quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:08 schreef denthemen het volgende:
Moeten we dan overal "in vind" voor zetten?
Dat zou een mooi begin zijn, is mijn persoonlijke meningquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan zou ik in ieder geval "ik" gebruiken.
Zijn we sowieso wel..quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer wordt er nou eens een regel ingevoerd dat je maar vier buitenlanders tegelijk mag opstellen?
Want ik denk dat we dan meteen favoriet zijn voor het winnen van de Champions League.
Wat was het vroeger eigenlijk, 3 toch, of 4?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer wordt er nou eens een regel ingevoerd dat je maar vier buitenlanders tegelijk mag opstellen?
Want ik denk dat we dan meteen favoriet zijn voor het winnen van de Champions League.
Nou ik denk dat we een grote kans maken om volgend jaar de CL te winnen. Team zit nu goed in elkaar en we hebben nu spelers die we al jaren mistten. Ik denk dat we dat ding eindelijk weer eens gaan winnen.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat we een grote kans maken om volgend jaar de CL te winnen. Team zit nu goed in elkaar en we hebben nu spelers die we al jaren mistten. Ik denk dat we dat ding eindelijk weer eens gaan winnen.
In eerste instantie twee, later werd dit drie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat was het vroeger eigenlijk, 3 toch, of 4?
Mogen ze van mij weer invoeren. Kunnen ze gelijk Roda JC opheffen.
Klopt, maar bij Sneijder heb ik dat gevoel helemaal niet. Iemand met respect voor de club.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Waar ik me ook nog zorgen om maak, als hij al blijft, is de motivatie van Sneijder. Spelers die weg willen en niet wegkomen zijn meestal niet de beste meer...
Ik hoop het echt. We zullen hem hard nodig hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij Sneijder heb ik dat gevoel helemaal niet. Iemand met respect voor de club.
In de basiself van Kopenhagen tijdens de 0-2 in Amsterdam speelden een Ghanees (Pimpong), een Canadees (Hutchinson), twee Noren (Bergdolmo en Hangeland) en twee Zweden (Linderoth en Allbäck), dus slechts vijf Denen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Waren we er alsnog tegen Kopenhagen uitgevlogen, die hebben bijna alleen maar Denen. Maar dan had die belg van ons ook misschien niet dat eigen doelpunt kunnen maken. Lastig hoor.
Touchequote:Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de basiself van Kopenhagen tijdens de 0-2 in Amsterdam speelden een Ghanees (Pimpong), een Canadees (Hutchinson), twee Noren (Bergdolmo en Hangeland) en twee Zweden (Linderoth en Allbäck), dus slechts vijf Denen.
D'r zijn genoeg buitenlandse spelers in spanje met een Spaans paspoort, en dat valt ook wel in andere landen te regelen, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom? Van der Meyde en de Ridder komen echt niet terug. Ze komen allebei te kort voor Ajax 1.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ìk hoor niemand meer over Bakircuglo. Iedereen praat over Van der Meyde/De Ridder. En terecht!!
Ik denk dat Sneijder zich altijd wel in zet. En ach, het kan ook goed gaan. Dat hebben we gezien met bijvoorbeeld Hatem Trabelsi.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Waar ik me ook nog zorgen om maak, als hij al blijft, is de motivatie van Sneijder. Spelers die weg willen en niet wegkomen zijn meestal niet de beste meer...
Auw. Haha, ok herinvoerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de basiself van Kopenhagen tijdens de 0-2 in Amsterdam speelden een Ghanees (Pimpong), een Canadees (Hutchinson), twee Noren (Bergdolmo en Hangeland) en twee Zweden (Linderoth en Allbäck), dus slechts vijf Denen.
Als je in het Spaans bier kan bestellen, krijg je een Spaans (voetbal-)paspoort, dus dat moet niet meetellen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg buitenlandse spelers in spanje met een Spaans paspoort, en dat valt ook wel in andere landen te regelen, dus ik denk dat dat wel meevalt.
De reden dat het niet zal worden ingevoerd is de macht van 's werelds grootste clubs (voornamelijk uit Engeland, Spanje en Italië) en de EU-regelgeving ter bescherming van de werknemers. Maar goed, dat laatste is onzin, het herinvoeren van zo'n regel kan ook als spelregel worden toegepast.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:58 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Auw. Haha, ok herinvoeren.
Had naar de selectie zitten kijken en niet naar de basisopstelling.
Maar ik dnek niet dat deze regel heringevoerd zal worden. Zal wel mooi zijn, want ik zie een hoop Spaanse, Italiaanse en Engelse clubs het dan niet redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |