Nederlanders een eindstation. Tenzij hij er een potje van maakt zit die er nog heel erg lang.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wanneer zei die dat? Ik begin Van Geel steeds beter te vinden, ook qua onderhandelingen over transfers. Ik hoop dat hij nog jaren bij ajax blijft.
Dat vind ik altijd zo flauw. Als jij Van der Meyde roept, begin ik toch ook niet over Frank Demouge?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja laten we Messi en Ronaldinho kopen. En ik vind De Ridder en Van der Meyde in potentie veel beter dan De Mul.
Tottenham had enkele jaren al interesse in hem. Als een 'interessante' club zich meldt dan zal Martin ook wel 3 x achter zijn oren krabben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft Van Geel bij Ajax. Ajax is voor deze functie voor Nederlanders een eindstation. Tenzij hij er een potje van maakt zit die er nog heel erg lang.
Ja maar ik draag tenminste namen aan die haalbaar en waarschijnlijk het niveau aankunnen. Noem jij eens spelers die we moeten halen voor de vleugels.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:47 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo flauw. Als jij Van der Meyde roept, begin ik toch ook niet over Frank Demouge?
En ik vind De Ridder in potentie al jaren stil staan. Dan heeft De Mul nog meer laten zien. En Van der Meyde moet eens tussen z'n oren laten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |