Na het zien van deze link heb ik het idee dat ze het daar zelf fout hebben, maar goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef carpediem23 het volgende:
Maar natuurlijk heb ik een link
http://www.hollywoodtuna.com/?p=3208
babyvetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef Mike.Strutter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hayden Panettiere
ja, Vicoria gooit de zweep eroverquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:10 schreef lily het volgende:
Geri Halliwel heeft in ieder geval goed naar Victoria geluisterd
[afbeelding]
quote:Geri Halliwell showt sexy lijf
door onze redactie
AMSTERDAM - Het strenge workout-schema van Victoria Beckham heeft in elk geval bij één Spice Girl duidelijk zijn vruchten afgeworpen. De 34-jarige Geri Halliwell ziet er, zeker voor iemand die vorig jaar bevallen is van een dochtertje, prima uit!
De reünie-tour van de Spice Girls gaat in december van start en vooral Victoria vindt het belangrijk dat alle Spice Girls tegen die tijd ’strak in het pak’ zitten.
Voor Geri is dat geen probleem. Zonder enige schaamte liep ze de hele dag rond in haar bikini in St. Tropez.
Doe me denken aan het slag meiden waarmee ik date toen ik 18 jaar was. Klein en lekker maar ooit mee trouwen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef Mike.Strutter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hayden Panettiere
Wat is er mis met klein en lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef iruub het volgende:
[..]
Doe me denken aan het slag meiden waarmee ik date toen ik 18 jaar was. Klein en lekker maar ooit mee trouwen?
Dacht het niet.![]()
Verstandig zeg! De anorexiapatiënt traint de boulimiapatiënt!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:23 schreef Ole het volgende:
[..]
ja, Vicoria gooit de zweep erover![]()
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verstandig zeg! De anorexiapatiënt traint de boulimiapatiënt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |