zeker, volgende week de grote beurtquote:
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een eigen site maakt dan weten de mensen die het gebruiken toch waar ze je kunnen vinden
En dat van dat forum ombouwen lijkt me sterk, als je ziet hoe lang ze er over gedaan hebben om een nieuwe versie van replique in de lucht te krijgen
Ik lig in bed en krijg niks, bah!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
zit ik hier chill in de tuin, krijg ik gewoon een biertje
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik lig in bed en krijg niks, bah!
Van wiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
zit ik hier chill in de tuin, krijg ik gewoon een biertje
Lenny is luiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben je ziek ofzo? dat je nu al in bed ligt
Ik wil blijven! *klampt vast*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb er al tijden niet meer mee gesproken.. wordt eens tijd voor een contact list clean up
1. van me paquote:
oeh een chick!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
Mensen met zo'n nickname:
[afbeelding]
Het past niet eens op m'n scherm
ik zou haar ook vastpakken crossquote:
Dat is het zeker! Is er een nieuwe versie ofzo? Ik was leren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef MPG het volgende:
Die FQR is eigenlijk best relaxed... [afbeelding]
Ik blijf er toch wel in? Toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb er al tijden niet meer mee gesproken.. wordt eens tijd voor een contact list clean up
Jij niet schatquote:
Doe mij ook zo'n pa/biertjequote:
Dat hadden er makkelijk 6 kunnen zijn!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oh gaan we zo beginnen! ben heus niet lui! heb vandaag 3 uur gevoetbald
Nee ik heb d'r net verwijderdquote:
quote:
Als je lief blijft..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf er toch wel in? Toch?
Ik kom er toch wel in? Toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf er toch wel in? Toch?
Nee mijn conditie is nog zwak na die operatie enzo. Morgen voor de 4 gaan? Doe je mee?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij niet schat[afbeelding]
[..]
Doe mij ook zo'n pa/biertje
[..]
Dat hadden er makkelijk 6 kunnen zijn!
FQR?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar moet ik dat progje inzetten om te laten werken?
extensiescherm?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
FQR?
Gewoon de download-url je extensie scherm inslepen. da's het makkelijkst!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik heb d'r net verwijderd
[..]![]()
![]()
[..]
Als je lief blijft..
Ik ga studeren
Ik moet lerenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee mijn conditie is nog zwak na die operatie enzo. Morgen voor de 4 gaan? Doe je mee?![]()
hertentamensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef JortK het volgende:
leren... ik dacht dat de examens afgelopen waren
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Ohja, dat had ik ook al de hele dag moeten doen
Zet een kop koffie en ga voor de tv hangenquote:
Nee, ik wil iets nuttigs gaan doen met mn avond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Zet een kop koffie en ga voor de tv hangen
www.productieveavond.nlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets nuttigs gaan doen met mn avond.
Ga collecterenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh wacht ik weet alweer wat ik had, examenfeestgedoe enzo![]()
Ik heb nog wel een afwasje staan, eventueel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nah, mijn mama collecteerd al. 1 in het gezin vind ik voldoende.quote:
matig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eer-ik goeie avond![]()
hoe is het met eer-ik?
Zelfde hierzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nah, mijn mama collecteerd al. 1 in het gezin vind ik voldoende.
Oh en ik geef altijd aan de deur als ik het doel goed vind. (ik geef niet aan afrika of oorloghelpinstellingen)
nah te laat, nu al andere plannenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afwasje staan, eventueel.
ik geef niet meer aan goeie doelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nah, mijn mama collecteerd al. 1 in het gezin vind ik voldoende.
Oh en ik geef altijd aan de deur als ik het doel goed vind. (ik geef niet aan afrika of oorloghelpinstellingen)
Lennart!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zelfde hierzo
, maar wat ga je doen lennard vanavond feesten bij wie ? hoelaat thuis ? etcDetails!!!
Ik wel aan reuma & kanker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik geef niet meer aan goeie doelen.
Ik vind ze hypocriet.
leg uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik geef niet meer aan goeie doelen.
Ik vind ze hypocriet.
Ik geef principieel wel wat aan de kankerbestrijding, maar dat komt door de familie.quote:
sorry Leonard voor de typus tyfus maar ik ga uitrusten van mijn aliminium vakantie baantje te vermoeiendquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lennart!![]()
Feest bij een maat van me omdat hij MBO gehaald heeft ofzo, of niet, weet eigelijk niet wat hij gehaald heeft.. vast wel iets goeds
hoelaat ik thuis ben? geen ideejij dan?
Hier niet, niemand reageert meer op me.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sorry Leonard voor de typus tyfus maar ik ga uitrusten van mijn aliminium vakantie baantje te vermoeiend
* msn is druk omfg *![]()
ik reageer nog welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier niet, niemand reageert meer op me.
helaas plannen veranderen snel C1000 shag is op >.< 8 uur dicht moet snel zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beeld je in dat dit msn is?
Hai1~!`1 PoeK ;@![]()
Dat zou toch wel mooi zijn vriend! Ben je er eindelijk van af!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
matig.
Ik voel me een soort van chagrijnig ofzo, maar ben het niet echt enorm.
Kutdag gehad op werk, het werk is sowieso al kut, maar ik ben het echt stronzat.
Moet alleen nog 3 dagen deze week.
Gelukkig belde het uitzendbureau vandaag dat ze 2 relaxete dingen voor me hadden evt, dus ik denk dat zaterdag de laatste keer pakketten bezorgen is voor erik.
------------------------quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beeld je in dat dit msn is?
Hai1~!`1 PoeK ;@![]()
ehm, nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer: ben je gister nog naar dat meisje geweest?
zeker weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zou toch wel mooi zijn vriend! Ben je er eindelijk van af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |