Volgens mij was Herman Finkers er toch wat erder mee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:53 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
hoe noem je een homofiele moslim?
islamietje © g. wilders
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x -- me Gustas tú
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x -- me Gustas tú
quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:55 schreef sweetMisery het volgende:
Het is klein, rood en plat
Ow, ik dacht dat het je nageboorte was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tis groen en je kan het niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tis rood, hangt in de boom en roept koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[...]signature![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het je nageboorte was.
x -- me Gustas tú![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:00 schreef Maxzter het volgende:
[..]
was ook het eerste waar ik aan dacht![]()
kud is echt hilarisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cliché liefdeslied
![]()
x -- me Gustas tú![]()
Het heeft 4 poten en zegt "wief wief"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too old to Trick or Treat, too young to die![]()
ja goderverkud zeg!quote:
moeten we weer helemaal tot september wachten totdat ze weer beginnen in amerika
signature![]()
En jij weet wel dat je hovercraft als hovercraft schrijft?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Astoreth het volgende:
Ruud Gullit zit met zijn familie in het vliegtuig boven de oceaan.
Zijn zoontje zit bij het taam en roept: Kijk pap! een boot!
Ruud Gullit: Nee jongen, dat is nou een hoovercraft.
Zoontje: Hoe schrijf ja dat pap?
Ruud Gullit: Oh nee, het is toch een boot...![]()
Alsof ze bij de Koffieshop geen Cappucino hebbe?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef Lakai het volgende:
[..]
Als ik em zelf had verzonnen vond ik het geen kutgrap...
en deze is toch wel bekend?Wie zijn plicht niet kent wordt soldaat of politie agent![]()
Wat gebeurt er eigenlijk met een hovercraft als die lek gaat? Blijft die dan toch gewoon drijven?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef knnth het volgende:
veel mensen spreken het ook uit als hoovercraftOp vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Hij kan niet lek, het is een soort gordijn om de boot heen die de luchtstroom in evenwicht houdt zodat de boot kan zweven. Dus de motor stuwt lucht naar beneden het "gordijn" in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk met een hovercraft als die lek gaat? Blijft die dan toch gewoon drijven?
Ik ben trouwens ook niet zeker van mijn sjaak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Humor
Kees zit in zijn stamkroeg met een blauw oog. Na een tijdje vraagteen vriend aan hem, Kees wat is er met jouw gebeurd? Nou, zegt kees,ik heb een vrouw uit het water gehaald. Oh zegt zijn vriend, en alsdank slaat ze je een blauw oog. Nee, zegt Kees, dat heeft haar vadergedaan toen hij de badkamer binnenkwam.![]()
Er zat een man in een psychiatrische inrichting te vissen in de wasbak.
Komt zijn arts aangelopen en vraagt vriendelijk:
"En, heb je al iets gevangen?"
"Ha ha," zegt die man, "in de wasbak zeker!"
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Een belg heeft een konijn met 3 poten, en gaat daarmee naar de dierenarts. Zegt die dierenarts: ja ik zie het al, die moet afgemaakt worden.
Komt die belg een week later bij de dierenarts: En is mijn konijn al af?PS4 online: micro_nl![]()
Een Groningse boer gaat naar Engeland. Hij raakt aan de praat met zo'n Brit:
Brit: "What do you do for a living?"
Boer: "I fok horses"
Brit: "Pardon?"
Boer: "Yes, Poarden!!"![]()
kun je nagaan dat jackie chan hem wel lek kreegquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:38 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hij kan niet lek, het is een soort gordijn om de boot heen die de luchtstroom in evenwicht houdt zodat de boot kan zweven. Dus de motor stuwt lucht naar beneden het "gordijn" in.
Ik ben trouwens ook niet zeker van mijn sjaak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Humor
Kees zit in zijn stamkroeg met een blauw oog. Na een tijdje vraagteen vriend aan hem, Kees wat is er met jouw gebeurd? Nou, zegt kees,ik heb een vrouw uit het water gehaald. Oh zegt zijn vriend, en alsdank slaat ze je een blauw oog. Nee, zegt Kees, dat heeft haar vadergedaan toen hij de badkamer binnenkwam.
I never workout![]()
Maar Jackie Chan hoort dan ook in het rijtje bikkels thuis met Steven Segal en Chuck Norris.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
kun je nagaan dat jackie chan hem wel lek kreeg![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: