Hoop eigenlijk dat AZ derde of vierde wordt (en Ajax kampioen), zodat sommige AZ'ers niet in Alkmaar willen blijven als Ajax zich meldt, want sommige spelers zou ik best bij Ajax willen zien!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef koningdavid het volgende:
PSV gaat komend seizoen derde worden, geen stap omhoog dus.
Derde worden ze echt niet, denk zelfs dat psv gewoon weer kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef koningdavid het volgende:
PSV gaat komend seizoen derde worden, geen stap omhoog dus.
No way. De tweede speelronde verliezen ze al voor het eerst thuisquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Derde worden ze echt niet, denk zelfs dat psv gewoon weer kampioen gaat worden.
PSV heeft ook een kut-stadion, dat scheelt. Maar de Amsterdam ArenA zou ik zo weer inruilen voor De Meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef koningdavid het volgende:
Bovendien hebben wij een stadion met een dak, en PSV niet.![]()
ChampionsLeague wedstrijden in het Olympisch stadionquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV heeft ook een kut-stadion, dat scheelt. Maar de Amsterdam ArenA zou ik zo weer inruilen voor De Meer.
Dat is een uitzondering natuurlijk en dat weet jij zelf ook welquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
daarbij werd PSV drie maanden terug in eigen huis met 5-1 afgemaakt. Naar PSV is in mijn ogen dus absoluut géén stap omhoog!
Op zich kan het dan alleen maar meevallen, maar ik ben er nu nóg meer van overtuigd dan voorgaande jaren, dat Ajax eindelijk weer eens die titel gaat pakken. Maar goed, veel hangt af van de aan- en verkopen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Derde worden ze echt niet, denk zelfs dat psv gewoon weer kampioen gaat worden.
En ze beginnen met een gelijkspel tegen De Graafschap.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
No way. De tweede speelronde verliezen ze al voor het eerst thuis
Je maakt er wel een sport van hè, om je onsterfelijk belachelijk te maken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ajax is een topclub PSV, nog lang niet.
Dat is om er vast lekker in te komenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En ze beginnen met een gelijkspel tegen De Graafschap.
Dat laatste klopt, PSV heeft geheerst. Maar dat zegt niets over de toekomst, qua toekomst denk ik dat het er bij Ajax rooskleuriger uitziet dan bij PSV. Ronald Koeman werd in zijn eerste seizoen bij Ajax ook kampioen, doordat hij kon profiteren van het goede werk van Co Adriaanse. Nu bij PSV heeft hij geprofiteerd van het werk Guus Hiddink en nóg wist hij het bijna te verneuken, volgend jaar maakt hij het dus definitief kapot.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is een uitzondering natuurlijk en dat weet jij zelf ook wel
Maar van mij mogen jullie aankomend seizoen weer met 1-5 winnen in Eindhoven als wij maar weer kampioen worden.
Ik denk dat die 0-4 in de Arena een tijdje terug veel meer pijn doet omdat jullie toen ook kansloos 3e of 4e werden in de einstand van de competitie.
Face it, PSV heeft gewoon geheerst de afgelopen jaren, maar wellicht dat jullie dit jaar wel weer kampioen kunnen worden.
Held!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Godver de godver. Nu heb ik me verslapen
Uitzondering? Dacht het niet, in de 2 wedstrijden die we dit seizoen tegen PSV hebben gespeeld waren we beiden beter.. Bovendien hebben we alle 'grote' clubs in nederland gepwnd..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is een uitzondering natuurlijk en dat weet jij zelf ook wel
Maar van mij mogen jullie aankomend seizoen weer met 1-5 winnen in Eindhoven als wij maar weer kampioen worden.
Ik denk dat die 0-4 in de Arena een tijdje terug veel meer pijn doet omdat jullie toen ook kansloos 3e of 4e werden in de einstand van de competitie.
Face it, PSV heeft gewoon geheerst de afgelopen jaren, maar wellicht dat jullie dit jaar wel weer kampioen kunnen worden.
Een schoen is tegenwoordig niet meer zo duur..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:33 schreef Damzkieee het volgende:
Statement: Als Koeman het hele seizoen blijft wordt PSV geen kampioen.
Ik twijfel er nog over om mn schoen op het spel te zetten.
Is de kans op prijzen pakken bij PSV dan groter dan bij Ajax? Prestaties in het verleden bieden geen garantie op de toekomst en terugblikkend op de tweede seizoenshelft, denk ik dat Ajax er op dit moment véél beter voorstaat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Het werkt.
Ik bedoel dus alleen maar te zeggen dat het geen stap omlaag is. Een ploeg die de laatste 8 jaar 6 keer kampioen werd, CL speelt (zeker) is geen stap omlaag.
Qua aanzien, verleden, budget, aanhang is Ajax misschien groter. Maar voor een broodvoetballer als Perez, die wil spelen, prijzen wil pakken, Cl wil spelen is PSV op dit moment "groter" dan Ajax.
Ik vind het ook niet leuk, ik wil ook dat het weer in het voordeel van Ajax uitpakt, maar dat doet het op dit moment niet.
En Ajax is (jaja, voorbarig) op dit moment nou niet echt bezig de selectie te versterken. Sterker nog, Perez weg, ontevreden Sneijder, KJH overal in de picture...
Ajax lijkt met van Geel op de betere weg nu, maar eerst zien, dan geloven. We blaten al jaren dat PSV in gaat storten en dat Ajax op zijn sloffen kampioen gaat worden.
Wanneer gaat dat eens gebeuren?.
Eten wel te verstaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Een schoen is tegenwoordig niet meer zo duur..Kan ik hem dan erbij zetten?
Date of Birth says it all.......quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:36 schreef Ordinair het volgende:
Uitzondering? Dacht het niet, in de 2 wedstrijden die we dit seizoen tegen PSV hebben gespeeld waren we beiden beter.. Bovendien hebben we alle 'grote' clubs in nederland gepwnd..WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Nou wat een respect verdient hij. 2 jaar je kapot vervelen op de tribune.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:36 schreef PyTh het volgende:
Ook een dijenkletser trouwens die opmerkingen van jullie dat Koeman bij jullie op het werk van Adriaanse geteerd heeft.
Het eerste seizoen waarin Koeman Adriaanse opvolgde na het debacle tegen Celtich kan ik nog inkomen maar het seizoen daarna was het gewoon Koeman zelf die jullie als coach kampioen gemaakt heeft.
Vergeet niet dat hij ook meteen de laatste trainer is die jullie een kampioenschap bezorgt heeft, dus een beetje meer respect mag wel......
De CL was ook genieten met al die gelijke spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nou wat een respect verdient hij. 2 jaar je kapot vervelen op de tribune.
Maar ik snap dat dat geen issue is bij psv.
Eehmmm, ja? Of gaan we het over de JC schaal en de beker hebben "opeens"? Kampioen is toch het enige dat telt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is de kans op prijzen pakken bij PSV dan groter dan bij Ajax? Prestaties in het verleden bieden geen garantie op de toekomst en terugblikkend op de tweede seizoenshelft, denk ik dat Ajax er op dit moment véél beter voorstaat.
PSV heeft geheerst, maar ziet hun toekomst er beter uit dan die van Ajax? Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eehmmm, ja? Of gaan we het over de JC schaal en de beker hebben "opeens"? Kampioen is toch het enige dat telt?
We zullen zien dus, ik hoop het, echt begrijp me niet verkeerd, maar we roepen het al jaren. "DIT seizoen is PSV helemaal nergens meer!!!!"
Wel de kwartfinale en zelfs bijna de halve finale CL gehaald.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De CL was ook genieten met al die gelijke spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |