Als je nou gewoon een eigen site maakt dan weten de mensen die het gebruiken toch waar ze je kunnen vindenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de topics over de fullquickreply extensie verwijderd, omdat het reclametopics zouden zijn!
Wat nergens op slaat, want 99% van de posts in die topics waren van users die al bekend waren met de extensie en bugreports en feature requests deden.
Ohja en hij gaf ook aan het forum om te willen bouwen zodat het gebruik van extensies onmogelijk wordtHoezo jaloers
omfgquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
Mensen met zo'n nickname:
[img=578xnull]http://members.chello.nl/m.vankessel2/msn.JPG[/img]
Het past niet eens op m'n scherm
Ja ik heb er al tijden niet meer mee gesproken.. wordt eens tijd voor een contact list clean upquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
omfg
ongelofeloos...
breezah... [afbeelding]
Dat valt best mee tochquote:
heb ik pas gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb er al tijden niet meer mee gesproken.. wordt eens tijd voor een contact list clean up
Geen usb stickquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
zeker, volgende week de grote beurtquote:
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een eigen site maakt dan weten de mensen die het gebruiken toch waar ze je kunnen vinden
En dat van dat forum ombouwen lijkt me sterk, als je ziet hoe lang ze er over gedaan hebben om een nieuwe versie van replique in de lucht te krijgen
Ik lig in bed en krijg niks, bah!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
zit ik hier chill in de tuin, krijg ik gewoon een biertje
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik lig in bed en krijg niks, bah!
Van wiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
zit ik hier chill in de tuin, krijg ik gewoon een biertje
Lenny is luiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben je ziek ofzo? dat je nu al in bed ligt
Ik wil blijven! *klampt vast*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb er al tijden niet meer mee gesproken.. wordt eens tijd voor een contact list clean up
1. van me paquote:
oeh een chick!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
ik zou haar ook vastpakken crossquote:
Dat is het zeker! Is er een nieuwe versie ofzo? Ik was leren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef MPG het volgende:
Die FQR is eigenlijk best relaxed... [afbeelding]
Ik blijf er toch wel in? Toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij niet schatquote:
Doe mij ook zo'n pa/biertjequote:
Dat hadden er makkelijk 6 kunnen zijn!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oh gaan we zo beginnen! ben heus niet lui! heb vandaag 3 uur gevoetbald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |