Dan kom ik wel met een vlaggetje zwaaien voor de feestvreugdequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zal alleszins een heel triestig huwelijksfeest zijn dan
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kom ik wel met een vlaggetje zwaaien voor de feestvreugde
Je familie zal mij verder worst wezen, als JIJ het maar apprecieertquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zal mijn familie appreciëren idd![]()
Kijk, die print ik even uit, altijd handig voor de bodyguardsquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef leonieke het volgende:
Ja dat wel![]()
Jullie mogen naar de mis komen hoor![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, die print ik even uit, altijd handig voor de bodyguards
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:46 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Die gaan hun handen al vol hebben![]()
En met jouw megafototoestel waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik zwaai alleen maar lief met vlaggetjes
Najaaaa zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
En met jouw megafototoestel waarschijnlijk
Ik acht je zelfs in staat om rijst IN mijn décolleté te smijten
Zolang je die toeters niet gebruikt tijdens de misquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Dus als we er allemaal staan met toeters, 30 kilo gekookte rijst en ons biertje is alles goed
Maar je had het nog maar net?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Najaaaa zeg
Mijn megafototoestel is inmiddels al verkocht aan iemand die er meer mee kon dan ik.
Je zal zo verschieten als je mij zal zienquote:En kleed je eens fatsoenlijk
Spar? Maar niet met een volledig zakje smijten hequote:Waar koop ik rijst?
Ho even, dit gaat net iets te snel. Of gaat dit over je borsthaar?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho even, dit gaat net iets te snel. Of gaat dit over je borsthaar?
Da is een decent neat little powerdingesquote:
Spar heeft alleen rijst in doosjes van 200 gram. Ik weet nog wel een surinamer trouwens waar ze rijst in zakjes hebben..... van 15 kgquote:Spar? Maar niet met een volledig zakje smijten he
Niet tijdens de misquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zolang je die toeters niet gebruikt tijdens de mis(want dan zou je ze mogen opbergen of buiten gaan toeteren
)
En niet gekookt johmijn haar!!!
Je moet dus met een handjevol rijst strooien he, niet met de hele zak in één keer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da is een decent neat little powerdinges
[..]
Spar heeft alleen rijst in doosjes van 200 gram. Ik weet nog wel een surinamer trouwens waar ze rijst in zakjes hebben..... van 15 kgJe brengt me op goeie ideeën
Neequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:05 schreef leonieke het volgende:
Je moet dus met een handjevol rijst strooien he, niet met de hele zak in één keer.
Hebben jullie dat nu nog nooit gedaan?
Ik kook die achteraf thuis welquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet tijdens de misWat heeft dat dan weer voor nut
Rauwe rijst eet niet lekker hoor
Blijf dan maar thuisquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Wij hollanders strooien met aardappelen.
Neuh, zonde van een pakske frittenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je zou nooit met een aardappel achter mijn hoofd smijten. Daarvoor ken ik je wel goed genoeg![]()
Op 100meter van de kerk is er een frietkot trouwensquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, zonde van een pakske fritten
Mooi, die verkopen vast ook strooi-aardappelenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op 100meter van de kerk is er een frietkot trouwens
Wat niet? Dat het gehuldigde bruidspaar gestenigd wordt met Eigenheimers en Bintjes? Oh dat is hier heel normaal hoor, al zo'n 170 jaar minstensquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:17 schreef leonieke het volgende:
Dit zouden de Belgen hier alleszins nog nooit gezien hebben
Daar is hij weerquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat niet? Dat het gehuldigde bruidspaar gestenigd wordt met Eigenheimers en Bintjes? Oh dat is hier heel normaal hoor, al zo'n 170 jaar minstens
Maar ja, jullie moesten weer zo nodig eigenwijs doen
En dan? Dan worden jullie een minder raar volkje of zo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef leonieke het volgende:
Geef nu eens gewoon toe dat je ons gewoon zo graag ziet en ons zo hard mist![]()
![]()
Nee, dan klinkt het gewoon minder stoerquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Dan worden jullie een minder raar volkje of zo?![]()
Tssssquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, dan klinkt het gewoon minder stoer
Zou je denken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zou het dan toch waar zijn, dat cliché?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |