Die bestaat ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ěk hoor niemand meer over Bakircuglo.
Nou terecht man. Van der Meyde die nooit meer een bal aanraakt en De Ridder die het nu toevallig een keertje leuk doet met Jong Oranje.quote:Iedereen praat over Van der Meyde/De Ridder. En terecht!!
Beiden hoeven van mij niet te komen. Alleen als ze gratis (of heel goedkoop) zijn en genoegen nemen met een plaats op de bank mag desnoods één van beiden wel komen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ěk hoor niemand meer over Bakircuglo. Iedereen praat over Van der Meyde/De Ridder. En terecht!!
Ten eerste vraag ik me af of je qua wetgeving een onderscheid kunt maken tussen een eerste en tweede paspoort. Ten tweede, heb je het bekende verhaal van vrij werkverkeer in Europa.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je in het Spaans bier kan bestellen, krijg je een Spaans (voetbal-)paspoort, dus dat moet niet meetellen.
Iedereen heeft één eerste nationaliteit, alleen die nationaliteit moet gelden.
Een reactie lager geef ik daar antwoord op: het beperken van het aantal buitenlanders kan ook als spelregel worden doorgevoerd. Iedere club kan dus nog steeds onbeperkt buitenlanders contracteren, maar aangezien de spelregel bepaalt dat je er maar drie (of vier) mag opstellen, zullen er minder buitenlanders per club onder contract staan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ten eerste vraag ik me af of je qua wetgeving een onderscheid kunt maken tussen een eerste en tweede paspoort. Ten tweede, heb je het bekende verhaal van vrij werkverkeer in Europa.
zoals in Frankrijk dus. wat ikzeg klopt niet, laatmaar...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een reactie lager geef ik daar antwoord op: het beperken van het aantal buitenlanders kan ook als spelregel worden doorgevoerd. Iedere club kan dus nog steeds onbeperkt buitenlanders contracteren, maar aangezien de spelregel bepaalt dat je er maar drie (of vier) mag opstellen, zullen er minder buitenlanders per club onder contract staan.
Ik ben verder geen rechtsgeleerde, maar zo maak je werk voor spelers met een EU-paspoort deels onmogelijk, en ik vraag me af of dat kan. Want je kan niet allerlei dingen invoeren onder de noemer 'spelregels' en daarmee wetgeving negeren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een reactie lager geef ik daar antwoord op: het beperken van het aantal buitenlanders kan ook als spelregel worden doorgevoerd. Iedere club kan dus nog steeds onbeperkt buitenlanders contracteren, maar aangezien de spelregel bepaalt dat je er maar drie (of vier) mag opstellen, zullen er minder buitenlanders per club onder contract staan.
Klopt, maar daar telt je tweede nationaliteit ook en daarom kunnen alle voetballers uit ex-koloniën er ook te makkelijk aan de bak, het stikt daar van de Senegalezen.quote:
Nee, hoor. Je ontneemt ze de kans op werk niet, want clubs kunnen ze nog altijd halen. Clubs zullen er echter wel honderdmaal over nadenken, voor ze een buitenlander halen, aangezien ze die niet onbeperkt kunnen opstellen. Vergelijk het met de spelregel dat je maar elf man mag opstellen of met de spelregel dat je een geschorste speler niet mag opstellen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ben verder geen rechtsgeleerde, maar zo maak je werk voor spelers met een EU-paspoort deels onmogelijk, en ik vraag me af of dat kan. Want je kan niet allerlei dingen invoeren onder de noemer 'spelregels' en daarmee wetgeving negeren.
Heb zo'n hekel aan wannabee-mod's.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Kan de discussie hierover niet beter in een apart topic?
Zullen we eerst eens kijken hoe Bakircioglu het gaat doen bij Ajax? Misschien flopt ie wel gigantisch...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef BB-boy het volgende:
Van der Meyde, De Ridder, De Mul, allemaal zijn ze minder dan Bakircioglu.
Niets mis met modjes echter.quote:
Ok, maar in die laatste twee gevallen is er geen rechtsbescherming. D'r is niks verboden aan schorsingen of een maximaal aantal deelnemers. Echter, als je onderscheid gaat maken tussen verschillende nationaliteiten, terwijl het wel EU-paspoorten zijn, vraag ik me af of het ook opgaat. Als dat wel zo is, heb je natuurlijk een opening, wat een kentering in het voetbal gaat betekenen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je ontneemt ze de kans op werk niet, want clubs kunnen ze nog altijd halen. Clubs zullen er echter wel honderdmaal over nadenken, voor ze een buitenlander halen, aangezien ze die niet onbeperkt kunnen opstellen. Vergelijk het met de spelregel dat je maar elf man mag opstellen of met de spelregel dat je een geschorste speler niet mag opstellen.
mailtje van Ajax nadat ik aangaf nog geen zin heb om zo vroeg te betalen (niet in die bewoordingen natuurlijk).quote:Geachte heer,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en willen er graag een reactie op geven.
Het is helaas niet mogelijk om eind juli te betalen, daar de
seizoenkaarten begin juli worden verzonden. Indien u na deze datum gaat
betalen gaat u hoogstwaarschijnlijk de eerste twee wedstrijden missen.
Wij gaan niet voor een paar passen een bestand naar de drukker sturen.
Wij adviseren u daarom toch om op tijd te betalen.
Was meer een vraag, denk dat het best een leuke discussie kan opleveren. Al zullen supporters van Ajax er een stuk beter mee uit zijn dan van andere clubsquote:
Ja inderdaad. Hier moet het vooral gaan over opstellingen en selecties, Drenthe die moet worden gehaald en dat het stadion nog steeds klote is met die open hoeken, grachten en regenboogstoeltjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Kan de discussie hierover niet beter in een apart topic?
Ik zie je een hoop zeiken over de inhoud van de topics de laatste tijd, Nash. Doe er dan zelf wat aan. Er was net met M0NTANA, koningdavid, ikzelf en nog wat anderen toch echt een inhoudelijke discussie lopende. Het kán dus prima.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hier moet het vooral gaan over opstellingen en selecties, Drenthe die moet worden gehaald en dat het stadion nog steeds klote is met die open hoeken, grachten en regenboogstoeltjes.
Betaal hem ook dan pas, mis die eerste wedstrijden toch. En wanneer de pas niet gereed was kon je zo je vervangende kaart ophalen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mailtje van Ajax nadat ik aangaf nog geen zin heb om zo vroeg te betalen (niet in die bewoordingen natuurlijk).
Wat een bullshit van die drukker. Elk kaartje dat ze nog begin Augustus kunnen verkopen pakken ze mee.
De eerste twee wedstrijden missen?. Dat is me nog nooit gebeurt. Je kon altijd zo cash aan de balie bij ze betalen.
Dat bedoel ik toch ook. Die discussie van M0NTANA over de hoeveelheid buitenlanders in de basisopstelling vind ik niet erg dat die hier gehouden wordt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zie je een hoop zeiken over de inhoud van de topics de laatste tijd, Nash. Doe er dan zelf wat aan. Er was net met M0NTANA, koningdavid, ikzelf en nog wat anderen toch echt een inhoudelijke discussie lopende. Het kán dus prima.
2e wedstrijd van het seizoen; Ajax - feyenoordquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mailtje van Ajax nadat ik aangaf nog geen zin heb om zo vroeg te betalen (niet in die bewoordingen natuurlijk).
Wat een bullshit van die drukker. Elk kaartje dat ze nog begin Augustus kunnen verkopen pakken ze mee.
De eerste twee wedstrijden missen?. Dat is me nog nooit gebeurt. Je kon altijd zo cash aan de balie bij ze betalen.
Okay.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch ook. Die discussie van M0NTANA over de hoeveelheid buitenlanders in de basisopstelling vind ik niet erg dat die hier gehouden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |