Was ook niet serieus van mij. Maar goed, aangezien het in het voordeel van Ajax is, kan het best in een Ajax-topic. Daarbij zijn de onderwerpen van discussie hier weleens belabberder geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Was meer een vraag, denk dat het best een leuke discussie kan opleveren. Al zullen supporters van Ajax er een stuk beter mee uit zijn dan van andere clubs.
JIj komt hier duidelijk niet zoveel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Als ik vanaf hier lees zie ik toch echt wat inhoudelijke posts voorbij komen. Vervolgens is jouw eerste bijdrage "nou de opstellingen en lijstjes hebben we ook weer gehad".
Draag iets bij of zeur niet.
Ja, welke spelers van Barcelona we allemaal moeten halen en in welke wedstrijd we het kampioenschap zijn misgelopen. En natuurlijk veel onzinnige plaatjes en af en toe zeiken op jorientjequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hier moet het vooral gaan over opstellingen en selecties, Drenthe die moet worden gehaald en dat het stadion nog steeds klote is met die open hoeken, grachten en regenboogstoeltjes.
Je vergist je, maar dat is begrijpelijk aangezien ik onder een ander account post dan gewoonlijk.quote:
Ik bedoel wat interesseert het mij nou wat voor opstelling jullie het liefste zien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zie liever geile wijfen dan opstellingen in dit topic
Davids op de bank ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:28 schreef w00h00 het volgende:
------------Steek---------------------
Orgarau--Stam--Aankoop-Aankoop
----------------------------------------
---Motta--Gabri--Sneijder----------
----------------------------------------
--Baki---------Hunt------Babel------
Zoiets zie ik het wel zitten. Ajax moet nog wel inkopen op de kwetsbare plekken, zoals CRV als Stam
geblesseerd is en een aankoop in een goede CLV, want Vermealen acht ik niet goed genoeg om straks in de CL echt goede spitsen af te houden. Verder moet er een goede echte linksbuiten komen achter Babel en nog aan talent die je dit jaar kan laten rijpen achter Sneijder om hem volgend jaar te vervangen. (Defour oid)
Bedoelde u: wijvenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zie liever geile wijfen dan opstellingen in dit topic
Zullen we dan deze topic maar dicht gooien tot eind augustus?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik bedoel wat interesseert het mij nou wat voor opstelling jullie het liefste zien.
En dat eind Juni. Er zal nog van alles vertrekken op t laatste moment. Ga na 31 Augustus lekker aan je opstelling knutselen ofzo.
Vermaelen voldoet niet voor de basis?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef devv05 het volgende:
Kanu, een verdediger en versterking op de vleugel.
Je hebt toch Heitinga, v.d. Wiel en Vertonghen als backupquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jawel, maar hij is nogal blessuregevoelig, hetzelfde geldt voor Stam.
Als we ver in de CL willen komen dan hebben we wel wat ervaring nodig op die posities. Van der wiel kun je in de eredivisie een wisselwerking geven met Stam als de winst in sommige wedstrijden binnen is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt toch Heitinga, v.d. Wiel en Vertonghen als backup![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef patrickt37 het volgende:
Olympique Lyon, FC Porto, Valencia, Sevilla, Benfica en AS Roma.
Lyon is ook behoorlijk boring hoor.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mooi zo
Op misschien Lyon en Rome na hoef ik echt niet naar die saaie plaatsen
Precies, we waren er vorig jaar ook al op voorhandquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze zijn daar niet zo zuinig met traangas in ieder geval.
Maar leuk al die mogelijke tegenstanders, eerst de voorronde maar eens doorkomen. Wanneer is die tegenstander eigenlijk bekend?
Inderdaad, seizoen dat wij de halve finale haalden flink lopen matten met die Algarijnen daar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze zijn daar niet zo zuinig met traangas in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |