Dat heb je gelijk inquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:51 schreef jojomen4 het volgende:
Dat komt ook een beetje omdat Barcelona de macht heeft om iedereen zwaar onder druk te zetten he,
Ik hoef Huntelaar niet zo nodig. Heb hem eigenlijk niet zo heel vaak gezien omdat in z'n bloei periode in het buitenland heb gezeten maar wat ik er van hoor is dat het een goeie afmaker is maar je hem de rest van de pot misschien niet ziet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:19 schreef venomsnake het volgende:
Hopen dat Real flink wat geld voor Robben over heeft.. Krijgt Groningen ook nog een paar centen.![]()
En wat vind je van Huntelaar jojo?
Al lijkt het me complete onzin..
Dat is nog een behoorlijk bedrag voor iemand die meer op de grond ligt dan dat ie aan het voetballen is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef jojomen4 het volgende:
Denk dat ze trouwens rond de 20 miljoen voor Robben neer moeten leggen, vind het wel wat veel voor een 1 jarig contract maar goed.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Huntelaar is wel ongeveer 12412x zo goed als Soldado zonder armen en benen maar toch niks voor Real
Berlusconi: "Ok, knul. Ga maar."quote:Op zondag 1 juli 2007 12:57 schreef AminBen het volgende:
Kaka zou aan Berlusconi te kennen hebben gegeven dat hij graag naar Real wil omdat hij alles al zo'n beetje bereikt heeft bij Milan
![]()
![]()
Stiekem wel.quote:
Hij is alleen het afgelopen jaar verhuurd, omdat ie het jaar ervoor doorbrak bij Castilla en af en toe ook moest invallen voor dikke Ronaldo.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:56 schreef De_Ananas het volgende:
Soldado is al 22 en de afgelopen jaren verhuurd (?)
Waarom zou hij opeens de nieuwe held zijn?
Tegen Berlusconi praat je niet, je zegt enkel iets als hij je iets vraagt en permissie om weg te gaan al helemaal niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:57 schreef AminBen het volgende:
Kaka zou aan Berlusconi te kennen hebben gegeven dat hij graag naar Real wil omdat hij alles al zo'n beetje bereikt heeft bij Milan
![]()
![]()
Ik denk niet dat we/ze graag overdrijven ofzo maar het is geen Ramos waar je een elftal op kan bouwen. Je zal zeker een bijna gelijkwaardige basisspeler op de bank moeten hebben die de andere 20/25 wedstrijden speelt die Robben niet mee kan doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef mcyodogg het volgende:
Lijkt me ook redelijk zeker dat ie komt, want Chelsea is bezig met Malouda en van dat nieuwe contract is ook verder niets vernomen.
Tja, dat met de blessures. Mensen weten het ook wel te overdrijven, hoor. Het is niet zo dat ie maar 10 wedstrijdjes per jaar speelt, ofzo. Maar je krijgt er een speler erbij met een goede actie en een prachtig linkerbeen en in de afgelopen 3 jaar geleerd heeft hoe een goed overzicht te hebben, dus alvast gefeliciteerd.
Als het echt zo'n groot talent is was ie waarschijnlijk eerder doorgebrokenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij is alleen het afgelopen jaar verhuurd, omdat ie het jaar ervoor doorbrak bij Castilla en af en toe ook moest invallen voor dikke Ronaldo.
En als je in je eerste echte jaar op het hoogste niveau meteen clubtopscorer wordt bij Osasuna als huurling, doe je het gewoon goed.
en 'al' 22flikker toch op, en ga ergens anders net doen alsof je er verstand van hebt
Je verkoopt toch niet liever aan je directe concurrent lijkt me.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef AminBen het volgende:
Roma moet er wel nog uitkomen he? en die zouden hem liever aan Inter verkopen door die vriendschap van de voorzitters; hij had het beloofd aan Moratti was het gerucht![]()
Doen ze in Italie wel vakerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je verkoopt toch niet liever aan je directe concurrent lijkt me.
Misschien als de transfer van Robben om wat voor reden dan ook toch niet mocht doorgaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:27 schreef AminBen het volgende:
zal wel niet gebeuren.
2005/06 Real Madrid 11 2 Primera Divisionquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:27 schreef AminBen het volgende:
zal wel niet gebeuren.
hopelijk wel dat van 5 jaar bijtekenen van Soldado![]()
![]()
Osasuna draaide gewoon poep, en in het begin mocht hij niet eens in de basis staan, en kwam hij tot invalbeurtjes van 10 minuutjes ofzo. Zo kom ik ook wel aan 31 duels.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
2005/06 Real Madrid 11 2 Primera Division
2006/07 Osasuna 31 11 Primera Division
Totaal 42 13
Dat is toch niet zo bijzonder voor een 22 jarige?![]()
Naja, een écht groot talent geven ze natuurlijk eerder wel de kans ook al staan die spelers ervoor... Kijk naar Messi, Giuly stond eerst op zijn plek maar ze geven hem wel de kans. Maar je hebt natuurlijk altijd laatbloeiers héquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Osasuna draaide gewoon poep, en in het begin mocht hij niet eens in de basis staan, en kwam hij tot invalbeurtjes van 10 minuutjes ofzo. Zo kom ik ook wel aan 31 duels.
En dat ie niet eerder is doorgebroken is toch vrij logisch?
Hij zou dan alleen zichzelf kunnen bewijzen als dat nodig was. Maar met Ronaldo, Raúl, Owen en Morientes voor hem had ie daar geen kans op. Pas toen Ronaldo in 05/06 als enige spits over was en keer op keer geblesseerd was mocht hij vaker meedoen. Zijn staat van dienst bij Casilla geeft aan dat hij echt wel kan scoren, maar dat haal jij niet vi natuurlijk he
Maar Giuly was gewoon kut, dus dat is niet zo vreemdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naja, een écht groot talent geven ze natuurlijk eerder wel de kans ook al staan die spelers ervoor... Kijk naar Messi, Giuly stond eerst op zijn plek maar ze geven hem wel de kans. Maar je hebt natuurlijk altijd laatbloeiers hé![]()
Dat van Real Madrid was wat invalbeurtjes, waar hij liet zien geen slecht figuur te slaan bij de beste club van de wereld. Bij Castilla had hij het super gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
2005/06 Real Madrid 11 2 Primera Division
2006/07 Osasuna 31 11 Primera Division
Totaal 42 13
Dat is toch niet zo bijzonder voor een 22 jarige?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |