Ja .... nou en ... ACERquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:35 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh mijn ma heeft een Acer pc, nooit problemen mee gehad... :
Ja ik zit hier dus op een ict school waar we die dingen elke dag moeten gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:39 schreef Athmozz het volgende:
acer moet je heel voorzichtig behandelen, anders sneuvelen ze direct. Je betaalt amper iets, en blijkbaar gaat bij hun alles naar de specs, en maakt de bouwkwaliteit niet uit. Een goede strategie, aangezien het grootste deel gewoon niet kijkt naar de kwaliteit maar gewoon voor de hoogste cijfertjes wil gaan.
Gewoon HP / IBM kopen, of je acer met handschoentjes aan behandelen.
Echt he ...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:40 schreef Athmozz het volgende:
als je zo'n geval hebt dat defect blijft gaan, niet meer achter de garantie lopen. Vuilbak in flikkeren en een andere halen.
edit: elke dag gebruiken en meenemen naar school; dan is een acer gewoonweg een no-go.
Natuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:40 schreef Athmozz het volgende:
als je zo'n geval hebt dat defect blijft gaan, niet meer achter de garantie lopen. Vuilbak in flikkeren en een andere halen.
edit: elke dag gebruiken en meenemen naar school; dan is een acer gewoonweg een no-go.
Het is nu de 5de keer dat hij kapot is, op maximaal 2 jaar tijd, dus elke 5 maand is zijn toestel kapot. Als het een is van 1000¤ 2 jaar geleden, dan heb je nu een toestel met vergelijkbare specificaties voor rond de 600¤. Wat ben je als ICT student met een stuk schroot waar je niet op kan rekenen. Dan heb je je laptop gewoon nodig, en is 2 weken garantieafhandeling gewoon niet accepteerbaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:58 schreef CodeCaster het volgende:
NatuurlijkEen apparaat van ruim duizend euro wegflikkeren als student. Dacht het niet hè.
Me tmijn laptop is ook nog nooit wat gebeurd waardoor hij kapot zou kunnen gaan, hij staat of op het buro of hij zit in z'n tas. Het is gewoon een feit dat Acer niet de beste kwaliteit heeft, dat ligt echt niet alleen aan de persoon hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef FooLsKi het volgende:
Gelukkig nooit problemen met m'n Acer Travelmate gehad. Draait nu al 2,5 jaar zonder enig hardwareprobleem. Moet er wel bij zeggen dat ik altijd erg zuinig omga met mijn electronica. Misschien als je een of andere lompe boer bent dat ze het niet zo lang uithouden, maar dat lijkt me meer een probleem van de persoon ipv slechte bouwkwaliteit van Acer.
zelfde hier.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef FooLsKi het volgende:
Gelukkig nooit problemen met m'n Acer Travelmate gehad. Draait nu al 2,5 jaar zonder enig hardwareprobleem. Moet er wel bij zeggen dat ik altijd erg zuinig omga met mijn electronica. Misschien als je een of andere lompe boer bent dat ze het niet zo lang uithouden, maar dat lijkt me meer een probleem van de persoon ipv slechte bouwkwaliteit van Acer.
..... ik gebruik m gewoon veelquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:30 schreef wise het volgende:
[..]
zelfde hier.
Super laptop.
Ik denk inderdaad dat de TS een lompe boer is.
quote:
Idd. BIj mij valt hij soms gewoon ineens uit vanwege oververhitting. En hij staat gewoon op mijn bureauquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef MASD het volgende:
best aardig voor de prijs maar het zijn idd hoeredingenbij de mijne werkt de ventilator niet goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |