Dan ben je echt heel dom/ maar aan je nickname te zien ben je ook 12.quote:
Acers gaan al kapot als je ze openmaakt. Genoeg andere topics over dit paupermerk hier in de KLB.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef FooLsKi het volgende:
Gelukkig nooit problemen met m'n Acer Travelmate gehad. Draait nu al 2,5 jaar zonder enig hardwareprobleem. Moet er wel bij zeggen dat ik altijd erg zuinig omga met mijn electronica. Misschien als je een of andere lompe boer bent dat ze het niet zo lang uithouden, maar dat lijkt me meer een probleem van de persoon ipv slechte bouwkwaliteit van Acer.
Online? 7 dagen zichtgarantie, meteen ongeopend terugsturen.quote:
wat een sneu vooruitzicht voor jequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:43 schreef jaspah het volgende:
kheb ook zo'n laptopje niks mis mee tot nu toe heb em een half jaartje ofzo
Niet moeilijk ook, de gemiddelde consument kijkt niet naar de kwaliteit van zijn toestel. Als het goedkoop is is ie al tevreden...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef Biogarde het volgende:
En toch zijn ze één van de grootste ter wereld.
En IBM is overgenomen door een stel Chinezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef Biogarde het volgende:
En toch zijn ze één van de grootste ter wereld.
HPquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Het is nu de 5de keer dat hij kapot is, op maximaal 2 jaar tijd, dus elke 5 maand is zijn toestel kapot. Als het een is van 1000¤ 2 jaar geleden, dan heb je nu een toestel met vergelijkbare specificaties voor rond de 600¤. Wat ben je als ICT student met een stuk schroot waar je niet op kan rekenen. Dan heb je je laptop gewoon nodig, en is 2 weken garantieafhandeling gewoon niet accepteerbaar.
Zélfs als student dus; gewoon wegflikkeren. 600¤ is nu ook weer zoveel niet, en dan heb je wel een betrouwbaar toestel in je handen (voor die prijs zijn er nl al laptops van asus/MSI/HP verkrijgbaar. Geen toptoestellen uiteraard, maar wel voldoende als ICT student)
Dat was idd voor mij destijds de reden geweest om een Aarser te kopen: veel features voor weinig geld. Met hindsight kan ik je vertellen dat je voor weinig geld ook weinig service krijgt, veel gedoe en dat je een advocaat in de arm moet nemen om je gelijk te halen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Niet moeilijk ook, de gemiddelde consument kijkt niet naar de kwaliteit van zijn toestel. Als het goedkoop is is ie al tevreden...
Je bent gewoon vet jaloers, mongool!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |