Hij is vast nog te krijgen op marktplaatsquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef Cacao het volgende:Ik ben booooooos! Ik wil die ketting hebben. Ik ben vanmorgen helemaal vroeg opgestaan, in die drukte gestaan, gerend, boos tegen de bewaking uitgevallen en ik zit nu al twee uur van te voren op de site. Ik heb die ketting verdiend!
Alsof H&M voor extra servers gaat zorgen. Die spullen raken ze toch wel kwijt hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:20 schreef hmmmz het volgende:
net alsof ze die site niet zo kunnen maken dat ie dit ff aankan, stelletje pruters daar
hoe naief...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:15 schreef hmmmz het volgende:
dat klachtmailtje naar h&m gaat er zeker komen
najaa ik vind als ik artikelen in m'n winkelmandje heb en ermee naar de kassa wil, dat het dan zwaar belachelijk is dat die site het dan opeens niet meer doetquote:
das nou precies mijn puntquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:23 schreef nikkie1985 het volgende:
tis toch ni normaal dat er dingen uit shoppinbags verdwijnen:@:@
Ik kom niet eens bij de film...?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:29 schreef Cacao het volgende:
En elke x als het fout gaat, moet je weer die hele film wegklikken. Dat duurt toch allemaal te lang!
Met V&R was ik er ook zelf bij, en dat zal ik dus blijven doen. Dit levert veel meer stress op, hahaquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:31 schreef MissJ het volgende:
toen met V&R ging het online een stuk makkelijker hoor! Ook ff vastlopers, maar binnen 10 minuten kon ik toch bestellen wat ik wilde.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |