quote:Zit zo'n man in de kroeg. De hele avond flink zitten zuipen, maar nu moet hij maar eens naar huis. Hij stapt van z'n barkruk en valt meteen op de grond.
Dus die man zo van: "shit, nouja dan eerst maar een koffie om nuchter te worden." Dus hij bestelt een koffie en drinkt hem op.
Even later probeert ie weer op te staan, maar weer valt ie om. Hij bestelt dus maar eerst nog een portie bitterballen om wat nuchterder te worden.
Even later probeert ie t weer, maar weer valt ie om.
Hij besluit dus maar om zich aan z'n handen naar huis te slepen.
Wordt hij de volgende dag wakker, zegt z'n vrouw: "Henk, was je weer zat?"
Dus die kerel:"nee hoor!! Echt niet"
"Ooh", zegt z'n vrouw, "de kroegbaas heeft anders net gebeld dat je je rolstoel hebt laten staan".
EINZROFFL@@@!!!!!!11111!!!ROFL
quote:Komt Frans Bauer bij de dokter, roepend "Dokter, dokter, help me, ik heb kanker !" Zegt die dokter
"Godzijdank, was al bang dat je kwam zingen".
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:31 schreef VonHinten het volgende:
Zullen we afspreken dat de kutgrappen in dit topic vooral heel kort zijn?
Al die lappen tekst voor een kleuterklasclou :///
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef Edwinuss het volgende:
Er kwam een man bij de dokter, en toen moest ie het opruimen.
Ik ga wel om met de jongens van Mastermovies, en hier liggen ze echt dubbel om..
Nee hoor, zo ging die niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef Leia het volgende:
[..]vertel die mop dan ook goed.
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter ruim je het zelf op?
Zelf verzonnen kutgrappen mogen nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:05 schreef Lakai het volgende:
Kom je langs een coffeeshop...
huhuhu
moet je naar binnen gaan en vragen of ze cappucino hebben...![]()
Als ik em zelf had verzonnen vond ik het geen kutgrap...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:21 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Zelf verzonnen kutgrappen mogen niet![]()
Homo![]()
Goed gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
that would be me![]()
![]()
en tevens enen schaamteloze tvp
Hij verbaasde zich er al over dat deel 1 langer dan 4 posts openbleefquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Goed gedaanDeel 4 al. Je verbaasde je al over deel 3 en kijk hiero eens
![]()
dat dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij verbaasde zich er al over dat deel 1 langer dan 4 posts openbleef
Oh, was dat het. Ik wist dat ik iets gezelzen had over verbaasd zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij verbaasde zich er al over dat deel 1 langer dan 4 posts openbleef
Nou, je hebt een gat in de markt ondekt. Schrijf je ze ook op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |