ik helaas nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef Rumille het volgende:
Wie heeft eigenlijk een seizoenskaart voor FC Twente of Heracles?
Ik ook niet, laat dat helaas maar achterwegequote:
wat is Aax??quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook niet, laat dat helaas maar achterwege!
Supportersclubcard van Aax heb ik trots in mijn bezit!
Oh ja joh?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hey ik ben gewoon een stoere chicka!
en dat was grappig omdat het zo mooi uitkwam... puhen nu ga ik twente weer verlaten... mazzellllll
Geen idee waar je t over hebtquote:
dat zeg ik ook wel vaak, maar meestal gebruik ik "ciao!"quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Mazzel, zeg je dat vaker als je weg gaat?![]()
maar maar maar zij is een meid? Vink dat toch beetje onbenullig als ze dat zegtquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeg ik ook wel vaak, maar meestal gebruik ik "ciao!"
beter 'mazzel' dan dat ze 'henig (an)' of kalm (an)' zegt...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar maar maar zij is een meid? Vink dat toch beetje onbenullig als ze dat zegt![]()
So truequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beter 'mazzel' dan dat ze 'henig (an)' of kalm (an)' zegt...
alleen op msn eigenlijk...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Mazzel, zeg je dat vaker als je weg gaat?![]()
oooh van mij mag je.. Vind t eigenlijk een beetje lomp als een meid dat zegt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alleen op msn eigenlijk...
al dat geslijm met die kusjes en knuffels wordt ook wel es saai...
maar ik zal het niet meer doen hoor... kusssssssss
Geslijm valt hier toch nog wel mee, of zie ik dat verkeerd? Volgens mij was de vraag of je dat vaker deed niet helemaal positief bedoeld, dus was het zeker geen geslijm.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alleen op msn eigenlijk...
al dat geslijm met die kusjes en knuffels wordt ook wel es saai...
maar ik zal het niet meer doen hoor... kusssssssss
ik bedoel dat als ik altijd overal kusjes en knuffels neerzet da's ook zo suffig..quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geslijm valt hier toch nog wel mee, of zie ik dat verkeerd? Volgens mij was de vraag of je dat vaker deed niet helemaal positief bedoeld, dus was het zeker geen geslijm.
Maar van mij mag iedereen zeggen wat ze zeggen willen hoor, ook al is het een beetje lomp. Of slijm ik nu weer teveel?![]()
Whehe volg dat niet joh, kenkerwedstrijd. Veel te saai manquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:47 schreef Blawh het volgende:
Ook net even voor de 2e helft even op FOK! rondgekeken Roy?
Wat is je nummer en/of emailadres?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik bedoel dat als ik altijd overal kusjes en knuffels neerzet da's ook zo suffig..
wrom snappen kerels niet dat als je ze een verkeerd nummer geeft dat je ze niet moet.... heb echt de domste gast ooit ontmoet met uitgaan geloof ik... Aaaaaaah.
(Ja waarom geef ik dan wel mijn goede msn.. dom dom)
heb ik ook... niet meer zoveel zuipen denk ik...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat is je nummer en/of emailadres?![]()
Sorry, maar dan heb je t ook aan jezelf te danken!!
![]()
Was die jongen zo kansloos dan??
quote:gastvanuitgaan@hotmail.com zegt:
maar wees is eerlijk
gastvanuitgaan@hotmail.com zegt:
ben ik niet een figuur waar jij graag mee om zou willen gaan?
twentequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef Rumille het volgende:
Wie heeft eigenlijk een seizoenskaart voor FC Twente of Heracles?
Oh oh, bad ass bitchquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heb ik ook... niet meer zoveel zuipen denk ik...
en ja:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE
was jij niet degeen die zei dat ik de stad in moest gaan op zoek naar kerels?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh oh, bad ass bitch!
Sjezus, dan ben je wel heel erg triest idd![]()
! TE kansloos voor woorden
![]()
Haha geloof t wel! Kies dan ook een goeie uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
was jij niet degeen die zei dat ik de stad in moest gaan op zoek naar kerels?
dit was wel echt een dieptepunt...
Ajjoh! Het is en blijft voetbal.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe volg dat niet joh, kenkerwedstrijd. Veel te saai man![]()
nee ik zat alleen op een bankje (omdat mijn vorige gesprekspartner em was gesmeert en mijn vriendinnetje bij een kerel stond en ik was te lui om op te staan en sociaal te doen) en toen kwam ie bij me zitten "hoi mag ik erbij komen zitten" tjah wat zeg je dan? NEE ? zo badass ben zelfs ik niet :pquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha geloof t wel! Kies dan ook een goeie uit!
Wat was zijn openingszin dan:
''Zeg, ken ik jou niet ergens van?''![]()
True. Heb t ff mee gekregenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ajjoh! Het is en blijft voetbal.
Nu beetje sensatie trouwens.Rode kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |