Hier doet die het wel?quote:
IIEEUUWWquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef MutZ het volgende:
Giel Beelen laat voedingsbuis in strot duwen
Giel is weer lekker bezig
dat dacht ik dus ook.quote:
Moet je dan alle vakken overdoen of maar een deel? Dus dat je de vakken die je gehaald heb gewoon mag laten staan...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel ok, een magere voldoende gehaald. Maar voor mij stond er toch al niks meer op het spel omdat ik dit jaar over moet gaan doen.
Meen je!quote:
Voor een pilot (die bijna niemand te zien krijgt) nog wel...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef MutZ het volgende:
Giel Beelen laat voedingsbuis in strot duwen
Giel is weer lekker bezig
Zo heet me wietje ook weer die ik net gehaald hebquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Binnenkort komt de niuewe single van Dennis uit trouwens (Bubblegum wordt dat).
En Michiel, in IE speelt 'ie nu niet automatisch, maar in Firefox wel. Komt doordat IE de <object>-tag gebruikt en Firefox de <embed>-tag. Die laatste is dus nog niet aangepast.
autostart="1" die zeker ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Binnenkort komt de niuewe single van Dennis uit trouwens (Bubblegum wordt dat).
En Michiel, in IE speelt 'ie nu niet automatisch, maar in Firefox wel. Komt doordat IE de <object>-tag gebruikt en Firefox de <embed>-tag. Die laatste is dus nog niet aangepast.
Prettig is anders jaquote:
Ik ga ipv vormgeven nu traffic (management) doen. Ze zijn op dit moment met de besprekingen bezig over het precieze hoe en wat, maar ik hoef naar alle waarschijnlijkheid boekhouden, P&O en zo niet te doen, omdat ik HAVO-examen heb gedaan met economie daarbij. Maar het precieze hoor ik van de week nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet je dan alle vakken overdoen of maar een deel? Dus dat je de vakken die je gehaald heb gewoon mag laten staan...
Opwarmertje voor het echte werkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor een pilot (die bijna niemand te zien krijgt) nog wel...![]()
Zou wel relaxed zijn als je dat niet hoeft te doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga ipv vormgeven nu traffic (management) doen. Ze zijn op dit moment met de besprekingen bezig over het precieze hoe en wat, maar ik hoef naar alle waarschijnlijkheid boekhouden, P&O en zo niet te doen, omdat ik HAVO-examen heb gedaan met economie daarbij. Maar het precieze hoor ik van de week nog.
Of van de Euromast afspringen, dát zou pas nieuws zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef purplerose het volgende:
Als die echt wil shockeren moet ie zich anaal laten nemen door een echte Meesteres
Ik zie gewoon Robbiequote:
Ohhhhhh, dat lijkt wel een doodsverwensing sirolf!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of van de Euromast afspringen, dát zou pas nieuws zijn.![]()
Zonder bungeekoord of parachute dan wel te verstaan hè?
Maar nee, laat Giel lekker doen wat 'ie niet laten kan. Mijn smaak is het niet, dus ga ik er ook niet naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |