quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Ohja, dat had ik ook al de hele dag moeten doen
Zet een kop koffie en ga voor de tv hangenquote:
Nee, ik wil iets nuttigs gaan doen met mn avond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Zet een kop koffie en ga voor de tv hangen
www.productieveavond.nlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets nuttigs gaan doen met mn avond.
Ga collecterenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh wacht ik weet alweer wat ik had, examenfeestgedoe enzo![]()
Ik heb nog wel een afwasje staan, eventueel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nah, mijn mama collecteerd al. 1 in het gezin vind ik voldoende.quote:
matig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eer-ik goeie avond![]()
hoe is het met eer-ik?
Zelfde hierzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nah, mijn mama collecteerd al. 1 in het gezin vind ik voldoende.
Oh en ik geef altijd aan de deur als ik het doel goed vind. (ik geef niet aan afrika of oorloghelpinstellingen)
nah te laat, nu al andere plannenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afwasje staan, eventueel.
ik geef niet meer aan goeie doelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nah, mijn mama collecteerd al. 1 in het gezin vind ik voldoende.
Oh en ik geef altijd aan de deur als ik het doel goed vind. (ik geef niet aan afrika of oorloghelpinstellingen)
Lennart!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zelfde hierzo
, maar wat ga je doen lennard vanavond feesten bij wie ? hoelaat thuis ? etcDetails!!!
Ik wel aan reuma & kanker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik geef niet meer aan goeie doelen.
Ik vind ze hypocriet.
leg uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik geef niet meer aan goeie doelen.
Ik vind ze hypocriet.
Ik geef principieel wel wat aan de kankerbestrijding, maar dat komt door de familie.quote:
sorry Leonard voor de typus tyfus maar ik ga uitrusten van mijn aliminium vakantie baantje te vermoeiendquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lennart!![]()
Feest bij een maat van me omdat hij MBO gehaald heeft ofzo, of niet, weet eigelijk niet wat hij gehaald heeft.. vast wel iets goeds
hoelaat ik thuis ben? geen ideejij dan?
Hier niet, niemand reageert meer op me.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sorry Leonard voor de typus tyfus maar ik ga uitrusten van mijn aliminium vakantie baantje te vermoeiend
* msn is druk omfg *![]()
ik reageer nog welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier niet, niemand reageert meer op me.
helaas plannen veranderen snel C1000 shag is op >.< 8 uur dicht moet snel zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beeld je in dat dit msn is?
Hai1~!`1 PoeK ;@![]()
Dat zou toch wel mooi zijn vriend! Ben je er eindelijk van af!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
matig.
Ik voel me een soort van chagrijnig ofzo, maar ben het niet echt enorm.
Kutdag gehad op werk, het werk is sowieso al kut, maar ik ben het echt stronzat.
Moet alleen nog 3 dagen deze week.
Gelukkig belde het uitzendbureau vandaag dat ze 2 relaxete dingen voor me hadden evt, dus ik denk dat zaterdag de laatste keer pakketten bezorgen is voor erik.
------------------------quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beeld je in dat dit msn is?
Hai1~!`1 PoeK ;@![]()
ehm, nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer: ben je gister nog naar dat meisje geweest?
zeker weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zou toch wel mooi zijn vriend! Ben je er eindelijk van af!
gezellie...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef crossover het volgende:
Ja ik..
Ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, nee.
Het was kutweer en ik had moeten fietsen.
Maar ik ga zo naar de vlinder en hoop haer daer teechgen het leyf te lopen.
Tof! Dat is wel zo handig ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker weten.
Ook kreeg ik vandaag te horen dat ik mijn opleiding ook in deeltijd kan gaan doen.
Ik denk er toch sterk aan om dat te gaan doen, zodat ik een stuk meer knaecken op mijn rekening ontvang
Have fun!quote:
Ja ik lieverd!quote:
Jij ook!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef crossover het volgende:
Ja ik..
ik weet niet eens hoe dat moet multi-quoten...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee!
[..]
Tof! Dat is wel zo handig ja!
[..]
Have fun!
[..]
Ja ik lieverd!
[..]
Jij ook!
OA: Multiquoten ftw!![]()
![]()
mja...ben dus ook puur uit ellende maar gaan Fokken...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:35 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me ook.. ben aan het fokken/msnen.
Net nog even geprobeerd te leren maar het lukt niet meerHet is te moeillijk en te vaag
Het wordt hopen op een wonder.
Hey lieverd!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe dat moet multi-quoten...![]()
Fritsje....![]()
![]()
![]()
!!!!
heb ik dus niet maar is niet erg...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hey lieverd!![]()
Ik ben wel aan het leren dus zal me niet al te vaak hier laten zien
Als je Quick Reply of Full Quick Reply hebt, moet je gewoon steeds een reactie van iemand quoten (op het knopje klikken) en dan niet posten maar gewoon nog een andere reactie quoten!
Het is zo simpel
Ik heb morgen een tentamenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik dus niet maar is niet erg...![]()
..heb je binnenkort tentamens dan....
![]()
sorry...ik vergeet wel vaker dingen de laatste tijd...![]()
mja..gebeurd van alles hier de laatste tijd, de meeste erg leuk hoor (jeweets...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen
Maar waarom vergeet je dingen dan? Wat is er aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |