Dat is waar, maar als ik móest kiezen zou ik liever Cora bedreigen dan Milton.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:22 schreef klarelucht het volgende:
[..]
met een naam heb je ook zo het adres......no problem
You're right! Familie Blank en Fetler, kijk maar achterom als jullie je op de straat begeven!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know, had dat kreng die actie van Brian maar niet zo moeten bagatelliseren.
Eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Laat iedereen aub ophouden met info geven zodat domme mensen niet op een idee gebracht kunnen worden.
misschien te natquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
Hee, geen borst-inwrijf scene vandaag?!?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Laat iedereen aub ophouden met info geven zodat domme mensen niet op een idee gebracht kunnen worden.
Het lijkt mij meer intimidatie (hij zit nog naar boksen te kijken ook). Als hij zijn vrouwen wil beschermen, kan hij ook bij hen in de buurt blijven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric had als 'tactiek' de hele dag aan Natasia klitten om aanvallen te voorkomen. Zou Brian daarom nu bij Japio gaan zitten, gewoon om te zien aankomen als hij richting Amanda of Natasia gaat ?
Jaap leek mij meer dan serieus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:26 schreef Haunter het volgende:
Kunnen we morgenvroeg nog wat verwachten van Jaap, of blijft het bij woorden?
Miischien niet meteen morgenvroeg, maar wel heel binnenkort.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:26 schreef Haunter het volgende:
Kunnen we morgenvroeg nog wat verwachten van Jaap, of blijft het bij woorden?
En zou Japio daarvan onder de indruk raken ? Lijkt me een foute inschatting van Brian .....quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer intimidatie (hij zit nog naar boksen te kijken ook). Als hij zijn vrouwen wil beschermen, kan hij ook bij hen in de buurt blijven.
Ik denk dat Jaap serieus door achter tegenhouden wordt... of gaat worden.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:28 schreef agter het volgende:
Slaap lekker allemaal! tot morgen (straks).
Ik ga ook pitten. Later!quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:28 schreef agter het volgende:
Slaap lekker allemaal! tot morgen (straks).
Hiervan niet. Maar eerder zei hij wel bang te zijn dat Brian hem zou aanvallen als hij hem langer lastig viel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zou Japio daarvan onder de indruk raken ? Lijkt me een foute inschatting van Brian .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |