Figures.... Amsterdammerquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nog nooiiit van gehoord
Een schuifafquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:49 schreef erkel het volgende:
què
quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:49 schreef arrebar het volgende:
Een cabrio, oftewel een auto waarvan het dak open kan
Uit Deventer, oorspronkelijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waar kom jij dan vandaan ER?
Hoi kom ik m'n nest uit ik blijf nog ff. Niet dat ik je vraag weet mar ik kan niet slapen.quote:
Yes dear!! In Belgie noemen ze een glijbaan een schuifaf!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
glijbaan?
Blijf maar gezellig evenquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoi kom ik m'n nest uit ik blijf nog ff. Niet dat ik je vraag weet mar ik kan niet slapen.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blijf maar gezellig even
Als ik nog een punt haal stel ik een sportvraag!!
Dealquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blijf maar gezellig even
Als ik nog een punt haal stel ik een sportvraag!!
In between jobs. Ik mag 4 juli met mijn nieuwe beginnen, dus heb nu (alweer) vakantiequote:Op woensdag 20 juni 2007 03:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom zijn jullie s'Nachts altijd wakker? Zomaar?
quote:
Niet altijd maar ik slaap slecht morgenmiddag pas cursus met 4 uur slap kan ik doen.Maar vannacht weer iets van slapeloosheidquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik studeer zo af en toe watquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja sorry, komt omdat ik deze heb.quote:
Ik heb alles. maar ik heb zo veelquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja sorry, komt omdat ik deze heb.
[afbeelding]
Lago betekent 'meer' , zo'n ding waar je op kunt varen en vissen enzo, in het Italiaans.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:19 schreef tong80 het volgende:
Lago betekent geloof ik water in het Italiaans, maar nog geen idee
Shakespearequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |