Elk deel is een jubileumdeel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:40 schreef mcDavid het volgende:
Het jubileumdeel is ten einde.
Ik heb de opmaakknopjes er nog uitgesloopt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:45 schreef Dagonet het volgende:
Zeg mcdavid, echt niet dat jij een full quickreply hebt..
Hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu klopt de categorie niet meer..
En Dago, ik zie jouw UI niet meer..
Zelfs dan nog, kan je TT's changen en topics schoppen en sluiten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb de opmaakknopjes er nog uitgesloopt.
Dat niveau. Sjonges. Doe er wat aan. Dien me iets toe.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat niveau. Sjonges. Doe er wat aan. Dien me iets toe.
Staat er "ik post met moderatie-rechten"?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, kan je TT's changen en topics schoppen en sluiten?.
Volgens mij was het een andere hoek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:53 schreef Nosh het volgende:
Vroeger had je nog een bakkertje. Op die hoek.
Staan die dingen ergens anders dan in de quickreply?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Staat er "ik post met moderatie-rechten"?
Geen idee, maar dan nog doet dat niet af aan het feit dat ik met de FullQuicReply extensie voor firefox post.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Staan die dingen ergens anders dan in de quickreply?
Jij kan volgens mij wel een voetbal door een tuinslang krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Staan die dingen ergens anders dan in de quickreply?
Nu zit er een quasi-legale Turk broodjes kebab klaar te maken, hm?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:53 schreef Nosh het volgende:
Vroeger had je nog een bakkertje. Op die hoek.
Turkse pizza kebabquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu zit er een quasi-legale Turk broodjes kebab klaar te maken, hm?
Met knoflooksaus?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef Stofje het volgende:
Ik heb net een broodje kebab gegeten als avondeten. Dus.
You just kinda wasted my precious time. But don't think twice, it's all right.quote:
Die kerel zegt: "Alles erop?", ik verstond 'm niet, knikte vaagjes en hij pleurt er direct alles op wat ie heeftquote:
'Just' als in 'juist', 'even geleden' of als in 'gewoon'?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
You just kinda wasted my precious time. But don't think twice, it's all right.
Dat heeft niks te maken met wat erop zit natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die kerel zegt: "Alles erop?", ik verstond 'm niet, knikte vaagjes en hij pleurt er direct alles op wat ie heeft. Dat ding was héét!
Dan had je net zo goed je geld in de gracht kunnen dumpen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die kerel zegt: "Alles erop?", ik verstond 'm niet, knikte vaagjes en hij pleurt er direct alles op wat ie heeft. Dat ding was héét!
Dat heeft 'ie er niet bij gezegd, die Bob Dylan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
'Just' als in 'juist', 'even geleden' of als in 'gewoon'?
Immer met knoflooksaus.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
You just kinda wasted my precious time. But don't think twice, it's all right.
De reden dat ik geen draadloze muis hoef.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Stofje het volgende:
De batterij van mijn muis is bijna leeg. Ik zit nu de hele tijd op dat knopje eronder de drukken, zodat de muis het weer doet. Ik word er godverdomme bloedgeil van.
'Leuk' als in 'grappig', 'aardig' of als in 'lief'?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat rompompom me leuk vindt.
'Leuk' in alle opzichten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
'Leuk' als in 'grappig', 'aardig' of als in 'lief'?
Ik heb vier in een kwartier oplaadbare batterijen van Varta. Die zijn heel god daarvoor; bij de eerste melding zet je de lege batterijen in de lader en tegen de tijd dat je muis er écht mee nokt, heb je een paar 'nieuwe'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Stofje het volgende:
De batterij van mijn muis is bijna leeg. Ik zit nu de hele tijd op dat knopje eronder de drukken, zodat de muis het weer doet. Ik word er godverdomme bloedgeil van.
quote:
Hmm. Ik denk er nog even over na hoor!quote:leuk (bn.)
1 grappig, amusant
2 knap, aantrekkelijk
3 prettig, aangenaam
Okay.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Ik denk er nog even over na hoor!
Jij bent zóveel verder dan ik met je leven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb vier in een kwartier oplaadbare batterijen van Varta. Die zijn heel god daarvoor; bij de eerste melding zet je de lege batterijen in de lader en tegen de tijd dat je muis er écht mee nokt, heb je een paar 'nieuwe'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |