Change of plans: dndiek speelt met Sunderland en mcyodogg gaat met Chelsea spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef mcyodogg het volgende:
Cool, ik doe weer mee. Hmm, uit deze beschikbare clubs doe maar Derby.
edit: haha das snel. Dan maar Birmingham.
jij neemt Derby, Eilanden Birmingham en de overige ploegen naar users die hun ploeg hebben zien degeraderen vorig jaar. dus dat zijn er 5 volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Er vallen er twee af, dus kun je toch instromen?
dus mochten mensen hun deelname niet bevestigen dan ben ik van de partijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
O oke. Jammer voor jou...
achteraan de rij sluitenquote:
Een totocompetitie. er zijn 20 deelnemers die elk een team hebben gekozen. Ze spelen volgens het competitieprogramma tegen elkaar. Door middel van het invullen van de totokruisjes wordt de eindstand bepaald van die wedstrijd. Stel dat Everton en Bolton tegen elkaar moesten. Ik (Everton) hebt 2 wedstrijden goed voorspelt en Methodmich (Bolton) 5.quote:
Daar ga ik me dan ook maar aan houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarnaast wordt er ook gekeken wie de meeste juiste voorspellingen per ronde heeft. Bij deze ranglijst mogen ook deelnemers meedoen die niet tot de 20 competitiedeelnemers behoren. Zo vergroten zij de kans dat zij bij veelvuldig verzuim van een van die 20 te kunnen instromen.
Duidelijk?
Dus elke speler(club) voorspelt hoe de de clubs in het echt in de premier league het komend weekend gaan spelen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een totocompetitie. er zijn 20 deelnemers die elk een team hebben gekozen. Ze spelen volgens het competitieprogramma tegen elkaar. Door middel van het invullen van de totokruisjes wordt de eindstand bepaald van die wedstrijd. Stel dat Everton en Bolton tegen elkaar moesten. Ik (Everton) hebt 2 wedstrijden goed voorspelt en Methodmich (Bolton) 5.
Dan heeft Methodmich gewonnen en krijgt dus 3 punten met een doelsaldo van 5-2
IK heb dan 0 punten en een doelsaldo van 2-5
En zo, lopen we de hele competitie af
Daarnaast wordt er ook gekeken wie de meeste juiste voorspellingen per ronde heeft. Bij deze ranglijst mogen ook deelnemers meedoen die niet tot de 20 competitiedeelnemers behoren. Zo vergroten zij de kans dat zij bij veelvuldig verzuim van een van die 20 te kunnen instromen.
Duidelijk?
Ik wil mijn icoon wel weer speciaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef WeebI het volgende:
Ik blijf gewoon meedoen met Fulham
en ik wil ook wel weer de nieuwe icoontjes maken indien nodig
Nee, er wordt niet voorspelt wie er kampioen wordt en wie er gedegradeerd en zo. Gewoon per ronde alleen voorspelen volgens het toto-systeem. Dus 1 voor thuisoverwinning 2 voor winst uitploeg en X voor gelijkspel. En dat dus voor alle 10 de wedstrijden in die ronde.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dus elke speler(club) voorspelt hoe de de clubs in het echt in de premier league het komend weekend gaan spelen?
Primaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, er wordt niet voorspelt wie er kampioen wordt en wie er gedegradeerd en zo. Gewoon per ronde alleen voorspelen volgens het toto-systeem. Dus 1 voor thuisoverwinning 2 voor winst uitploeg en X voor gelijkspel. En dat dus voor alle 10 de wedstrijden in die ronde.
Goed lezen bossie
Ja dus
deelnemers van vorig jaar krijgen voorrang. Min de genen die weinig hun toto invulden. Die plaatsen zijn bezet je kan op reserve lijst nummer 4 komen staan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Prima![]()
Kan ik nog meedoen? Anders wil ik dan graag op de reserve-lijst.
Je mag hem hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:49 schreef Kadoc het volgende:
West Ham?
Borisz gaat voor!quote:Op zondag 24 juni 2007 11:28 schreef Ricky_ het volgende:
Ik doe niet meer mee.
[..]
Je mag hem hebben.
Dan wil ik graag West Ham hebben omdat ik bovenaan de reservelijst staquote:Op zondag 24 juni 2007 11:28 schreef Ricky_ het volgende:
Ik doe niet meer mee.
[..]
Je mag hem hebben.
Dan bied ik me aan om Reading over te nemen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:18 schreef Smeich het volgende:
Kan ik dan met Aston Villa spelen, zoals verzocht in het andere topic?
Ik denk dan dat Terreros die nu Aston heeft geclaimed Reading gaat krijgen, mocht hij akkoord gaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dan bied ik me aan om Reading over te nemen.
Ik vind het prima, of is Newcastle ook nog vrij?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dan dat Terreros die nu Aston heeft geclaimed Reading gaat krijgen, mocht hij akkoord gaan.
Had ik al gevraagdquote:Op zondag 24 juni 2007 19:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik vind het prima, of is Newcastle ook nog vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |