is jouw partner niet perfect danquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...met je partner naar zon dag en eens kijken wat je d'r aan kan verbeteren, aan je partner dan
dat zou leuker zijn toch?
Goedemorgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
Ik zit aan de taksiquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oeh.. Nu heb ik zin in koffie!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
is jouw partner niet perfect dan [afbeelding] ?
quote:
EEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
ik verbloem mijn werkelijke humeur op die manierquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die fruts heeft wel de humor zo op de vroege ochtend
Kanjer!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
![]()
dan zou het erg saai worden toch? Perfecte bestaan niequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
is jouw partner niet perfect dan [afbeelding] ?
Mogge Mquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Op een stoel zitten, geblaat aanhoren, veel koffie kleppen, uitgebreid lunsen, nog meer geouwehoer, en dan borrelen [afbeelding] [afbeelding]
Je probeert ons wel van alles wijs te maken he?!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben helaas geen GC mod, dus gastnotes tellen maar voor de helft![]()
![]()
Daar pikt ze dan alles, maar je weet zeker dat je met ruzie thuiskomt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...met je partner naar zon dag en eens kijken wat je d'r aan kan verbeteren, aan je partner dan
dat zou leuker zijn toch?
Mogge!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
quote:Geb. Datum 30-05-1900
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:25 schreef Frutsel het volgende:
daar hoor ik niet bijspam dus
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Mogge Oquote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:33 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Oeh , een vikingmeisje!![]()
[..]
Beetje aan de oude kant zeg maar...
![]()
Leugens!quote:
Ja dat heb ik ook wel eens, maar dan van andermans postsquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Druk weer eens op een verkeerde knop.. weg post...
Wat weet jij daarvan?quote:
Whehequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je kan het beter op een nieuwe proberen...
Dat lijkt me gewoon zo!quote:
O, jij hebt em dus gewoon weggehaaldquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens, maar dan van andermans posts
Jaja..... vertel het eens aan Ome MPGquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon zo! [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Wicky de Viking? Waar! Waar!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kanjer!!!![]()
Ik zie dat jij hier ook een finctie hebt gekregenMoet ik nu op mijn woorden passen??
![]()
Ik pas me aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:33 schreef OA het volgende:
[..]
Je probeert ons wel van alles wijs te maken he?!![]()
Naja, daar begint in elk geval de ellendequote:Daar pikt ze dan alles, maar je weet zeker dat je met ruzie thuiskomt...![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, jij hebt em dus gewoon weggehaaldJe valt door de mand!
![]()
Oude fiets:quote:
Oh! Verschrikkelijkquote:
dat is wel ver weg, he?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh! Verschrikkelijk![]()
Kom hierheen, koffie zat![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:49 schreef crossover het volgende:[afbeelding]
[..]
Oude fiets:
[afbeelding]
Nieuwe fiets:
[afbeelding]
Lease fiets:
[afbeelding]
Tandem:
[afbeelding]
Je hebt me overtuigdquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:49 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Oude fiets:
[afbeelding]
Nieuwe fiets:
[afbeelding]
Lease fiets:
[url=http://www.beitar-jerusalem.org.il/images/ppl/misc/protitute.jpg][img=200xnull]http://www.beitar-jerusalem.org.il/images/ppl/misc/protitute.jpg[/img]
Tandem:
[img=300xnull]http://nynerd.com/wp-content/uploads/2006/11/olsen-twins-halloween.JPG[/img]
ben jij ook stiekum moderator?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Druk weer eens op een verkeerde knop.. weg post...
ik heb wel eens een edit ipv een quotequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Eeeyyquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
Werk: veel en gratisquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is wel ver weg, he?
ik zou in theorie gewoon naar kantoor kunnen gaan in plaats van thuis rondhangen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eeeyy![]()
Aarti Deetie
(verkapte R2 D2 ? )
doe mij de nieuwe fiets maarquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd
Doe mij de tandem maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |