Ik heb opzich best lange benen niet abnormaal ofzo, ik heb vanaf mijn voet totaan mij heup 110 cm. Zou dit kunnen? Ik hoop het wel omdat ik de fiets voor 20 euro op kan halen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:06 schreef D-Devil het volgende:
Ik denk eerlijkheidshalve ook dat hij te groot is, tenzij je lange benen hebt maar op normale proporties zou dat te hoog zijn.
Dat is zo, ik kan hem denk ik wel voor de dubbele prijs verkopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef Garin84 het volgende:
Voor 20 euro kan je het ook gewoon proberen toch?
Lukt het niet verkoop je hem gewoon door...
Uhm ik snap je niet precies......je beinnenbeenmaat? Wat is dat en hoe moet ik dat opmeten. Als ik ga vermenigvuldigen moet dat dan met 2 of met 3?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:22 schreef ErikT het volgende:
Je moet je binnenbeenmaat opmeten en dat vermenigvuldigen met 2/3. Dat is de minimumframehoogte die je moet hebben. Je hebt natuurlijk een maximum nodig hier, maar dit geeft een indicatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Binnenbeenlengte.Bedankt nu snap ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Dat zou best kunnen maar ik heb nog amper op zo'n ding gezeten en het is ook niet voor race's ofzoiets maar dat kan denk ik ook niet voor 20 euro. Het is gewoon voor op een lekkere warme vrijdag avondquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Het frame is idd te hoog voor je, ik zou voor een 54/56 gaan maar laat je zelf wel goed opmeten. Goed op je fiets zitten is het halve werk.
Ik heb al aardig wat biedingen(hoe dat ook heetquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dan nog, op een te grote fiets zal je weinig lol hebben.
Kijk nog ff verder op MP, voor 3 tientjes zijn er zat fietsen te vinden die je wél passen
Ik denk dat ik het niet zal redden met 50 euro. Ik denk dat ik vanmiddag toch maar ga kijken voor die te hoge fiets. Ik weet het ik ben verschrikkelijk eigenwijs. Maar ik wil het toch wel even proberen. Als ik meteen merk dat het niets word laat ik hem ook staan. Maar als ik er even op fiets en het gaat wel goed dan wil ik hem denk ik wel. Heb je eigenlijk op een te grote fiets ook kans op blessures?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die Peugeot ziet er wat te groot uit, en is ook wel erg oud. Die Koga ziet er ok uit (maar zal wrs wel meer dan E 50 opbrengen)
Ik heb net gemailt naar die meneer en hij had de fiets weggedaan omdat hij te groot was, dus ik denk dat het dan helemaal niks voor mij is. Ik ga hem niet doorverkopen sorry je kan hem zelf in Middelburg voor 20 euro kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef MURD0C het volgende:
Ik wil wel 35 euro geven voor die racefiets van 61 cm. Ligt er wel aan waar hij is op te halen.
Dus als je wilt kun je winst maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |