quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef jovink het volgende:
ik woon noe in drenthe ma mien va en moe komt uut nijverdal,marle
ie dan?
weet ikquote:
Wouter is gewoon de lopende google hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet ik![]()
van die andere drie valt zo 123 niets te vinden
k heb geen meter gelopen onder het zoekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wouter is gewoon de lopende google hoor![]()
![]()
Gaat om het idee, draak. Verpest je mijn quote weerquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
k heb geen meter gelopen onder het zoeken
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gaat om het idee, draak. Verpest je mijn quote weer![]()
Viel me nog nooit op maar je hebt wel een erg ziek onderschrift:quote:
Ik had al door dat het een engerd is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Viel me nog nooit op maar je hebt wel een erg ziek onderschrift:
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
![]()
neuh.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef Blawh het volgende:
Nu voel ik me wel weer veilig hier. En zeg nu zelf, een tukker uit St. Isidorus zie ik misschien wel een engerd achter, maar geen crimineel die ons wat aan zal doen.
1 biertje en ik ben kats van de pinne.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh.
we moeten een keer bier gaan drinken met mekaar
ach des te leuker voor de rest?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 biertje en ik ben kats van de pinne.
Nee, dikke omdat ik totaal geen energie heb, niet echt leuk dikke dus. Dan lig ik beetje saai onder de tafel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach des te leuker voor de rest?![]()
Dankjequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
jij mag ook wel een sneeuwwitje hoor
jij gaat toch wel mee ofniet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach des te leuker voor de rest?![]()
jij mag ook sneeuwwitje:Pquote:
onz is niet eng. dat is even wennenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
onz topics... ik vind het daar eng sorry
hebben ze ook melk in de kroeg?j/k
't was een grapje hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onz is niet eng. dat is even wennen
maar dat weet ik niet. misschien wel. anders gaan we naar een supermarkt voor een pak melk voor jou
trouwens drink je ook geen wijn/sterke drank?
ok probeer ik je in vervolg Andrea te noemenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
't was een grapje hoorteveel druivensuiker gehad geloof ik... klagen al meer mensen over mijn hyperactieve humor..
ik ben een stapmonster (volgens mijn vriendinnen) en uhm drinken hoort erbij (niet totdat ik er bij neerval, ik ken me grenzen)
EDIT: slaap lekker! (en ik heet Andrea geen LDP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |