Kan me nog een dag herinneren in Malgratquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, dikke omdat ik totaal geen energie heb, niet echt leuk dikke dus. Dan lig ik beetje saai onder de tafel.
'Normaal gesproken' kan ik wel redelijk wat pintjes en ander alcoholisch spul verdragen.
[..]
Ikke ikke ikke. 1e helft was saai, 2e helft niet veel beter. Meer spannend dan mooi voetbal. Penalty's waren vrijwel allemaal goed ingeschotenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef Rumille het volgende:
Wie heeft Jong Oranje gekeken?! Wat een wedstrijd gek.
Idd, jammer dat t niet in Enske was anders ging ik er wel ff heenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:19 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiemorgen, nou was een geweldig eind van de wedstrijd zeg. Zaterdag maar weer zo doen!
Malgrat? Kan ik me niet herinneren, vertel... (Edit: Of je moet Pump It Up bedoelen.)quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan me nog een dag herinneren in Malgrat![]()
![]()
Goeindag btw. Net tentamen gehad, wel goed gevoel over![]()
Pump it upquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:37 schreef Blawh het volgende:
)
[..]
Malgrat? Kan ik me niet herinneren, vertel... (Edit: Of je moet Pump It Up bedoelen.)![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dPklAalur1s
Of bedoel je Mallorca, dat kan ik nog wel herinneren.
Achjah, kan gebeuren daar op Mallorca he. Ene wijze man heeft niet voor niets eens de legendarische woorden op de radio geroepen: 'Je leeft maar 1x'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pump it up![]()
Uuh ja, bedoel ik! Tijd vliegt zo snel voorbij
![]()
Lollers.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Achjah, kan gebeuren daar op Mallorca he. Ene wijze man heeft niet voor niets eens de legendarische woorden op de radio geroepen: 'Je leeft maar 1x'.![]()
Jup, was goed te doen. Heb ook wel lang geleerd, goed de tentamens in de kop gestampt. Wat toch elke keer op het zelfde neer komt, denk wel gehaaldquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef Blawh het volgende:
Welk tentamen had je vandaag trouwens? Kostprijs 2?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, was goed te doen. Heb ook wel lang geleerd, goed de tentamens in de kop gestampt. Wat toch elke keer op het zelfde neer komt, denk wel gehaald! ff olaf mailen
![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Blawh het volgende:
[..]Keurig, zou weer een stapje dichterbij het einde betekenen.
Goede morgen Andrea en Rumile
Goedemorgen Andreaquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!!
Jij hebt aleen interesse in Andrea?? Zijn hier focking nog meer tukkersquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen Andrea![]()
Ik heb nu mijn verslag afeindelijks
zometeen even mijn baas/begeleider laten lezen en dan kan die naar school
Inderdaad ruler, Er zijn nog meer tukkers hier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt aleen interesse in Andrea?? Zijn hier focking nog meer tukkers![]()
![]()
Goedemidag ruler!! Nogmaals, je mag Bas zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef rulerofdeath het volgende:
sorry hoorik had vanmorgen iedereen al goedemorgen gewenst
goedenmorgen roy, blawh, rumille, dr.aart![]()
ok dat wist ik nog niet (misschien wel eens gezegt maar niet onthouden.) ik wordt ook wel eens wouter genoemdquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goedemidag ruler!! Nogmaals, je mag Bas zeggen.Moet toch wat te zeuren hebben
Nog wat nuttigs op het programma vanmiddag?
goed idee, wat dacht je van Schutterfeesten in Haaksbergenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh.
we moeten een keer bier gaan drinken met mekaar
helemaal gezien, wat een pot zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef Rumille het volgende:
Wie heeft Jong Oranje gekeken?! Wat een wedstrijd gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |