thanksquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Schiterend. Ik ga mijn auto als cadeau weggeven denk ik
De Exige rijd juist heel lekker vind ik, niet echt heel snel maar maak je in de bochten wel weer goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:54 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben nog op zoek anar een goede A klasse auto, ik heb er inmiddels vershcillende naar A850 getuned, oa een of andre FWD japanse bak, de lotus exige en de ferrari F340 maar ik vind ze geen van allen echt lekker rijden, heeft iemand nog suggesties?
Corvette Gulstrand, op zich een kut auto inderdaad, maar als je er een spoiler op zet en bijna de meeste downforce, dan rijdt ie primaquote:
Ik heb nog niet met de Exige gereden, maar ga eens kijken bij de scoreboards van A-klasse Endurance, dan verander je wel van mening dat de Exige niet snel is. Dat ding heeft misschien geen geweldige topsnelheid, maar met z'n acceleratie en wendbaarheid ben je gewoon sneller dan de meeste andere auto's.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De Exige rijd juist heel lekker vind ik, niet echt heel snel maar maak je in de bochten wel weer goed![]()
Weet ik! Ik vind het ook 1 van de vettere wagens van het spel en rij er veel inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met de Exige gereden, maar ga eens kijken bij de scoreboards van A-klasse Endurance, dan verander je wel van mening dat de Exige niet snel is. Dat ding heeft misschien geen geweldige topsnelheid, maar met z'n acceleratie en wendbaarheid ben je gewoon sneller dan de meeste andere auto's.
Nu weet je waarom je geen Core pack moest kopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:06 schreef Xbox_360 het volgende:
HELPP!!!Ik heb net Forza 2 gehaald en hij beweert dat ik niet genoeg geheugen vrij heb om een Forza-account aan te maken. Ik heb geen harde schijf, maar een memory-stick van 64 mb. Hiervan is nog 32 mb vrij. Hoe fucking veel geheugen heb je wel niet nodig voor een account?!?!?! Iemand hier hetzelfde probleem?
![]()
En waarom dat Core pack nooit uitgebracht had mogen wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu weet je waarom je geen Core pack moest kopen.
Daar kan ik wel wat meequote:
Ik had maar 34 MB nodig. Ook memorycard, dus ik heb maar wat dubbele savegames van Oblivion verwijderd en foto's genomen in PGR3. Dingen die ik toch niet per se nodig had. Met 34 MB deed de save-functie bij Forza 2 het bij mij wel. Kan nu alleen geen foto's maken, daar is geen ruimte voor maar dat boeit mij toch niet.quote:
Ik kan er een gears of war logo op paintenquote:
Ik wil zeg maar een 'sponsorauto' voor mijn websitequote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:41 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Dan is natuurlijk de vraag: Wat vind jij een mooie auto![]()
Zoiets simpels is ook wel gaaf:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik wil zeg maar een 'sponsorauto' voor mijn websiteZie de kleuren voor www.worldracing.nl. Liefst een Rs4 gebruiken
Naja, hoe de fuck maken ze dat danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:00 schreef Slein83 het volgende:
Echt die design auto's worden steeds bizarrer, net alsof het gewoon een opgeplakte foto is![]()
[afbeelding]
Die had ik in 1 rondequote:Op zondag 24 juni 2007 00:30 schreef Schimpie het volgende:
Jaaa!
Eindelijk de archievement voor het behalen van alle time trials gehaald, ben van 6 uur tot net bezig geweest met die klote nurnburgring, heb nu dus even geen zin meer.![]()
ik zou geen rivaal heten als ik dat natuurlijk niet meteen ook moest proberen!quote:
Dan kan helemaal niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou geen rivaal heten als ik dat natuurlijk niet meteen ook moest proberen!
inderdaad, eerste rondje gehaaldmet 9 strafseconden nog wel
sorry...quote:
Die heb ik dus ook in 2 rondes gehaald, gelukkig ben ik dus niet zo slecht.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:12 schreef rival het volgende:
[..]
sorry...
en ben maar meteen verder gegaan.. heb dat king cobra gedoe gedaan. verreweg de kutste baan uit dit spel... en ook in 1 keer gehaald... dus zal de rest ook niet aan te zwaar zijn
wat een bak trouwens die leon
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:42 schreef X-fi het volgende:
Waar kan ik de volledige lijst vinden met alle muziek in FM2?
en we leven nu een uurtje verder en ik heb alle time trials gehaald.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou geen rivaal heten als ik dat natuurlijk niet meteen ook moest proberen!
inderdaad, eerste rondje gehaaldmet 9 strafseconden nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |