Dat vraag ik me ook een beetje af, maar we kunnen gewoon proberen waar het uit komt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:07 schreef twi het volgende:
Zozo, een heel topic aan ons gewijdStaan we al op wikipedia?
Maar wat zou er eigenlijk in dit topic moeten gaan gebeuren?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook een beetje af, maar we kunnen gewoon proberen waar het uit komt.
We kunnen hier bijvoorbeeld bespreken welke spellen we gaan spelen en voor welke achievements we gaan.
Volgens mij hoor jij een beetje bij de Buffels én de hoerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef ach het volgende:
Ik hoor bij het achteam
Tja een meet zou wel leuk zijn. Maar 60% van het team doet niet aan meets.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hoort ach niet bij het hoerenteam?
Edit: en wanneer gaan jullie nu eens een biertje/sinas drinken?
Ach is net als jij iemand die af en toe mee speeltquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hoort ach niet bij het hoerenteam?
Edit: en wanneer gaan jullie nu eens een biertje/sinas drinken?
Hij heeft al lang niet meer met ons (mij) gespeeld. Maar als hij er bij wil dan mag dat wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij een beetje bij de Buffels én de hoeren.
Heb je mijn gamerscore ingehaald dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef Gamedemon het volgende:
Als dit het hoerenteam topic is.. wie is dan de pooier? ik neem aan ik omdat ik de grootste E-Penis heb
Ligt er ook een beetje aan hoeveel en welke spellen je hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:55 schreef linebear het volgende:
ik heb al 670 punten, ben ik dan ook een hoer !?
nog niet zoveel games eigenlijk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan hoeveel en welke spellen je hebt.
Met Gears haal je redelijk makkelijk 950 punten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef linebear het volgende:
[..]
nog niet zoveel games eigenlijk...
- Gears of War
- PES6
- Viruta tennis 3
Ben ook nog maar een junior hoer
Wat jij wil.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb 17615.
Ben ik nu een hoer of een slet?
slettebakquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb 17615.
Ben ik nu een hoer of een slet?
Ik heb het even opgezocht en mijn E-penis is langer hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef Gamedemon het volgende:
Als dit het hoerenteam topic is.. wie is dan de pooier? ik neem aan ik omdat ik de grootste E-Penis heb
Ja hoor, we gaan julie zo kapot schieten dat julie gelijk op de BBQ kunnen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:33 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
slettebak
Zijn jullie klaar voor vanavond stelletje hoeren![]()
ja, meesterquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met Gears haal je redelijk makkelijk 950 punten.
Van die andere twee spellen weet ik het niet.
Maar als je een beetje je best had gedaan had je toch al wel 2000 punten kunnen hebben denk ik.
Nog even door spelen dus.
[..]
Wat jij wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |