Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:29 schreef Rumille het volgende:
Noem mij maar Peter.
Zuiverloon speelde idd een goede wedstrijd.
Rigters heeft eigenlijk niks laten zien gister, behalve die omhaal die hij er toch even inprikt. Vond niemand echt goed spelen, behalve Zuiverloon dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
vond Zuiverloon persoonlijk beter dan Rigters, over de hele wedstrijd gezien
Weinig van gezien vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:49 schreef Rumille het volgende:
Babel vond ik ook zeker niet slecht. Alleen die aanname en niet willen schieten...
Dan sla ik wel ff over. Ga nooit naar dat soort feestenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag Tukkertjes van me
[..]
goed idee, wat dacht je van Schutterfeesten in Haaksbergen![]()
![]()
[..]
helemaal gezien, wat een pot zeg32 strafschoppen, ik had het gevoel dat Oranje het zou verprutsen, helemaal na 2 keer de gemiste kans op de overwinning, maar uiteindelijk pakt de man van de wedstrijd (in mijn ogen dan) toch de overwinning met z'n penalty
![]()
Babel kān wel goed voetballen, alleen hij laat veels te weinig zijn... dat schot had echt wel beter gemogen in de 1e helft, die ging recht op de keeper af! hij moet gewoon iets effectiever worden in de afronding...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:49 schreef Rumille het volgende:
Babel vond ik ook zeker niet slecht. Alleen die aanname en niet willen schieten...
Klopt en dat heupschotquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Babel kān wel goed voetballen, alleen hij laat veels te weinig zijn... dat schot had echt wel beter gemogen in de 1e helft, die ging recht op de keeper af! hij moet gewoon iets effectiever worden in de afronding...
aww ons kuukn word jaloersquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt aleen interesse in Andrea?? Zijn hier focking nog meer tukkers![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
aww ons kuukn word jaloers![]()
en ik heb lekker geen voetbal gekeken
Hoe zal ik jou eens noemen dan? Princess gaat mij wat te fur!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
aww ons kuukn word jaloers![]()
en ik heb lekker geen voetbal gekeken
Badmutsquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe zal ik jou eens noemen dan? Princess gaat mij wat te fur!
Little Drequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Badmuts
Andrea klinkt ook niet slecht hoor
Dré, like in André?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mijn vrienden noemen me Dré
nee een dronken kerel riep ooit eens "Yoo Dre!" en dat vond iedereen grappig... en nu noemen ze me Dre...quote:
Aah tof man!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee een dronken kerel riep ooit eens "Yoo Dre!" en dat vond iedereen grappig... en nu noemen ze me Dre...
had jong oranje nou nog gewonnen dan? en tegen wie moesten ze?
Beetje makkelijk trouwens om te zeggen dat dat heupschot komt door die Sangoy ofzo. Of matige trainers bij Ajax dat ze niet op tijd zien dat Babel een verkeerde techniek overneemt.quote:
Drequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee een dronken kerel riep ooit eens "Yoo Dre!" en dat vond iedereen grappig... en nu noemen ze me Dre...
had jong oranje nou nog gewonnen dan? en tegen wie moesten ze?
Omdat ik bij Dre eerder denk aan andere dingen en mensen van het mannelijke geslacht dan aan een meid.quote:
Ik zie dat ik niet de enige ben die het grappig vind.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hey ik ben gewoon een stoere chicka!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat ik bij Dre eerder denk aan andere dingen en mensen van het mannelijke geslacht dan aan een meid.
[..]
Ik zie dat ik niet de enige ben die het grappig vind.
Heracles.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef Rumille het volgende:
Wie heeft eigenlijk een seizoenskaart voor FC Twente of Heracles?
Ok ok, als jij het zegt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hey ik ben gewoon een stoere chicka!
en dat was grappig omdat het zo mooi uitkwam... puhen nu ga ik twente weer verlaten... mazzellllll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |